Krzysztof Kozerski

Fotografia, projektowanie i pozycjonowanie stron www, multimedia, PR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel, fotograf, projektant serwisów www, specjalista PR, dziennikarz
Własna działalność gospodarcza
FOTOGRAFIA:
www.fotomeyes.pl
www.zdjeciaslubne.com.pl
www.fotografowaniedzieci.pl
https://www.instagram.com/krzysztof_kozerski_photography/

Szkolenia i kursy

- ukończony kurs szybkiego czytania (Instytut Metod Edukacji „Impuls”)

Edukacja

Logo
Instytut Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

- żeglarstwo
- komputery
- literatura marynistyczna
- fotografia
- projektowanie stron www
- nurkowanie
- motoryzacja
- historia

Organizacje

- w latach 1998, 1999, 2000 byłem członkiem zespołu organizującego Eliminacje Polskie do Studenckich Żeglarskich Mistrzostw Świata, odpowiedzialnym m.in. za kontakty z mediami i działania PR,

- w roku akademickim 1997-98 byłem posłem do Parlamentu Studentów UW,

- w 1996 roku w Instytucie Archeologii UW założyłem koło naukowe, a następnie przez dwa lata pełniłem funkcję jego prezesa. Dzięki m.in. mojemu zaangażowaniu współpracowali z nami: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy oraz Fundacja im. Stefana Batorego.

Inne

Doświadczenia zawodowe

12.2006 - 04.2007 - Cerkolor Sp. z o.o.
Kierownik działu marketingu i PR (tworzenie stategii marketingowej i komunikacyjnej firmy).

03.2005 – 07.2005 – Instytut Maszyn Matematycznych w Warszawie, specjalista do spraw PR przy międzynarodowym projekcie europejskim, związanym z e-learningiem, realizowanym w ramach programu e-Ten.

02.2004 - 09.2004 - Bank BPH, kierownik Biura Prasowego / Public Relations projektu Jacht BANK BPH, jednostki która podjęła próbę wokółziemskiej żeglugi pod dowództwem kpt. Romana Paszke (tworzenie, redakcja i dystrybucja serwisu prasowego, PR, kontakty z mediami, organizacja i prowadzenie kampanii promocyjnych projektu).

od 11.2003 – wykładowca przedmiotów e-biznes oraz fotografia w cyklach warsztatów przedsiębiorczości i dziennikarstwa organizowanych dla młodzieży przez Fundację dla Warszawy – Instytut Badań i Rozwoju.

od 06.2003 – założyciel i współwłaściciel sklepu internetowego Sztukaprzetrwania.pl

03.2003 - kierownik Biura Prasowego / Public Relations 15 Targów Sportów Wodnych i Rekreacji „WIATR i WODA”, największej tego typu imprezy w kraju (kontakty z mediami, PR, rekrutacja personelu, tworzenie, redakcja i dystrybucja materiałów prasowych).

od 11.2002 – założyciel, współwłaściciel i członek zespołu redakcyjnego internetowego Magazynu Wodniaków „Port21.pl” (koordynacja prac redakcyjnych i biura reklamy, rekrutacja współpracowników, artykuły, reportaże, serwis fotograficzny, marketing, PR).

09.2002 – 02.2003 – redaktor prowadzący Magazynu Nowej Gospodarki „INTERNETSTANDARD.PL” w wydawnictwie IDG Poland (koordynacja prac redakcyjnych, artykuły oraz codzienny serwis informacyjny na temat branży IT, telekomunikacji, Internetu), współpracownik miesięcznika „PC WORLD KOMPUTER”.

06.2002 – 10.2002 – współpracownik Biura Prasowego / Public Relations „NIVEA Błękitne Żagle” – ogólnopolskiego programu skierowanego do żeglujących dzieci i młodzieży (tworzenie i redakcja informacji prasowych, kontakty z mediami, serwis fotograficzny).

od 04.2002 – niezależny specjalista z zakresu projektowania nawigacji, funkcjonalności, warstwy informacyjnej oraz pozycjonowania serwisów www (kilkadziesiąt zrealizowanych projektów).

