Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
obsługa klientów korporacyjnych i VIP, przygotowywanie dokumentów bankowych (opinii, zaświadczeń), przygotowywanie raportów audytorskich, udział w projekcie doskonalenia procesów metodologią "Kaizen", szkolenie nowych pracowników do samodzielnej pracy, udział w projekcie wdrażania aplikacji bankowej
Szkolenia i kursy
• Podstawowa wiedza z tematyki handlu walutą
• Doświadczenie z zakresu prowadzenia testów
• Ukończone szkolenie: „Profesjonalny sekretariat”, „Obsługa klientów w call center”, „Prowadzenie rozmów reklamacyjnych przez telefon”, „Obsługa klientów VIP”, „Reklamacja, czyli prezent”
• Doświadczenie z zakresu prowadzenia testów
• Ukończone szkolenie: „Profesjonalny sekretariat”, „Obsługa klientów w call center”, „Prowadzenie rozmów reklamacyjnych przez telefon”, „Obsługa klientów VIP”, „Reklamacja, czyli prezent”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Dobra książka, Muzyka, Pływanie