Natalia Wiśniewska

nie lubię wydeptanych ścieżek
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Identyfikacja i branding Marketing Zarządzanie wizerunkiem osobistym Wyławianie talentów Headhunting Place branding

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Creative Headhunter & Personal Brand Manager
Right One
Pomagam odkryć potencjał i przekłuć go w silny brand gwarantujący sukces w biznesie i karierze.

HEADHUNTING:

* Pracuję „w terenie” - jestem tam, gdzie są Państwa przyszli Pracownicy.
* Zawsze stawiam znak równości pomiędzy potrzebami Kandydata i Pracodawcy.
* Na rekrutację daję gwarancję, zarówno Pracodawcy, jak i Kandydatowi.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę www.silabrandu.pl

MARKETING OSÓB:

* Diagnoza Potencjału
* Budowa Strategii
* Branding (wewnętrzny i zewnętrzny, w tym online i offline)
* Symulacja Procesu Rekrutacji (tworzenie dokumentów aplikacyjnych, przeprowadzanie rozmów kontrolowanych, weryfikacja referencji i dotychczasowych osiągnięć)
STU Ergo Hestia SA
Opiekun Marki w kanale direct
* uczestnictwo w tworzeniu planu rocznego i długoterminowego dla marki
* rozwój Brand equity
* rozwój strategii marketingowej marki w ramach istniejącego portfolio
* rozwój produktu
* rozwój komunikacji marki
* prowadzenie oraz kontrola kalendarza i budżetu marketingowego
* współtworzenie strategii trade marketingowej
* współpraca z agencjami ATL, BTL, PR, badań rynku
Infosys Poland Sp. z o.o.
Associate HR
*Przygotowanie, redagowanie oraz kontrola merytoryczna ogłoszeń,
*Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne w zakresie finansów i księgowości, zakupów, audytu, IT (w tym SAP) oraz obsługi klienta,
*Prowadzenie poszukiwań bezpośrednich:
- aktywne pozyskiwanie kandydatów metodą Direct Search,
- analiza tendencji rynku,
- tworzenie list search'owych,
- prezentacja oferty,
- ocena przydatności i weryfikacja profilu zawodowego kandydatów pod kątem specyfikacji projektu
*Kontakt z Biurami Karier wyższych uczelni, bieżąca prezentacja aktualnych projektów,
*Prowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych, organizowanie i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
*Wsparcie Koordynatora Rekrutacji w bieżących projektach,
*Wsparcie w zakresie wybranych zadań HR;
Manpower
Konsultant ds. Rekrutacji
* Systematyczne wdrażanie na rynku brandu Manpower w oparciu o strategię wizerunkową „Trusted Advisor”/”Niedobór Talentów”/”Erę Człowieka”;
* Doradztwo personalne;
* Uczestnictwo i prowadzenie procesów związanych z rekrutacją i selekcją Pracowników;
* Budowa i zarządzanie bazą Kandydatów;
* Obsługa kadrowo-płacowa;
* Realizacja założonych celów sprzedażowych;
* Budowanie długofalowych relacji z Klientami w oparciu o partnerstwo i oferowanie nowoczesnych rozwiązań biznesowych;
*Wsparcie Klientów w obszarze dostarczania rozwiązań HR;
* Przygotowywanie raportów, analiz na potrzeby menadżerów działów;
Karolina Komorowska-Samoszenko
Karolina Komorowska-Samoszenko · współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność pracować z Natalią przez pewien czas. Ze stuprocentową pewnością mogę ją polecić jako osobę chętnie podejmującą wyzwania, a przy tym bardzo kreatywną - umiejąca myśleć i działać poza schematami. :)
Logo
Product Manager
Agencja Artystyczna Iventownia
* Kreowanie wizerunku Firmy i budowanie długofalowych relacji z Partnerami i Klientami;
* Kompleksowa realizacja projektów wizerunkowych;
* Przygotowanie indywidualnej oferty i prezentacji;
* Opracowanie kosztorysu;
* Realizacja projektu, dobór podwykonawców:
* Zamknięcie projektu.
* Aktywna sprzedaż projektów;
Logo
Office & PR Manager
Szkoła Tańca i Centrum Kultury Latynoamerykańskiej
* Koordynacja pracy całego Centrum: Pracowników, Instruktorów, Tancerzy, Kulturoznawców, Muzyków, Grafików;
* Kreowanie wizerunku Centrum na tle branży, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz: inicjowanie i przeprowadzanie różnorodnych działań event’owych, reklamowych oraz w zakresie Public Relations przy współpracy z mediami (prasa, radio, TV, media społecznościowe).