03.2002 - kierownik Biura Prasowego / Public Relations 14 Targów Sportów Wodnych i Rekreacji „WIATR i WODA” (kontakty z mediami, PR, rekrutacja personelu, tworzenie, redakcja i dystrybucja materiałów prasowych).

11.2001 - obsługa Public Relations imprez towarzyszących obchodom 45-lecia „STODOŁY”, największego klubu studenckiego w Polsce (przygotowanie i redakcja materiałów prasowych oraz informatorów, kontakty z mediami).

01–08.2000 oraz 01–04.2001 - praca w Biurze Prasowym / Public Relations „RACE TEAM 2000” - polskiej załogi startującej w okołoziemskich regatach „THE RACE” na katamaranie „WARTA-POLPHARMA”, dowodzonym przez kpt. Romana Paszke (tworzenie, redakcja i dystrybucja codziennego serwisu prasowego, PR, kontakty z mediami, kontakty ze sponsorami, organizacja i prowadzenie kampanii promocyjnych projektu).

10.1999 – 09.2002 – dziennikarz miesięcznika „GAZETA STUDENCKA” (artykuły, reportaże, serwis fotograficzny).

04.1999 – 11.2001 – kierownik serwisu internetowego miesięcznika „REJS” (współtworzenie szaty graficznej i redakcja merytoryczna, przygotowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych serwisu, kontakty z mediami, PR, koordynacja umów barterowych, rekrutacja współpracowników).

02.1999 – 07.2002 – dziennikarz i kierownik działu śródlądowego miesięcznika żeglarskiego „REJS” (artykuły, reportaże, serwis fotograficzny, wydania specjalne, koordynacja prac redakcyjnych i wydawniczych, prowadzenie kampanii promocyjnych pisma, kontakty z mediami, PR, koordynacja umów barterowych, rekrutacja współpracowników).

od 1999 - własna działalność gospodarcza – dziennikarstwo, współpraca z prasą, obsługa medialna, Public Relations, fotografia, reklama i marketing, projekty i aktualizacja stron www.


Ponadto współpraca z

od 2006 – tygodnik „AUTOBIZNES”

od 2005 – tygodnik „PORADNIK KOMPUTEROWY”

2003 – miesięcznik „POZNAJ ŚWIAT”,

2002 – miesięcznik „PRZYRODA POLSKA”,

2002 – wydawnictwo Pascal (współautor przewodnika „POLSKA DLA AKTYWNYCH”),

2001 - 2002 – miesięcznik „MAXIM”,

2001 - 2003 – magazyn „TURYSTYKA”, cotygodniowy dodatek do „GAZETY WYBORCZEJ”,

1998 - 1999 – miesięcznik „ŚWIAT ŻAGLI”,

1996 - 1999 – miesięcznik „ŻAGLE”.

Grupy

161 wszystkich wypowiedzi
9 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Adobe KreatywnyBazar.pl
Adobe KreatywnyBazar.pl
Grafika, fotografia, animacja, wideo... wszelkie przejawy cyfrowej sztuki. Jeśli interesujesz się grafiką cyfrową - dołącz. Zobacz koniecznie [url=http://www.kreatywnybazar.pl]KreatywnyBazar.pl[/url
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje Nieruchomości
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Akt artystyczny
Akt artystyczny
Grupa poświęcona sztuce w szerokim pojęciu. Akt artystyczny.
Alamy.com
Alamy.com
Grupa Alamy.com
Canon
Canon
Wszystko o sprzęcie Canona,... fotografii...
canon 400D/40D
canon 400D/40D
Opis i zabawy z aparatem canon 400d /40d /450d/ 500d
Czechy
Czechy
Kde domov můj?
Domeny Internetowe
Domeny Internetowe
Grupa DOMENY INTERENTOWE to miejsce, gdzie możemy porozmawiać o domenach. Dokonać ich oceny i wyceny. Sprzedać, kupić lub zamienić.