Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Social Media
Korekta
Doświadczenie zawodowe
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Inne
2002-2006 r. - wykładowca (warsztaty dla firm z zakresu media relations) w Akademii Kalitero.
Od 2003 r. - wykładowca (warsztaty z zakresu media relations) na Podyplomowym Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej.
2007 r. - Publikacja książki „Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać” (Wydawnictwo Flashboook).
2008 r. - WiedzaNet
Koordynacja prac związanych z aktualizacją treści w ramach serwisu Bridge2Know. Ocena merytoryczna materiałów. Nadzór nad pracą osób wprowadzających treści do serwisu
Od 2010 r. - szkolenia "Copywriting w praktyce". Firma szkoleniowa Business Global Center.
2010-2011 r.- Współpraca z wydawnictwem WAB
Prowadzenie komunikacji na portalu społecznościowym Facebook.com
Fanpage dwóch serii wydawniczych - „Seria z miotłą (ambitna literatura kobieca), "Mroczna Seria" (kryminały).
2010 - 2012 - dziennikarska i redakcyjna współpraca z MediaFun Magazine
od 2010 r. - Współpraca z dwutygodnikiem dla młodzieży „Cogito”.
Cykl artykułów poświęconych komunikacji werbalnej i pozawerbalnej.(2010 r.). Przygotowywanie we współpracy z fotografem fotoreportaży z wydarzeń kulturalnych (m.in. casting do filmu „Miasto44”; slam poetycki) (2013 r.)
2011 - 2013 - współpraca korektorska z iMagazine
1997-2006 - Publikacja artykułów prasowych poświęconych tematyce marketingowej w takich tytułach jak: "Brief", „Press”, „Wprost”, "Home&Market"< "Gazeta Finansowa", „Teletop”, „Mobile Internet”, „BusinessWeek”. Publikacja artykułów poświęconych tematyce marketingowej w publikacjach książkowych – „Prawo i Praktyka w reklamie” (Wydawnictwo Dashofer). Współpraca z wydawnictwem Yo Media w zakresie przygotowywania magazynów korporacyjnych oraz redakcji wydawnictw książkowych (publikacja z okazji 10-lecia firmy CR Media).
● Znajomość programów Corel, Photoshop, Power Point
● Znajomość obsługi CMS, Wordpress, Joomla
● Znajomość aplikacji do wysyłki newsletterów, mailingów, ankiet (m.in. Sare)
Od 2003 r. - wykładowca (warsztaty z zakresu media relations) na Podyplomowym Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej.
2007 r. - Publikacja książki „Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać” (Wydawnictwo Flashboook).
2008 r. - WiedzaNet
Koordynacja prac związanych z aktualizacją treści w ramach serwisu Bridge2Know. Ocena merytoryczna materiałów. Nadzór nad pracą osób wprowadzających treści do serwisu
Od 2010 r. - szkolenia "Copywriting w praktyce". Firma szkoleniowa Business Global Center.
2010-2011 r.- Współpraca z wydawnictwem WAB
Prowadzenie komunikacji na portalu społecznościowym Facebook.com
Fanpage dwóch serii wydawniczych - „Seria z miotłą (ambitna literatura kobieca), "Mroczna Seria" (kryminały).
2010 - 2012 - dziennikarska i redakcyjna współpraca z MediaFun Magazine
od 2010 r. - Współpraca z dwutygodnikiem dla młodzieży „Cogito”.
Cykl artykułów poświęconych komunikacji werbalnej i pozawerbalnej.(2010 r.). Przygotowywanie we współpracy z fotografem fotoreportaży z wydarzeń kulturalnych (m.in. casting do filmu „Miasto44”; slam poetycki) (2013 r.)
2011 - 2013 - współpraca korektorska z iMagazine
1997-2006 - Publikacja artykułów prasowych poświęconych tematyce marketingowej w takich tytułach jak: "Brief", „Press”, „Wprost”, "Home&Market"< "Gazeta Finansowa", „Teletop”, „Mobile Internet”, „BusinessWeek”. Publikacja artykułów poświęconych tematyce marketingowej w publikacjach książkowych – „Prawo i Praktyka w reklamie” (Wydawnictwo Dashofer). Współpraca z wydawnictwem Yo Media w zakresie przygotowywania magazynów korporacyjnych oraz redakcji wydawnictw książkowych (publikacja z okazji 10-lecia firmy CR Media).
● Znajomość programów Corel, Photoshop, Power Point
● Znajomość obsługi CMS, Wordpress, Joomla
● Znajomość aplikacji do wysyłki newsletterów, mailingów, ankiet (m.in. Sare)
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach - Szkoła Główna Handlowa (2009/2010)