Marta Nawrot

Marta Nawrot

Strategic Planner&Copywriter&Marketing Consultant
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Analiza konkurencji Copywriting Strategia kreatywna Digital Marketing Strategia marketingowa Marketing internetowy Strategic Communications Planowanie strategiczne

Doświadczenie zawodowe

PromoAgency Sp. z o.o.
Strategic Planner
Karolina Ruszała
Karolina Ruszała · przełożony
wystawiono
Inteligencja, empatia i psychologiczne zacięcie czynią Martę świetnym strategiem. Bardzo profesjonalnie podchodzi do każdego powierzonego projektu i szybko przyswaja nową wiedzę, pokazując, że nie ma dla niej przetargu nie do wygrania.
Konrad Krawczyk
Konrad Krawczyk · współpracownik
wystawiono
Doskonale przygotowane wytyczne, stałe wsparcie przy projektach, nieocenione pomysły oraz umiejętności tworzeni schludnych tekstów powodują, że Marta jest doskonałym strategiem. Nie boi się nowych wyzwań, stale doskonali swój warsztat, jest otwarta na krytykę ale pochwały również chętnie przyjmuje. Realizowaliśmy wspólnie kilka projektów i każdy dobrze wspominam!
Ania Ryguła
Ania Ryguła · współpracownik
wystawiono
Marta była świetnym copywriterem. Choć przyszła do Promo z maleńkim doświadczeniem, szybko dobiła do poziomu osób pracujących rok, dwa. Jej zdolności analityczne i logiczne są wysokie, dlatego przejście na stronę strategii było dla niej naturalnym wyborem.

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
KREATYWNI
KREATYWNI
KREATYWNI to grupa osób AKTYWNIE I SZYBKO reagująca na współpracę potrzeby ludzi w różnych sprawach i rzeczach oraz kłopotach i problemach.
Kształtowanie wizerunku firmy
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką