Marlena Kardasińska

Key Account Manager
Ożarów Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Strategia biznesowa Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

MrTarget
New Business Manager
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów (kanał B2B);
- stały kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami agencji;
- aktywne pozyskiwanie zapytań ofertowych;
- przygotowywanie prezentacji, udział w spotkaniach prezentacyjnych;
- opracowywanie kreatywnych metod dotarcia do potencjalnych klientów agencji;
- współpraca z innymi działami agencji w zakresie rozwoju oferty sprzedażowej;
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
New Media Ventures Sp. z o.o.
Key Account Manager (Freebee)
- aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych poprzez prowadzenie konsekwentnych działań sprzedażowych (spotkania z Klientami, prezentacje usług, negocjacje, podpisywanie kontraktów);
- doradztwo w zakresie rozwiązań dla biznesu Klienta;
- budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji biznesowych;
- realizacja celów sprzedażowych i jakościowych;
- nadzór i monitorowanie procesu tworzenia i wdrożenia usługi u Klientów.
Calypso Fitness Club
Corporate Sales Manager
- wyznaczanie i nadzorowanie poziomu realizacji planów sprzedaży zespołu;
- rozwój sieci sprzedaży;
- przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży;
- kontrola kluczowych negocjacji, udział w rozmowach handlowych z najważniejszymi klientami;
- nadzór nad wdrażaniem uzgodnionych planów i realizacja założonych celów.
Calypso Fitness Club
Key Account Manager
- pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych oraz tworzenie ich bazy;
- doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań;
- prezentacje i negocjacje handlowe;
- działania w zakresie customer service klientów korporacyjnych;
- udział w realizacji projektów sprzedażowo-marketingowych;
- udział w lokalnych działaniach marketingowych skierowanych do klientów i partnerów firmy.
Calypso Fitness Club
Marketing Manager
- planowanie i realizacja akcji promocyjnych dla nowych produktów;
- przygotowanie i koordynacja działań eventowych;
- analiza konkurencji rynku usług rekreacyjnych i sportowych;
- kontakty z agencjami reklamowymi, współpraca z mediami;
- sprzedaż powierzchni reklamowej;
- obsługa i aktualizacja strony internetowej.
Calypso Fitness Club
Specjalista ds. sprzedaży
- planowanie i zarządzanie procesem sprzedażowym;
- udział w wyznaczaniu celów sprzedażowych i realizacja strategii sprzedażowych;
- koordynowanie pracy recepcji oraz zapewnienie sprawnego przebiegu informacji;
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta;
- działania z zakresu customer service.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja

Zainteresowania

Teatr
Narciarstwo
Pole Dance
Literatura z zakresu medycyny sądowej

Inne

Prawo jazdy kat. B
Certyfikat TOEIC Listening and Reading (2010)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.