Wypowiedzi
-
Witam,
bardzo dziekuje za wypowiedzi.
Niestety zainwestowanie czasu i pieniedzy w poznanie systemu nie wchodzi w gre.
Poznawania systemu jest na podstawie tzw 'Gap Analysis' czyli prówananie tego co by chcial klient z tym co juz jest w systemie. Problem polega na tym ze ciagle jest to wróżenie z fusów bo nie wiemy tak naprawde co jest w systemie i trudno powiedziec klientowi: 'ok - tak to zrobimy' a potem po 2 - 3 tygodniach zorientować sie ze tak sie nie da (bo za bardzo skomplikowana modyfikacja) lub 'bedzie inaczej' bo wlasnie sie zorientowalismy ze to juz w systemie jest ale w innym miejscu niz myslelismy.
Czy takie podejscie jest bardzo nieprofesjonalne?? Innej metody na razie chyba nie da sie zastosowac ... Klient na razie za to płaci ale jak długo - tego tez nie wiemy - w koncu moze sie zniecierpliwić.. -
Witam,
mam ciekawa sytuację. Oto w skrócie:
-klient ma bardzo ogólnie sprecyzowane zapotrzebowanie.
-zespól jest nowy - technicznie bardzo dobry, niestety nikt nie zna wdrazanego systemu w sposob wystarczający.
-system jest absolutnie niszowy - Going Direct napisany w Javie.
-sytem jest praktycznie niedokonczony stad bardzo duze ryzyko jakichkolwiek modyfikacji - nie wiemy do konca jaki bedzie ich wplyw na dzialanie systemu.
W jaki sposob szacowac koszt analizy/developmentu i testow.
Czy jest moze jakas skuteczna metoda?
Na deser dodam ze system dziala w trzech roznych krajach i rozwiazanie ma byc wspole dla tych krajow -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LOTNICTWO
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LOTNICTWO