Szkolenia i kursy

„Reklama, jako fascynująca dziedzina biznesu”
„Kreatywność, jako sposób na sukces w życiu zawodowym i prywatnym"
„Współdziałanie i liderowanie w zespole”, „Negocjacje”,
Kurs szybkiej nauki i zapamiętywania

Edukacja

Logo
Marketing i PR w Internecie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Innowacyjne Zarządzanie Marką, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie kulturą, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Prawo, specjalizacja: Prawo Unii Europejskiej, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Taniec - Improwizacja Taneczna/Teatr Tańca/Jazz;

Branding;
Personal Branding;
Place Branding;
Corporate Branding;
Event Marketing;

Saksofon;)

Organizacje

PMI Poland Chapter Gdansk Branch

Marketing Manager of New Trends in Project Management Conference 2015 - Gdynia


od października 2014 (od 7 miesięcy)
* Stworzenie Zespołu ds. Marketingu i jego prowadzenie;
* Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej konferencji, w tym pozyskania potencjalnych Uczestników - Strategic Marketing Planner
* Zarządzanie stroną internetową poświęconą konferencji - Website Support
* Współpraca z zespołami ds. Programu oraz Fundraisingu w celu pozyskania zawartości merytorycznej na stronę - Programme and Fundraising Collaborator
* Opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych (FB, LinkedIn, Golden Line) oraz ich bieżąca aktualizacja;
* Pozyskiwanie patronów wydarzenia, w tym medialnych; Patronages Specialist
* Organizowanie, przygotowywanie i realizacja spotkań grupy;
* Realizacja oraz śledzenie postępów wyznaczonych celów zgodnie z przygotowanym planem;
* Relacjonowanie postępów z efektów pracy podczas co tygodniowych spotkań Koordynatorów;
* Stworzenie materiałów promocyjnych konferencji;
* Stworzenie ‘goodies bags’. Biuro Karier Wydziału Prawa i Administracji UŁ
Wolontariuszka, członkini działu ds. Nawiązywania Kontaktów z Pracodawcami. Pozyskiwanie ofert pracy, praktyk i staży, uczestnictwo w targach pracy, śledzenie zmieniającego się rynku pracy, reprezentowanie Uczelni na zewnątrz, prace administracyjne.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
AgilePMO
AgilePMO
Zwinne biura zarządzania projektami - AgilePM, AgilePMO, LeanPMO
Android
Android
Grupa zrzeszająca polską społeczność Androida.
Android aplikacje
Android aplikacje
Miejsce dla fanów, geeków, developerów i zainteresowanych aplikacjami na Google Android
Android App
Android App
Grupa zajmuje się tematyką poprawiania jakości i wygody życia dzięki aplikacjom na System Android. Zapraszamy użytkowników jak i programistów i projektantów aplikacji mobilnych.
android developers
android developers
Grupa ludzi zainteresowanych systemem operacyjnym Android.
Architektura Informacji
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Art of Living
Art of Living
Grupa dla osób zainteresowanych wrostem własnej świadomości, yogą, medytacją, zdrowym stylem życia oraz zwalczaniem lęków! czyli inaczej sztuką życia. Grupa zainspirowana fundacją "Art of Living"- czł
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Branding Personalny. Personal Branding.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny