Bartosz Lenert

Founder & CEO at Laboratorium Strategii Marketingowych 360
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie wydajnością Analiza konkurencji media eletroniczne Final Cut Pro Media interaktywne Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Analiza mediów Zakup Mediów Media Communications Media Marketing Planowanie mediów Media Research Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem animacja 2D zarządzanie firmą, marketing, negocjacje Adobe Premiere Pro CS6 Obsługa Mac OS X Animacja 3D

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Laboratorium Strategii Marketingowych 360
Founder /CEO
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Współpraca na najwyższym poziomie. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie.
Logo
Dyrektor strategiczny /Kierownik działu Interactive /New Business Executive
Agencja Interaktywna Progres Media
Logo
New Business Specialist, New Business Manager
Mediaverse -Dom mediowy
1. PRZYGOTOWANIE STRATEGII POD NEW BUSINESS NA PODSTAWIE RAPORTÓW BRANŻOWYCH, RAPORTÓW FINANSOWYCH, AD REPORTU – JAK I GDZIE KOMUNIKOWALI, JAKIEJ FORMY ROZLICZENIA UŻYWALI, ANALIZY KONKURENCJI, SŁABYCH STRON KLIENTA, WARUNKÓW ZAKUPOWYCH.
2. ANALIZA POTRZEB KLIENTA, MOCNE I SŁABE STRONY WCZEŚNIEJSZEJ BĄDŹ AKTUALNEJ KOMUNIKACJI.
3. SUGESTIE ORAZ KOMPLEKSOWE DORADZTWO Z ZAKRESU MARKETINGU 360ONLINE: SEM - KAMPANIE LINKÓW SPONSOROWANYCH/ORGANICZNYCH, KAMPANIE DISPLAY – EFEKTYWNOŚCIOWE /WIZERUNKOWE, KAMPANIE NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, REKLAMA VIDEO ORAZ MOBILE, IMPLEMENTACJA ORAZ UŻYCIE POD DANEGO KLIENTA/MARKĘ NOWYCH TECHNOLOGII, PODNOSZĄCYCH, CTR’Y ORAZ KONWERSJE KAMPANII, ZASTOSOWANIA KREACJI ORAZ LANDING PAGE,
4. MAŁE NEGOCJACJE Z ZAKRESU WSPÓŁPRACY, WARUNKÓW ZAKUPOWYCH ORAZ RABATÓW AGENCYJNYCH.
5. POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH WYDAWCÓW /NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH.
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA UTRZYMANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI /WYDAWCAMI.
7. TWORZENIE INNOWACYJNYCH I DEDYKOWANYCH PREZENTACJI NEW BUSINESS’OWYCH, OFERT REKLAMOWYCH NA NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA PROMOCYJNE .
8. WYCENA KOSZTÓW PRODUKCJI, ROZWIĄZAŃ REKLAMOWYCH BĄDŹ IMPLEMENTACJI TECHNOLOGII.
9. UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH ORAZ KONFERENCJACH BRANŻOWYCH.
10. CIĄGŁE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI ORAZ WIEDZY Z ZAKRESU ZNAJOMOŚCI PRODUKTOWYCH PRZY WSPÓŁPRACY Z WYDAWCAMI INTERNETOWYMI, OUTDOOR’OWYMI, TELEWIZYJNYMI –”ATL”.
Logo
Junior Media Planner
Mediaverse - Dom mediowy
1. BUDOWANIE STRATEGII POD EFEKTYWNOŚCIOWE KAMPANIE REKLAMOWE, NA PODSTAWIE BRIEFU.
2. ANALIZA GRUPY DOCELOWEJ ORAZ W JAKI SPOSÓB TG KONSUMUJE MEDIA (TGI, NET TRACK).
3. NA PODSTAWIE ANALIZY ORAZ ZNAJOMOŚCI CENNIKA, OFERTY, WYBÓR NAJEFEKTYWNIEJSZYCH I NAJBARDZIEJ DOPASOWANYCH WYDAWCÓW (GEMIUS MEGA PANNEL) I ZASTOSOWANIE ICH W MEDIA PLANIE.
4. ZAIMPLEMENTOWANIE NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII (AUDIENCE TARGETING, REAL TIME BIDDING, RETARGETING, IN IMAGE ADVERTISING, BUSINESS AUDIENCE, TARGETOWANIE PREDYKCYJNE, SMART RETARGETINGU, PODPIĘCIE AD TRACKERÓW-KODÓW ZLICZAJĄCYCH W ODPOWIEDNIM MIEJSCU).
5. PODPIĘCIE KODÓW ZLICZAJĄCYCH (AD TRACKING) NA LANDING PAGE ORAZ MONITOROWANIE RUCHU/AKCJI/KOSZTU/KONWERSJI NA STRONIE LĄDUJĄCEJ ZA POMOCĄ USŁUGI AD SERWERA.
6. REALIZACJA KAMPANII ORAZ PRZEDSTAWIENIE RAPORTU EMISYJNEGO „POST BUY”.
7. KOMPLEKSOWE DORADZTWO.
8. KOORDYNACJA, JAK I SAMODZIELNE WDRAŻANIE PROGRAMÓW PARTNERSKICH/AFILIACYJNYCH.
9. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU MARKETINGU 360ONLINE ORAZ OBSŁUGI/UŻYTECZNOŚCI NARZĘDZI, SŁUŻĄCYCH DO ANALIZY, BADAŃ, MIERZENIA PRZEBIEGU KAMPANII.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie Kampaniami Marketingowymi z naciskiem na skuteczność

Ze znajomośći oraz implementacji nowych technologii z zakresu Digital Media:
In Image Advertising, Audience Targeting, Retergeting, Real Time Bidding, Targetowanie Behawioralne, Mobile Advertising, Monitoringu Kampanii, Remarketing - behawioralny, spolecznosciowy, cenowy, dynamiczny, spersonalizowany.

Ze znajomości technologii, cenników, zakresu działalnośći wydawców internetowych.

NLP w biznesie (programowanie neurolingwistyczne) -sztuka negocjacji, sposoby osiągania zamierzonych celów

Marketing Internetowy - Emarketing, skuteczna sprzedaż i reklama firmy w Internecie

Ze znajomości narzędzi:
Way 2 Traffic /iBollboard /Alalitycs
Gemius Mega Pannel.
Ad Report.
BB Elements.
TGI /Net Track.
Google Analitycs.
Pakiet CS3-CS6.
Systemy operacyjne: OSX, Windows, Linux.
Pakiet Office.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na wydziale mechanicznym, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Organizacje

IBM Polska, Mediaverse, Laboratorium Nowych perspektyw "LNP", Nowoczesna Firma.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.