Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Utrzymania Klienta B2B (CRM)
Polkomtel sp.z o.o.
o Analiza i optymalizacja kampanii marketingowych, procesów biznesowych i kanałów realizacji
o Budowa strategii produktowej dla poszczególnych procesów i podprocesów.
o Monitorowanie działań konkurencji, analiza rynku telekomunikacyjnego oraz testowanie ofert pozostałych operatorów.
o Organizacja i koordynacja cyklicznych kampanii eventowych / wizerunkowych dla Klientów Spółki.
o Organizacja projektów akwizycyjnych na bazach własnych, obcych (komercyjnych) , lead i innych we współpracy z Dep. Sprzedaży z wykorzystaniem multikanałów.
o Planowanie roczne i kwartalne uwzględniające założenia strategii marketingowej.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla pracowników spółki
o Tworzenie analiz sprzedaży, konkurencji, rynku i konsumenta oraz tworzenie forecastów dla głównych grup KPI
o Współpraca macierzowa z pozostałymi Departamentami Spółki w zakresie realizacji celów linii biznesowej.
o Zarządzanie bazą abonencką i procesami dla rynku B2B (SOHO/SME) oraz realizacja kampanii marketingowych z obszaru utrzymania, saturacji, pozyskania, dosprzedaży (podnoszenia wartości klienta) według przyjętej strategii dla poszczególnych procesów.
o Zarządzanie komunikacją BTL z klientem (utrzymanie)
o Zarządzanie treścią WWW
o Koordynacja i nadzór nad prawidłowym wdrożeniem rekomendowanych działań, kampanii i narzędzi marketingowych w ramach realizowanych projektów.
o Wdrażanie strategii marketingowej w obszarze pozyskania i utrzymania klienta (rozwiązania taryfowe ,promocje, terminale, usługi, produkty, komunikacja)
o Budowa strategii produktowej dla poszczególnych procesów i podprocesów.
o Monitorowanie działań konkurencji, analiza rynku telekomunikacyjnego oraz testowanie ofert pozostałych operatorów.
o Organizacja i koordynacja cyklicznych kampanii eventowych / wizerunkowych dla Klientów Spółki.
o Organizacja projektów akwizycyjnych na bazach własnych, obcych (komercyjnych) , lead i innych we współpracy z Dep. Sprzedaży z wykorzystaniem multikanałów.
o Planowanie roczne i kwartalne uwzględniające założenia strategii marketingowej.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla pracowników spółki
o Tworzenie analiz sprzedaży, konkurencji, rynku i konsumenta oraz tworzenie forecastów dla głównych grup KPI
o Współpraca macierzowa z pozostałymi Departamentami Spółki w zakresie realizacji celów linii biznesowej.
o Zarządzanie bazą abonencką i procesami dla rynku B2B (SOHO/SME) oraz realizacja kampanii marketingowych z obszaru utrzymania, saturacji, pozyskania, dosprzedaży (podnoszenia wartości klienta) według przyjętej strategii dla poszczególnych procesów.
o Zarządzanie komunikacją BTL z klientem (utrzymanie)
o Zarządzanie treścią WWW
o Koordynacja i nadzór nad prawidłowym wdrożeniem rekomendowanych działań, kampanii i narzędzi marketingowych w ramach realizowanych projektów.
o Wdrażanie strategii marketingowej w obszarze pozyskania i utrzymania klienta (rozwiązania taryfowe ,promocje, terminale, usługi, produkty, komunikacja)
Menedżer ds. sprzedaży i marketingu
o Negocjacowanie warunków handlowych
o Planowanie i kontrola budżetu.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla pracowników spółki
o Raportowanie wyników i stopnia realizacji projektów do zarządu
o Rozliczania podległego zespołu i partnerów
o Rozwój sieci sprzedaży w kanalał – własnym i agencyjnym.
o Tworzenie analiz i raportów biznesowych.
o Współpraca z partnerami handlowymi spółki.
o Zarządzanie komunikacją marketingową.
o Zarządzanie i rozwój portfolio produktów i usług
o Zarządzanie projektami sprzedażowe / produktowe ).
o Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B.
o Planowanie i kontrola budżetu.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla pracowników spółki
o Raportowanie wyników i stopnia realizacji projektów do zarządu
o Rozliczania podległego zespołu i partnerów
o Rozwój sieci sprzedaży w kanalał – własnym i agencyjnym.
o Tworzenie analiz i raportów biznesowych.
o Współpraca z partnerami handlowymi spółki.
o Zarządzanie komunikacją marketingową.
o Zarządzanie i rozwój portfolio produktów i usług
o Zarządzanie projektami sprzedażowe / produktowe ).
o Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B.
Menedżer ds. sprzedaży i marketingu
o Negocjacowanie warunków handlowych
o Planowanie i kontrola budżetu.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla pracowników spółki
o Raportowanie wyników i stopnia realizacji projektów do zarządu
o Rozliczania podległego zespołu i partnerów
o Rozwój sieci sprzedaży w kanalał – własnym i agencyjnym.
o Tworzenie analiz i raportów biznesowych.
o Współpraca z partnerami handlowymi spółki.
o Zarządzanie komunikacją marketingową.
o Zarządzanie i rozwój portfolio produktów i usług
o Zarządzanie projektami sprzedażowe / produktowe ).
o Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B.
o Planowanie i kontrola budżetu.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla pracowników spółki
o Raportowanie wyników i stopnia realizacji projektów do zarządu
o Rozliczania podległego zespołu i partnerów
o Rozwój sieci sprzedaży w kanalał – własnym i agencyjnym.
o Tworzenie analiz i raportów biznesowych.
o Współpraca z partnerami handlowymi spółki.
o Zarządzanie komunikacją marketingową.
o Zarządzanie i rozwój portfolio produktów i usług
o Zarządzanie projektami sprzedażowe / produktowe ).
o Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B.
Zastępca Menedżera ds. sprzedaży i marketingu
• Sprzedaż produktów i usług
• Rozwój produktów i usług
• Rozliczania podległego zespołu i partnerów
• Tworzenie dokumentacji produktowej, szkoleniowej, proceduralnej,
• Raportowanie wyników i stopnia realizacji projektów do zarządu
• Szkolenia
• Rozwój produktów i usług
• Rozliczania podległego zespołu i partnerów
• Tworzenie dokumentacji produktowej, szkoleniowej, proceduralnej,
• Raportowanie wyników i stopnia realizacji projektów do zarządu
• Szkolenia
Specjalista ds. Telekomunikacji
o Współpraca z partnerami handlowymi w zakresie interkonektu międzyoperatorskiego
o Negocjacje warunków handlowych
o Zarządzanie relacjami z Partnerem
o Rozwój procesów biznesowych
o Prognozowanie i optymalizacja pojemności sieci.
o Optymalizacja procesów biznesowych w celu podnoszenia rentowności sieci.
o Negocjacje warunków handlowych
o Zarządzanie relacjami z Partnerem
o Rozwój procesów biznesowych
o Prognozowanie i optymalizacja pojemności sieci.
o Optymalizacja procesów biznesowych w celu podnoszenia rentowności sieci.
Asystent działu sprzedaży
• Wsparcie projektów sprzedażowych;
• Wsparcie przy negocjacjach warunków handlowych;
• Zarządzanie relacjami z Partnerami;
• Tworzenie, aktualizacja i optymalizacja procedur i procesów;
• Analiza konkurencji
• Wsparcie w procesie zakupów.
• Wsparcie przy negocjacjach warunków handlowych;
• Zarządzanie relacjami z Partnerami;
• Tworzenie, aktualizacja i optymalizacja procedur i procesów;
• Analiza konkurencji
• Wsparcie w procesie zakupów.
Szkolenia i kursy
o PRINCE2® Foundation - Certyfikat z zarządzania projektami
o PMBOK ®- Certyfikat z zarządzania projektami
o Zarządzanie procesami według notacji BPMN 2.0 oraz ECP
o „CRM – Twój kapitał to klient”
o „Analiza danych w kampaniach sprzedażowych”
o „Zarządzanie czasem, procesami, wiedzą”
o „Profesjonalna prezentacja”
o „Skuteczny Menedżer” , „Skuteczna komunikacja”,
o „Rozwiązywanie problemów”, „ podejmowanie decyzji„
o „Prawo konkurencji”
o „Pozytywne wpływanie na innych”
o „Jak zwiększyć osobistą kreatywność”
o Crazy Shark – Kurs nurkowania – Licencja PADI OWD,
o Kiteserfing - IKO1/ IKO2/IKO3 - Kiteserfing
o Foto Putto - Kurs fotografii artystycznej/fotografia studyjna / fotografia portretowa
o Latin Groove, Salsa Libre - Kursy tańca – Salsa, Bachata, Marengue,
o PMBOK ®- Certyfikat z zarządzania projektami
o Zarządzanie procesami według notacji BPMN 2.0 oraz ECP
o „CRM – Twój kapitał to klient”
o „Analiza danych w kampaniach sprzedażowych”
o „Zarządzanie czasem, procesami, wiedzą”
o „Profesjonalna prezentacja”
o „Skuteczny Menedżer” , „Skuteczna komunikacja”,
o „Rozwiązywanie problemów”, „ podejmowanie decyzji„
o „Prawo konkurencji”
o „Pozytywne wpływanie na innych”
o „Jak zwiększyć osobistą kreatywność”
o Crazy Shark – Kurs nurkowania – Licencja PADI OWD,
o Kiteserfing - IKO1/ IKO2/IKO3 - Kiteserfing
o Foto Putto - Kurs fotografii artystycznej/fotografia studyjna / fotografia portretowa
o Latin Groove, Salsa Libre - Kursy tańca – Salsa, Bachata, Marengue,
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
o Telekomunikacja / IT /Nowe Technologie
o Taniec
o Fotografia: Reportaż, Makro, Portret inne.
