Doświadczenie zawodowe
Regionalny Doradca Klienta
Mar-Med Sp. z o.o. Sp. K.
-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami firmy
-utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami firmy,
-budowanie wizerunku firmy w bezpośrednim kontakcie z klientem,
-obsługa kongresów i spotkań branżowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi klientami firmy,
-bieżące doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu do potrzeb klienta,
prowadzenie całego procesu sprzedaży poprzez dotarcie do klienta, pozyskanie go, dostosowanie oferty do potrzeb, negocjacji warunków oraz ceny sprzedaży, jak również sporządzanie umów
-posprzedażowa obsługa klienta,
-udzielanie pomocy i reagowanie na zgłaszane zapotrzebowania w zakresie serwisu sprzętu,
-zapewnienie wsparcia klientom w zakresie sporządzania dokumentacji unijnej,
sporządzanie dokumentacji przetargowej,
-utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami firmy,
-budowanie wizerunku firmy w bezpośrednim kontakcie z klientem,
-obsługa kongresów i spotkań branżowych z dotychczasowymi oraz potencjalnymi klientami firmy,
-bieżące doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu do potrzeb klienta,
prowadzenie całego procesu sprzedaży poprzez dotarcie do klienta, pozyskanie go, dostosowanie oferty do potrzeb, negocjacji warunków oraz ceny sprzedaży, jak również sporządzanie umów
-posprzedażowa obsługa klienta,
-udzielanie pomocy i reagowanie na zgłaszane zapotrzebowania w zakresie serwisu sprzętu,
-zapewnienie wsparcia klientom w zakresie sporządzania dokumentacji unijnej,
sporządzanie dokumentacji przetargowej,
Regionalny Doradca Klienta
Doradca Klienta – kordynator pracy w regionie /lubelskie, mazowieckie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie/, w zakresie USG, przed 2004 teren całej Polski,
Szkolenia i kursy
uczestnictwo w projektach Nowoczesna Firma : techniki sprzedaży, typy osobowości
1999 – 2000 uczestnictwo w programie szkoleń z zakresu public relations – Zakład Dziennikarstwa Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego,
2000 – 2001 uczestnictwo w projektach organizowanych przez Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych Warszawa – autoprezentacja, komunikacja werbalna i pozawerbalna
1996 certyfikat PUNU
znajomość Microsoft Office
1999 – 2000 uczestnictwo w programie szkoleń z zakresu public relations – Zakład Dziennikarstwa Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego,
2000 – 2001 uczestnictwo w projektach organizowanych przez Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych Warszawa – autoprezentacja, komunikacja werbalna i pozawerbalna
1996 certyfikat PUNU
znajomość Microsoft Office
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
żeglarstwo, dobra książka, wykonywanie witraży,
Grupy
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.