Paweł Bareja

Paweł Bareja

Kierownik Marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Trade Marketing

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing and Business Development Manager
Aluflam Extrusion Sp. z o.o.
Farmtrac Tractors Europe Sp. z o.o.
Marketing Manager
• Reporting to the management board (market & sales analysis, product & price comparisons, price walk etc.)
• Creation and implementation of product strategy 2013-2015
• Participation in creating new segment of tractor line
• Close cooperation with Headquarters in India
• Development of foreign markets (Germany, Turkey & others)
• Creation and control of marketing budget ( <5 mln PLN)
• Creation of marketing campaigns (TV, press, Internet, outdoor)
• Direct marketing: with use of internal and external databases of customers
• Creation of CRM system (loyalty programs, testimonies etc.)
• Cooperation with dealers from Poland, Germany, Turkey, Romania, Lithuania etc. (motivation programs, trainings, dealers’ POS)
• Ad hoc marketing projects management
• Planning and supervision of trade fairs & demos (Agritechnica Hannover, Bursa Turkey, Agroshow Bednary, Agrotech Kielce etc.)
• Market and product analysis
• Marketing, positioning and launching of products on foreign markets (Germany, Turkey, Hungary)
• Online marketing (management of Google Analytics & Adwords, development and management of www.farmtac.pl & Dealers’ website platform & Farmtrac store content)
• PR coordination (cooperation with TV: TVP Info, TVP Regionalna Polo TV, TVN Turbo, RADIO: Radio Pin, Radio Zet Gold, PRINT: Magazyn Sukces & all industry magazines )
• Launching new products
Logo
Australia and South East Asia
Work & Travel
Toyota Motor Poland
Junior Product Specialist
• Product management of MPV and commercial vehicles (Hilux, Hiace, Dyna)
• Market analysis, product analysis, price comparisons
• Supply chain management
• Set up sales targets and realization
• Creation of vehicle specs, special offers & special versions
• Creation of price lists, discount and special offers for customers
• Analysis of sales
• Creation of marketing campaigns and promotional campaigns
• Close cooperation with Toyota European Headquarter and dealers (Belgium, Portugal, South Africa, Poland)
• Participation in homologation process of vehicles
• Logistics of stock vehicles

Szkolenia i kursy

• Software: Advanced: Excel, PowerPoint, Word, Basic: Photoshop, Access, AutoCAD LT, Mathcad, Mechanical Desktop
• Driving license cat. B

Edukacja

Logo
Faculty of automotive and construction machinery engineering , inżynierskie
Warsaw School of Technology
Logo
International Relations, licencjackie
Warsaw School of Economics

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
RIP CURL
RIP CURL
go on search...
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie