Monika Bartnik

właściciel, Zakład Pracy Twórczej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Copywriting Komunikacja Marketingowa relacje z mediami Social Media Korekta

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel
Zakład Pracy Twórczej
Public Relations
Content Marketing
Social Media
Copywriting
Szkolenia
Logo
dyrektor marketingu i PR
Słodkie Upominki
Logo
zastępca redaktora naczelnego
Miesięcznik "Brief"
Logo
redaktor prowadząca
miesięcznik "MediaQuest (Bachurski Media Corp.)
Logo
redaktor odpowiedzialny za dział marketingu
miesięcznik "Home&Market" (Bachurski Media Corp.)
Logo
sekretarz redakcji ("Cogito"), redaktor prowadząca ("Lider Przyszłości")
Wydawnictwo Aga-Press
Logo
korektor, dziennikarz (dodatek "Marketing i Zarządzanie")
dziennik "Prawo i Gospodarka" (Wydawnictwo Infor)

Edukacja

Logo
Kurs Photshopa, licencjackie
Akademia Fotografii
Logo
Wydział Kultury Japonii, licencjackie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Inne

2002-2006 r. - wykładowca (warsztaty dla firm z zakresu media relations) w Akademii Kalitero.

Od 2003 r. - wykładowca (warsztaty z zakresu media relations) na Podyplomowym Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej.

2007 r. - Publikacja książki „Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać” (Wydawnictwo Flashboook).

2008 r. - WiedzaNet
Koordynacja prac związanych z aktualizacją treści w ramach serwisu Bridge2Know. Ocena merytoryczna materiałów. Nadzór nad pracą osób wprowadzających treści do serwisu

Od 2010 r. - szkolenia "Copywriting w praktyce". Firma szkoleniowa Business Global Center.

2010-2011 r.- Współpraca z wydawnictwem WAB
Prowadzenie komunikacji na portalu społecznościowym Facebook.com
Fanpage dwóch serii wydawniczych - „Seria z miotłą (ambitna literatura kobieca), "Mroczna Seria" (kryminały).

2010 - 2012 - dziennikarska i redakcyjna współpraca z MediaFun Magazine

od 2010 r. - Współpraca z dwutygodnikiem dla młodzieży „Cogito”.
Cykl artykułów poświęconych komunikacji werbalnej i pozawerbalnej.(2010 r.). Przygotowywanie we współpracy z fotografem fotoreportaży z wydarzeń kulturalnych (m.in. casting do filmu „Miasto44”; slam poetycki) (2013 r.)

2011 - 2013 - współpraca korektorska z iMagazine

1997-2006 - Publikacja artykułów prasowych poświęconych tematyce marketingowej w takich tytułach jak: "Brief", „Press”, „Wprost”, "Home&Market"< "Gazeta Finansowa", „Teletop”, „Mobile Internet”, „BusinessWeek”. Publikacja artykułów poświęconych tematyce marketingowej w publikacjach książkowych – „Prawo i Praktyka w reklamie” (Wydawnictwo Dashofer). Współpraca z wydawnictwem Yo Media w zakresie przygotowywania magazynów korporacyjnych oraz redakcji wydawnictw książkowych (publikacja z okazji 10-lecia firmy CR Media).


● Znajomość programów Corel, Photoshop, Power Point
● Znajomość obsługi CMS, Wordpress, Joomla
● Znajomość aplikacji do wysyłki newsletterów, mailingów, ankiet (m.in. Sare)

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Bemowo
Bemowo
Grupa dla mieszkańców Bemowa i Jelonek
dm
dm
Grupa znajomych
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *
Manager na obcasach
Manager na obcasach
Portal... po prostu.
PJWSTK
PJWSTK
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach - Szkoła Główna Handlowa (2009/2010)
Social Media PR
Social Media PR
Inspiracje, informacje, wydarzenia, porady, ogłoszenia związane z social media.