Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
Analiza konkurencji
media eletroniczne
Final Cut Pro
Media interaktywne
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Media Communications
Media Marketing
Planowanie mediów
Media Research
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
animacja 2D
zarządzanie firmą, marketing, negocjacje
Adobe Premiere Pro CS6
Obsługa Mac OS X
Animacja 3D
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
New Business Specialist, New Business Manager
Mediaverse -Dom mediowy
1. PRZYGOTOWANIE STRATEGII POD NEW BUSINESS NA PODSTAWIE RAPORTÓW BRANŻOWYCH, RAPORTÓW FINANSOWYCH, AD REPORTU – JAK I GDZIE KOMUNIKOWALI, JAKIEJ FORMY ROZLICZENIA UŻYWALI, ANALIZY KONKURENCJI, SŁABYCH STRON KLIENTA, WARUNKÓW ZAKUPOWYCH.
2. ANALIZA POTRZEB KLIENTA, MOCNE I SŁABE STRONY WCZEŚNIEJSZEJ BĄDŹ AKTUALNEJ KOMUNIKACJI.
3. SUGESTIE ORAZ KOMPLEKSOWE DORADZTWO Z ZAKRESU MARKETINGU 360ONLINE: SEM - KAMPANIE LINKÓW SPONSOROWANYCH/ORGANICZNYCH, KAMPANIE DISPLAY – EFEKTYWNOŚCIOWE /WIZERUNKOWE, KAMPANIE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, REKLAMA VIDEO ORAZ MOBILE, IMPLEMENTACJA ORAZ UŻYCIE POD DANEGO KLIENTA/MARKĘ NOWYCH TECHNOLOGII, PODNOSZĄCYCH, CTR’Y ORAZ KONWERSJE KAMPANII, ZASTOSOWANIA KREACJI ORAZ LANDING PAGE,
4. MAŁE NEGOCJACJE Z ZAKRESU WSPÓŁPRACY, WARUNKÓW ZAKUPOWYCH ORAZ RABATÓW AGENCYJNYCH.
5. POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH WYDAWCÓW /NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH.
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA UTRZYMANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI /WYDAWCAMI.
7. TWORZENIE INNOWACYJNYCH I DEDYKOWANYCH PREZENTACJI NEW BUSINESS’OWYCH, OFERT REKLAMOWYCH NA NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA PROMOCYJNE .
8. WYCENA KOSZTÓW PRODUKCJI, ROZWIĄZAŃ REKLAMOWYCH BĄDŹ IMPLEMENTACJI TECHNOLOGII.
9. UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH ORAZ KONFERENCJACH BRANŻOWYCH.
10. CIĄGŁE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ORAZ WIEDZY Z ZAKRESU ZNAJOMOŚCI PRODUKTOWYCH PRZY WSPÓŁPRACY Z WYDAWCAMI INTERNETOWYMI, OUTDOOR’OWYMI, TELEWIZYJNYMI –”ATL”.
2. ANALIZA POTRZEB KLIENTA, MOCNE I SŁABE STRONY WCZEŚNIEJSZEJ BĄDŹ AKTUALNEJ KOMUNIKACJI.
3. SUGESTIE ORAZ KOMPLEKSOWE DORADZTWO Z ZAKRESU MARKETINGU 360ONLINE: SEM - KAMPANIE LINKÓW SPONSOROWANYCH/ORGANICZNYCH, KAMPANIE DISPLAY – EFEKTYWNOŚCIOWE /WIZERUNKOWE, KAMPANIE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, REKLAMA VIDEO ORAZ MOBILE, IMPLEMENTACJA ORAZ UŻYCIE POD DANEGO KLIENTA/MARKĘ NOWYCH TECHNOLOGII, PODNOSZĄCYCH, CTR’Y ORAZ KONWERSJE KAMPANII, ZASTOSOWANIA KREACJI ORAZ LANDING PAGE,
4. MAŁE NEGOCJACJE Z ZAKRESU WSPÓŁPRACY, WARUNKÓW ZAKUPOWYCH ORAZ RABATÓW AGENCYJNYCH.
5. POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH WYDAWCÓW /NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH.
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA UTRZYMANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI /WYDAWCAMI.
7. TWORZENIE INNOWACYJNYCH I DEDYKOWANYCH PREZENTACJI NEW BUSINESS’OWYCH, OFERT REKLAMOWYCH NA NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA PROMOCYJNE .
8. WYCENA KOSZTÓW PRODUKCJI, ROZWIĄZAŃ REKLAMOWYCH BĄDŹ IMPLEMENTACJI TECHNOLOGII.
9. UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH ORAZ KONFERENCJACH BRANŻOWYCH.
10. CIĄGŁE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ORAZ WIEDZY Z ZAKRESU ZNAJOMOŚCI PRODUKTOWYCH PRZY WSPÓŁPRACY Z WYDAWCAMI INTERNETOWYMI, OUTDOOR’OWYMI, TELEWIZYJNYMI –”ATL”.
Junior Media Planner
Mediaverse - Dom mediowy
1. BUDOWANIE STRATEGII POD EFEKTYWNOŚCIOWE KAMPANIE REKLAMOWE, NA PODSTAWIE BRIEFU.
2. ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ ORAZ W JAKI SPOSÓB TG KONSUMUJE MEDIA (TGI, NET TRACK).
3. NA PODSTAWIE ANALIZY ORAZ ZNAJOMOŚCI CENNIKA, OFERTY, WYBÓR NAJEFEKTYWNIEJSZYCH I NAJBARDZIEJ DOPASOWANYCH WYDAWCÓW (GEMIUS MEGA PANNEL) I ZASTOSOWANIE ICH W MEDIA PLANIE.
4. ZAIMPLEMENTOWANIE NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII (AUDIENCE TARGETING, REAL TIME BIDDING, RETARGETING, IN IMAGE ADVERTISING, BUSINESS AUDIENCE, TARGETOWANIE PREDYKCYJNE, SMART RETARGETINGU, PODPIĘCIE AD TRACKERÓW-KODÓW ZLICZAJĄCYCH W ODPOWIEDNIM MIEJSCU).
5. PODPIĘCIE KODÓW ZLICZAJĄCYCH (AD TRACKING) NA LANDING PAGE ORAZ MONITOROWANIE RUCHU/AKCJI/KOSZTU/KONWERSJI NA STRONIE LĄDUJĄCEJ ZA POMOCĄ USŁUGI AD SERWERA.
6. REALIZACJA KAMPANII ORAZ PRZEDSTAWIENIE RAPORTU EMISYJNEGO „POST BUY”.
7. KOMPLEKSOWE DORADZTWO.
8. KOORDYNACJA, JAK I SAMODZIELNE WDRAŻANIE PROGRAMÓW PARTNERSKICH/AFILIACYJNYCH.
9. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU MARKETINGU 360ONLINE ORAZ OBSŁUGI/UŻYTECZNOŚCI NARZĘDZI, SŁUŻĄCYCH DO ANALIZY, BADAŃ, MIERZENIA PRZEBIEGU KAMPANII.
2. ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ ORAZ W JAKI SPOSÓB TG KONSUMUJE MEDIA (TGI, NET TRACK).
3. NA PODSTAWIE ANALIZY ORAZ ZNAJOMOŚCI CENNIKA, OFERTY, WYBÓR NAJEFEKTYWNIEJSZYCH I NAJBARDZIEJ DOPASOWANYCH WYDAWCÓW (GEMIUS MEGA PANNEL) I ZASTOSOWANIE ICH W MEDIA PLANIE.
4. ZAIMPLEMENTOWANIE NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII (AUDIENCE TARGETING, REAL TIME BIDDING, RETARGETING, IN IMAGE ADVERTISING, BUSINESS AUDIENCE, TARGETOWANIE PREDYKCYJNE, SMART RETARGETINGU, PODPIĘCIE AD TRACKERÓW-KODÓW ZLICZAJĄCYCH W ODPOWIEDNIM MIEJSCU).
5. PODPIĘCIE KODÓW ZLICZAJĄCYCH (AD TRACKING) NA LANDING PAGE ORAZ MONITOROWANIE RUCHU/AKCJI/KOSZTU/KONWERSJI NA STRONIE LĄDUJĄCEJ ZA POMOCĄ USŁUGI AD SERWERA.
6. REALIZACJA KAMPANII ORAZ PRZEDSTAWIENIE RAPORTU EMISYJNEGO „POST BUY”.
7. KOMPLEKSOWE DORADZTWO.
8. KOORDYNACJA, JAK I SAMODZIELNE WDRAŻANIE PROGRAMÓW PARTNERSKICH/AFILIACYJNYCH.
9. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU MARKETINGU 360ONLINE ORAZ OBSŁUGI/UŻYTECZNOŚCI NARZĘDZI, SŁUŻĄCYCH DO ANALIZY, BADAŃ, MIERZENIA PRZEBIEGU KAMPANII.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Kampaniami Marketingowymi z naciskiem na skuteczność
Ze znajomośći oraz implementacji nowych technologii z zakresu Digital Media:
In Image Advertising, Audience Targeting, Retergeting, Real Time Bidding, Targetowanie Behawioralne, Mobile Advertising, Monitoringu Kampanii, Remarketing - behawioralny, spolecznosciowy, cenowy, dynamiczny, spersonalizowany.
Ze znajomości technologii, cenników, zakresu działalnośći wydawców internetowych.
NLP w biznesie (programowanie neurolingwistyczne) -sztuka negocjacji, sposoby osiągania zamierzonych celów
Marketing Internetowy - Emarketing, skuteczna sprzedaż i reklama firmy w Internecie
Ze znajomości narzędzi:
Way 2 Traffic /iBollboard /Alalitycs
Gemius Mega Pannel.
Ad Report.
BB Elements.
TGI /Net Track.
Google Analitycs.
Pakiet CS3-CS6.
Systemy operacyjne: OSX, Windows, Linux.
Pakiet Office.
Ze znajomośći oraz implementacji nowych technologii z zakresu Digital Media:
In Image Advertising, Audience Targeting, Retergeting, Real Time Bidding, Targetowanie Behawioralne, Mobile Advertising, Monitoringu Kampanii, Remarketing - behawioralny, spolecznosciowy, cenowy, dynamiczny, spersonalizowany.
Ze znajomości technologii, cenników, zakresu działalnośći wydawców internetowych.
NLP w biznesie (programowanie neurolingwistyczne) -sztuka negocjacji, sposoby osiągania zamierzonych celów
Marketing Internetowy - Emarketing, skuteczna sprzedaż i reklama firmy w Internecie
Ze znajomości narzędzi:
Way 2 Traffic /iBollboard /Alalitycs
Gemius Mega Pannel.
Ad Report.
BB Elements.
TGI /Net Track.
Google Analitycs.
Pakiet CS3-CS6.
Systemy operacyjne: OSX, Windows, Linux.
Pakiet Office.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Organizacje
IBM Polska, Mediaverse, Laboratorium Nowych perspektyw "LNP", Nowoczesna Firma.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.