Umiejętności
Marketing
Public Relations
Radio
Snowboarding
Social Media
Marketing Video
prasa
korekta tekstów
Reklama
Komunikacja
Start-upy
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
sport
prowadzenie audycji radiowej
Redagowanie tekstów
konferansjerka
telewizja
Dziennikarstwo
Grafika komputerowa
Umiejętności negocjacyjne i perswazji
ochrona własności intelektualnej
sport events
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Rzecznik Prasowy
Fundacja "Pro Familia Mea" oraz Stowarzyszenie "Pamiętamy skąd jesteście"
Tworzenie „Press pack’ów”, informacji dla mediów oraz konferencyjnych. Reprezentacja i kontakt w mediach. Wystąpienia publiczne oraz prowadzenie social mediów wymienionych organizacji pozarządowych. Budowanie kreatywnych Kampanii Społecznych dla firm i darczyńców.
Dziennikarz/ Prezenter
Radio Hit
Prowadzenie audycji porannych, popołudniowych oraz nocnych. Indywidualna audycja pt.” Klub Dobrej Książki”, recenzje powieści oraz tworzenie konkursów dla słuchaczy. Sporządzanie list muzycznych oraz programów radiowych.
Reporter: Udział w licznych konferencjach prasowych, pozyskiwanie materiałów. Obrabianie dźwięków do emisji w programie sound forge oraz audacity.
Fotoreporter: Robienie zdjęć bieżących wydarzeń politycznych, sportowych, kulturalnych itp. Umieszczanie fotorelacji na stronie internetowej radia.
Konferansjer: Prowadzenie wydarzeń kulturalnych, koncertów, festiwali muzycznych, pikników itp. Zapowiadanie poszczególnych punktów imprezy, prezentowanie artystów, tworzenie scenariuszy, kontakt z publicznością, wywiady z artystami.
Reklama i Promocja: Udzielanie głosu do reklam poszczególnych firm, nagrywanie i tworzenie reklam audio. Tworzenie scenariuszy reklamowych.
Reporter: Udział w licznych konferencjach prasowych, pozyskiwanie materiałów. Obrabianie dźwięków do emisji w programie sound forge oraz audacity.
Fotoreporter: Robienie zdjęć bieżących wydarzeń politycznych, sportowych, kulturalnych itp. Umieszczanie fotorelacji na stronie internetowej radia.
Konferansjer: Prowadzenie wydarzeń kulturalnych, koncertów, festiwali muzycznych, pikników itp. Zapowiadanie poszczególnych punktów imprezy, prezentowanie artystów, tworzenie scenariuszy, kontakt z publicznością, wywiady z artystami.
Reklama i Promocja: Udzielanie głosu do reklam poszczególnych firm, nagrywanie i tworzenie reklam audio. Tworzenie scenariuszy reklamowych.
Projekty
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?