Piotr Boczkowski

Account Manager, Isobar Poland
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów Keying Klucz (do zamka) Managing Key Accounts Marketing Media Negocjacje Public Relations Publikacje Sales

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Isobar Poland
Account Manager
Saatchi & Saatchi
Account Executive
PromoAgency Sp. z o.o.
Account Manager
Agencja Reklamowa OPUS B
Junior Account Manager
- Prowadzenie obsługi klientów agencji w zakresie full service
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych klienta
- Zarządzanie projektami oraz koordynacja pracy podległego zespołu
- Współpraca z działem Strategii i innymi podwykonawcami
Agencja Reklamowa OPUS B
Junior Strategic Planner
Poszukiwanie idei, insightów i trendów (TGI, google analytics, facebook insights, tworzenie strategii dla kampanii TTL, digital, BTL, ATL, briefingi kreacji, przygotowanie prezentacji do klienta, prowadzenie prezentacji przetargowych.
Obsługuwiwani klienci: Amway, Ministerstwo Finansów, FMCG, branża finansowa i ubezpieczeniowa.
Logo
Stażysta
Hunan Lider Hotel (Changsha, Chiny)
Praca w dziale marketingu. Pomoc przy promocji hotelu w Europie i Ameryce. Reprezentowanie firmy na targach.
Logo
Kelner
Restauracja Wierzynek

Szkolenia i kursy

1. "Ambient - Training based on cases"
2. "Creation of a Marketing Strategy"
3. Szkoła Strategii Marki - "Basic research, use of research in labor strategist"
4. Szkoła Strategii Marki - “Elements of the Communication Strategy I and II”
5. Szkoła Strategii Marki – “How PR affects brand building?”
6. Szkoła Strategii Marki – “How to write and present a good strategy”
7. Szkoła Strategii Marki – “The effectiveness of the advertising message”
8. Szkoła Strategii Marki – “Generation Brand Communication Idea. Implementation in integrated marketing.
9. Szkoła Strategii Marki – “Brand Design”
10.Szkoła Strategii Marki - "Gamification - a tool to build involvement and competitive advantage"
11.Szkoła Strategii Marki - "Storytelling&Webwritting"
12.Szkoła Strategii Marki - "The planning and the purchase of on-line media"
13.Szkoła Strategii Marki - "Online marketing part I"
14.Szkoła Strategii Marki - "Consumer Promotions"
15.Szkoła Strategii Marki - "Online marketing part II"

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Zainteresowania

Angielski - zaawansowany
Niemiecki - podstawowy

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!