o Sport: Snowboard, Kiteserfing, Snow-Kite, Nurkowanie, Kolarstwo górskie
o Taniec
o Fotografia: Reportaż, Makro, Portret inne.
o Sport: Snowboard, Kiteserfing, Snow-Kite, Nurkowanie, Kolarstwo górskie
Inne
Komputer/Programy/Systemy operacyjne/Inne
o Pakiet Office (Word, Excel, Powerpoint, Acces, Outlook)
o Microsoft: Visio, Project 2007, Publisher, Sharepoint,
o Systemy operacyjne: Windows, Linux, MAC,
o Pisanie bezwzrokowe,
o pakietu Adobe Creative Suite 5,
o Obsługa urządzeń biurowych,
UPRAWNIENIA
o Prawo jazdy kat. „B”
o Licencja PADI OWD
UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
o Komunikatywność,
o Umiejętności analitycznego myślenia
o Sumienność wykonywanych obowiązków
o Wysoka kultura osobista
o Wysokie poczucie estetyki
o Szybkie podejmowanie decyzji
Osiągnięcia
o Wsparcie w procesie ujednolicania polityki produktowej, sprzedażowej i operacyjnej firm MNI, DRSA i NEOTEL w ramach jednego wiodącego podmiotu MNI Telecom S.A.,
o Wdrożenie projektu dostępu do Internetu w oparciu o umowę BSA TPSA,
o Wdrożenie projektów usług dodanych (IP) dla Biznesu
o Zarządzanie procesem integracji zespołu sprzedaży i obsługi klienta po połączenia spółek DRSA i Neotel Communications,
o Wdrożenie systemu zarządzania wiedzą na bazie MS SharePoint.
o Wdrożenie komercyjne usług WLR, BSA, VoIP i innych usług.
o Budowa od podstaw Call Center i Biura Obsługi Klienta
o Budowa Działu sprzedaży w oparciu o umowy Agencyjne.
o Autor rozwiązania generatora baz sprzedażowych o wysokim responsie netto. Rozwiązanie redukuje do zera koszty pozyskania bazy przy utrzymaniu wysokiego potencjału sprzedażowego.
o Stworzenie samoobsługowego mechanizmy dosprzedaży VAS zwiększającego poziom sprzedaży o ok.15%.
o Pakiet Office (Word, Excel, Powerpoint, Acces, Outlook)
o Microsoft: Visio, Project 2007, Publisher, Sharepoint,
o Systemy operacyjne: Windows, Linux, MAC,
o Pisanie bezwzrokowe,
o pakietu Adobe Creative Suite 5,
o Obsługa urządzeń biurowych,
UPRAWNIENIA
o Prawo jazdy kat. „B”
o Licencja PADI OWD
UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
o Komunikatywność,
o Umiejętności analitycznego myślenia
o Sumienność wykonywanych obowiązków
o Wysoka kultura osobista
o Wysokie poczucie estetyki
o Szybkie podejmowanie decyzji
Osiągnięcia
o Wsparcie w procesie ujednolicania polityki produktowej, sprzedażowej i operacyjnej firm MNI, DRSA i NEOTEL w ramach jednego wiodącego podmiotu MNI Telecom S.A.,
o Wdrożenie projektu dostępu do Internetu w oparciu o umowę BSA TPSA,
o Wdrożenie projektów usług dodanych (IP) dla Biznesu
o Zarządzanie procesem integracji zespołu sprzedaży i obsługi klienta po połączenia spółek DRSA i Neotel Communications,
o Wdrożenie systemu zarządzania wiedzą na bazie MS SharePoint.
o Wdrożenie komercyjne usług WLR, BSA, VoIP i innych usług.
o Budowa od podstaw Call Center i Biura Obsługi Klienta
o Budowa Działu sprzedaży w oparciu o umowy Agencyjne.
o Autor rozwiązania generatora baz sprzedażowych o wysokim responsie netto. Rozwiązanie redukuje do zera koszty pozyskania bazy przy utrzymaniu wysokiego potencjału sprzedażowego.
o Stworzenie samoobsługowego mechanizmy dosprzedaży VAS zwiększającego poziom sprzedaży o ok.15%.
Grupy
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
kiteboarding
Kto choć raz stał na desce, ten wie, że opis do 100 liter nie odda nawet ułamka frajdy stojącej za KITE'em
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość