Emilia Maleszewska

Specjalista ds. BOK, Raiffeisen Solutions Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Logo
Specjalista ds. BOK
Raiffeisen Solutions Sp. z o.o.
telefoniczna obsługa klientów internetowego kantoru, udział w testach aplikacji do obsługi internetowego kantoru, tworzenie i opiniowanie instrukcji oraz manuali dla klientów kantoru
Bank BNP Paribas
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
obsługa klientów korporacyjnych i VIP, przygotowywanie dokumentów bankowych (opinii, zaświadczeń), przygotowywanie raportów audytorskich, udział w projekcie doskonalenia procesów metodologią "Kaizen", szkolenie nowych pracowników do samodzielnej pracy, udział w projekcie wdrażania aplikacji bankowej
Bank BNP Paribas
Opiekun Klienta ds. Obsługi Telefonicznej

Szkolenia i kursy

• Podstawowa wiedza z tematyki handlu walutą
• Doświadczenie z zakresu prowadzenia testów
• Ukończone szkolenie: „Profesjonalny sekretariat”, „Obsługa klientów w call center”, „Prowadzenie rozmów reklamacyjnych przez telefon”, „Obsługa klientów VIP”, „Reklamacja, czyli prezent”

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, średnie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie (studia przerwane na 3 semestrze)
Logo
ogólny, średnie
Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów Narwiku w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Dobra książka, Muzyka, Pływanie