Lejla Zaharan

Senior Strategic Planner, Focus Media Group Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Brand Strategy Manager
PZU
TBWA\
Senior Strategic Planner
SYZYGY
Senior Strategic Planner
Logo
Strategic Planner/Senior Strategic Planner
Focus Advantage/Focus Media Group
Klienci: ING Życie, Raiffeisen Polbank, Finlandia, Marlboro
Uniwersytet Łódzki
Wykładowca
Uniwersytet Łódzki
Prowadzenie warsztatu nt. „Strategii marki w internecie” w ramach konferencji „Reklama od kuchni”, organizowanej przez Katedrę Marketingu i Dystrybucji
VMLYR Poland
Strategic Planner
poszukiwanie, zadawanie pytań, wyciąganie wniosków z badań, raportów trendów marketingowych oraz danych rynkowych, wszystko w celu znalezienia trafnego insightu
liczne analizy komunikacji konkurencji
przygotowywanie strategii pozycjonowania marki
przygotowywanie prezentacji przetargowych
wsparcie strategiczne dla kampanii eventowych
ścisła współpraca z Działem Kreacji oraz wsparcie Działu Client Service


Klienci: Danone, Żywiec Zdrój, branża kosmetyczna, i inne z FMCG
VMLYR Poland
Junior Search Planner
analiza efektów kampanii oraz tworzenie raportów z monitoringu w sieci
prowadzenie kampanii Adwords i raportowanie wyników do Klienta
obsługa kanałów YouTube oraz raportowanie miesięcznych wyników do Klienta
prowadzenie projektów pod kątem spójności ze strategią marki
analiza komunikacji konkurencji oraz poszukiwanie trendów na rynku interaktywnym

Klienci: Danone(Actimel), Disney, MSZ, LG, Kruszwica, inne z FMCG
Deloitte Digital CE
client service / dział strategii - praktykantka
wsparcie przy obsłudze kluczowego klienta agencji – Pepsi;
research rynków: kosmetycznego, ubezpieczeń oraz farmaceutycznego - analiza trendów, analiza komunikacji marketingowej w Polsce i za granicą, analiza specyfiki grupy docelowej
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
PR & marketing - praktykantka
Organizacja i prowadzenie szkoleń, kontakty z uczelnianymi i pozauczelnianymi organizacjami Studenckimi oraz z mediami

Szkolenia i kursy

>> Efektywne metody zarządzania czasem, Target BPO
>> Zarządzanie projektami w globalnej firmie: „Upsides and Downsides of Global Project Management”, Procter&Gamble na UŁ

Edukacja

Logo
Szkoła Mistrzów Reklamy: Strategia komunikacji marki, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Stosunki międzynarodowe || specjalizacja: Marketing międzynarodowy, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

Sport
Podróże
Filozofia buddyjska
Neuromarketing
Psychologia zachowań konsumenckich

Inne

>> Praca magisterska: "Strategia globalnej komunikacji marketingowej marki Starbucks - porównanie rynku amerykańskiego i polskiego”

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem. Inspiracja przychodzi najczęście
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Medytacja Pokoju dla Świata
Medytacja Pokoju dla Świata
Umysł jest spełniony w naturze Pokoju. Jesteśmy jedną ludzka rodziną i nasz spokój przyczynia się do Pokoju świata...
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
Strategic Planning
Strategic Planning
Grupa dla strategów reklamowych i osób zainteresowanych tematem.