Umiejętności
Confluence
JIRA
Lead A Team
Service Desk
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Elastyczność w działaniu
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
Asertywność w kontaktach międzyludzkich
Zamówienia publiczne
Otwartość i dobra komunikacja interpersonalna
Help Desk IT / Support IT
Office 365 Administrator
Instalacja sprzętu
Zarzadzanie sprzętem i oprogramowaniem IT
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Head of Technical Support
building processes and managing business requirements for Technical Support;
- manage and evaluate the efficiency of Technical Support professionals;
- provide support for Technical Support professionals by sharing knowledge and experience;
- building best practices and coaching Technical Support professionals to achieve the highest standards;
- built and maintain business relationships with hardware and software vendors;
- built and maintain high-quality customer service and satisfaction measurement available tools;
- develop and update policies and procedures of Technical Support;
- hardware and software lifecycle management;
- IT Service Desk Team managment;
- Network & Physical Security Team managment;
- management of the allocated budget for the purchase of hardware and software;
- cooperation with other departments.
- manage and evaluate the efficiency of Technical Support professionals;
- provide support for Technical Support professionals by sharing knowledge and experience;
- building best practices and coaching Technical Support professionals to achieve the highest standards;
- built and maintain business relationships with hardware and software vendors;
- built and maintain high-quality customer service and satisfaction measurement available tools;
- develop and update policies and procedures of Technical Support;
- hardware and software lifecycle management;
- IT Service Desk Team managment;
- Network & Physical Security Team managment;
- management of the allocated budget for the purchase of hardware and software;
- cooperation with other departments.
IT Service Manager
- building processes and managing business requirements for IT Service;
- manage and evaluate the efficiency of IT Service professionals;
- provide support for IT Service professionals by sharing knowledge and experience;
- building best practices and coaching IT Service professionals to achieve the highest standards;
- built and maintain business relationships with hardware and software vendors;
- built and maintain high-quality customer service and satisfaction measurement with available tools;
- develop and update policies and procedures of IT Service;
- hardware and software lifecycle management;
- management of the allocated budget for the purchase of hardware and software;
- cooperation with other departments.
- manage and evaluate the efficiency of IT Service professionals;
- provide support for IT Service professionals by sharing knowledge and experience;
- building best practices and coaching IT Service professionals to achieve the highest standards;
- built and maintain business relationships with hardware and software vendors;
- built and maintain high-quality customer service and satisfaction measurement with available tools;
- develop and update policies and procedures of IT Service;
- hardware and software lifecycle management;
- management of the allocated budget for the purchase of hardware and software;
- cooperation with other departments.
Hardware Maintenance Team Leader
- koordynacja pracy zespołu specjalistów zajmujących się sprzętem firmowym;
- współpraca z dostawcami sprzętu w ramach zamówień i serwisowania sprzętu;
- wykonywanie polityki bezpieczeństwa w zakresie sprzętu komputerowego;
- opieka nad siecią LAN, urządzeniami sieciowymi i serwerami firmowymi;
- prowadzenie ewidencji sprzętu i licencji oraz pozostałej dokumentacji;
- przygotowanie i utrzymanie stanowisk komputerowych dla pracowników.
- współpraca z dostawcami sprzętu w ramach zamówień i serwisowania sprzętu;
- wykonywanie polityki bezpieczeństwa w zakresie sprzętu komputerowego;
- opieka nad siecią LAN, urządzeniami sieciowymi i serwerami firmowymi;
- prowadzenie ewidencji sprzętu i licencji oraz pozostałej dokumentacji;
- przygotowanie i utrzymanie stanowisk komputerowych dla pracowników.
Główny specjalista Zespółu Wsparcia Merytorycznego i Technologii
- koordynowanie całokształtem prac Zespołu wsparcia merytorycznego i technologii;
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją sprzętu komputerowego;
- sprawowanie nadzoru nad eksploatacją systemów informatycznych w zakresie systemów operacyjnych, systemów baz danych oraz technologii aplikacji biurowych;
- koordynacja napraw sprzętu informatyki;
- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych od strony merytorycznej
w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz materiałów informatycznych;
- zakup i dystrybucja materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów;
- przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu użytkowania
i eksploatacji sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji;
- administracja system przetwarzania danych osobowych.
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją sprzętu komputerowego;
- sprawowanie nadzoru nad eksploatacją systemów informatycznych w zakresie systemów operacyjnych, systemów baz danych oraz technologii aplikacji biurowych;
- koordynacja napraw sprzętu informatyki;
- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych od strony merytorycznej
w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz materiałów informatycznych;
- zakup i dystrybucja materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów;
- przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu użytkowania
i eksploatacji sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji;
- administracja system przetwarzania danych osobowych.
Starszy specjalista Zespołu Wsparcia Merytorycznego i Technologii
- koordynowanie całokształtem prac Zespołu wsparcia merytorycznego i technologii;
- wdrażania i eksploatacji systemów i technologii informatycznych;
- zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu komputerowego;
- wykonywanie instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, graficznych, bazodanowych i innych na komputerach;
- wykonywanie napraw, konserwacji komputerów, drukarek, monitorów itp. w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego;
- udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego użytkownikom lokalnych sieci komputerowych w zakresie korzystania z aplikacji biurowych i specjalistycznych w celu właściwego wykorzystania w/wym. aplikacji;
- prowadzenie ewidencji oprogramowania komputerowego, zakładanie nowych dowodów urządzeń;
- administracja system przetwarzania danych osobowych,
- wdrażania i eksploatacji systemów i technologii informatycznych;
- zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu komputerowego;
- wykonywanie instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, graficznych, bazodanowych i innych na komputerach;
- wykonywanie napraw, konserwacji komputerów, drukarek, monitorów itp. w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego;
- udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego użytkownikom lokalnych sieci komputerowych w zakresie korzystania z aplikacji biurowych i specjalistycznych w celu właściwego wykorzystania w/wym. aplikacji;
- prowadzenie ewidencji oprogramowania komputerowego, zakładanie nowych dowodów urządzeń;
- administracja system przetwarzania danych osobowych,
Specjalista Zespołu Wsparcia Merytorycznego i Technologii
- wdrażania i eksploatacji systemów i technologii informatycznych;
- zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu komputerowego;
- wykonywanie instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, graficznych, bazodanowych i innych na komputerach;
- wykonywanie napraw, konserwacji komputerów, drukarek, monitorów itp. w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego;
- udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego użytkownikom lokalnych sieci komputerowych w zakresie korzystania z aplikacji biurowych i specjalistycznych w celu właściwego wykorzystania w/wym. aplikacji;
- prowadzenie ewidencji oprogramowania komputerowego, zakładanie nowych dowodów urządzeń, oraz innych dokumentów związanych z ewidencją sprzętu
i programów komputerowych w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji ewidencyjnej;
- administracja system przetwarzania danych osobowych.
- zapewnienia prawidłowej eksploatacji sprzętu komputerowego;
- wykonywanie instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, graficznych, bazodanowych i innych na komputerach;
- wykonywanie napraw, konserwacji komputerów, drukarek, monitorów itp. w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego;
- udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego użytkownikom lokalnych sieci komputerowych w zakresie korzystania z aplikacji biurowych i specjalistycznych w celu właściwego wykorzystania w/wym. aplikacji;
- prowadzenie ewidencji oprogramowania komputerowego, zakładanie nowych dowodów urządzeń, oraz innych dokumentów związanych z ewidencją sprzętu
i programów komputerowych w celu prowadzenia prawidłowej dokumentacji ewidencyjnej;
- administracja system przetwarzania danych osobowych.
Technik
Komenda Powiatowa Policji w Przeworsku
- administracja systemu UNIX;
- administracja systemami w których opracowywane były informacje niejawne;
- serwisowanie sprzętu informatycznego;
- instalowanie systemów operacyjnych, oprogramowania;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- redagowanie pism;
- obsługa użytkowników końcowych;
- administracja systemami w których opracowywane były informacje niejawne;
- serwisowanie sprzętu informatycznego;
- instalowanie systemów operacyjnych, oprogramowania;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- redagowanie pism;
- obsługa użytkowników końcowych;
Szkolenia i kursy
- ukończony kurs Certified Novell Administrator (CNA);
- ukończony kurs Microsoft Certified Proffesional (MCP);
- zaświadczenie ABW o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych;
- szkolenie z zakresu systemu zarządzenie jakości (kurs internetowy);
- ukończony kurs Microsoft Certified Proffesional (MCP);
- zaświadczenie ABW o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych;
- szkolenie z zakresu systemu zarządzenie jakości (kurs internetowy);
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
nowe technologie, motoryzacja, muzyka, książki
Inne
prawo jazdy kat. "B"
Grupy
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Ubuntu and Debian Servers
Grupa dla miłośników Debiana i Ubuntu - a zarazem administratorów serwerów opartych o te dystrybucje