Paweł Bochenek

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, Raiffeisen bank Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Obsługi Przedsiębiorstw
•Rozwiązywanie reklamacji klientów korporacyjnych
•Monitorowanie i rozwiązywanie błędów dotyczących płatności krajowych i zagranicznych
•Weryfikacja dokumentacji Klienta
•Obsługa techniczna systemów bankowości elektronicznej
•Wsparcie Infolinii i Oddziałów Banku
•Testy systemów i aplikacji wspomagających
Bank BNP Paribas
Młodszy specjalista ds. bankowości elektronicznej
•wsparcie telefoniczne dla klientów korporacyjnych korzystających z systemów bankowości elektronicznej
•pomoc w konfiguracji aplikacji R-Mobile na telefonach komórkowych
•szkolenie nowych pracowników
•rozwiązywanie reklamacji
•udział w tworzeniu specyfikacji i wymagań systemowych
•współpraca z innymi departamentami banku w zakresie obsługi klientów instytucjonalnych
Bank BNP Paribas
Opiekun Klienta ds. bankowości elektronicznej
•wsparcie telefoniczne dla klientów korporacyjnych korzystających z systemów bankowości elektronicznej
•rozwiązywanie reklamacji
•współpraca z innymi departamentami banku w zakresie obsługi klientów instytucjonalnych

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Raiffeisen Polbank S.A.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen. www.raiffeisen.pl/