Andrzej Andrzejczuk

Specjalista ds. Komunikacji
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kampanie reklamowe • planowanie strategii komunikacyjnej • organizowanie konferencji międzynarodowych • kompleksowe przygotowanie eventów • wdrożenia i prowadzenie serwisów intra i internetowych • nagrania i montaże wideo • wiedza z zakresu DTP • tworzenie materiałów reklamowych • zarządzanie ekspercką informacją • prowadzenie specjalistycznej biblioteki technicznej • wiedza o rynku telekomunikacyjnym

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
New Business Manager
New Mobile, agencja reklamy mobilnej
- Realizacja planu marketingowego agencji,
- Identyfikowanie i aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- Prowadzenie projektów sprzedażowych oraz realizacja kampanii mobilnych,
- Opieka nad stałymi, kluczowymi klientami firmy, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji,
- Opracowywanie kreatywnych koncepcji,
- Przygotowywanie ofert, kosztorysów, prezentacji innych materiałów dla Klientów, analiza rynku,
- Tworzenie raportów z realizowanych działań i monitorowanie efektów
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista w Dziale Inkubacji Innowacyjnych Rozwiązań
BUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ
- Przygotowywanie planów i harmonogramów komunikacyjnych, przegląd i wybór narzędzi oraz redagowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych i promocyjnych w trakcie prowadzenia Projektów w Orange Polska.
- Współtworzenie nowych kanałów komunikacji
- redagowanie i dystrybucja kontentu w systemie komunikacji wykorzystującym wyświetlacze Cyfrowe w różnych lokalizacjach Orange Polska,
- Nagrywanie i montaż video, przygotowanie grafik, dyplomów, plakatów, rollbanerów, sesje zdjęciowe i edycja, animacje flash, newslettery, biuletyny, kontent do sieci projektorów i kiosków multimedialnych, serwisy intra i internetowe, społecznościowe, platforma Share Point, inne

ORGANIZACJA KONFERENCJI I EVENTÓW
- Kompleksowe zaplanowanie i realizacja serii konferencji z partnerami (Nokia, Oracle, Alcatel-Lucent) nt. innowacji technologicznych w otoczeniu Orange Polska. Zarządzanie projektem, w tym: współtworzenie koncepcji biznesowej, harmonogramu, dobór zespołu, podział zadań i Odpowiedzialności, wybór tematyki, prezentowanych rozwiązań i usług, partnerów, budowa i realizacja strategii komunikacyjnej. (Innovation Days, Innovative Technology, Digital Lifestyle)

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
- Stworzenie kompleksowej bazy materiałów wideo jednostki R&D w Orange Polska, zarządzanej z poziomu CMS.
- Stworzenie i redakcja serwisu korporacyjnego jednostki R&D w Orange Polska

ROZWIĄZANIA MARKETINGOWE
- Opracowywanie materiałów reklamowych (ulotki, foldery, relacje z akcji, przewodniki, Regulaminy), w tym również współpraca z grafikami, agencjami i dostawcami zewnętrznymi.
Instytut Psychosomatyczny
redaktor techniczny elektoronicznej wersji czasopisma Sztuka Leczenia
- Budowa i rozwój elektronicznej wersji czasopisma medycznego
- Przygotowywanie techniczne kolejnych numerów
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Zarządzania Wiedzą w Centrum Wiedzy i komunikacji wewnętrznej
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
- Budowa i rozwój serwisu korporacyjnego “Baza Wiedzy” dla pracowników Orange Polska
- Wdrożenie wewnętrznego biuletynu korporacyjnego „Wiadomości Bazy Wiedzy”, zarządzanie grupą odbiorców, dobór i dystrybucja treści.
- Prowadzenie i rozwój specjalistycznej biblioteki technicznej
- Testowanie nowych aplikacji, opracowanie raportów I rekomendacji dla developerów

BUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ
- Współtworzenie nowych kanałów komunikacji
- Opracowanie spójnego systemu komunikacji komunikacji wykorzystującym wyświetlacze cyfrowe w różnych lokalizacjach Orange Polska, redagowanie i dystrybucja kontentu

ROZWIĄZANIA MARKETINGOWE
- Nadzorowanie procesu kształtowania wizerunku i tożsamości firmy w trakcie rebrandingu Orange Polska. Koordynacja przepływu informacji w firmie, kształtowanie wewnętrznego public relations.
- Opracowywanie materiałów reklamowych (ulotki, foldery, relacje z akcji, przewodniki, regulaminy), w tym również współpraca z grafikami, agencjami i dostawcami zewnętrznymi.
Logo
wykładowca, moderator platformy e-learningowej, administrator firmowych serwisów
CENTRUM DYDAKTYCZNE IPS
- Przygotowanie i realizacja strategii komunikacyjnej w ramach 2-letniego kursu Skuteczny Pracownik Socjalny
- Aktywne prowadzenie szkoleń wprowadzających do kursu Skuteczny Pracownik Socjalny, w tym wykorzystanie platformy webinarowej
- Zarządzanie kontentem na platformie Moodle, udostępnianie materiałów
- Współorganizowanie konferencji I eventów
- Budowanie i implementacja oraz rozwijanie i zarządzanie kontentem w serwisach webowych
Instytut Psychosomatyczny
administrator i redaktor techniczny wydawnictwa PSYCHOSOMATICS&SEXOLOGY
- Budowa i rozwój elektronicznej wersji czasopisma medycznego
- Przygotowywanie techniczne kolejnych numerów
Telewizja Polska S.A.
Specjalista w Ośrodku Dokumentacji i Zbiorów Programowych, Dział Wideoteka
- Opracowanie bazy sportowych nagrań wideo
Główna Biblioteka Lekarska
Starszy specjalista w Dziale Informatyzacji i Informacji
- Wyszukiwanie specjalistycznej informacji medycznej
- Opracowywanie medycznych zestawień tematycznych dla klientów
- Ekspercka znajomość medycznych baz danych
Logo
Specjalista w Dziale Kard i Szkoleń
BANK AUSTRIA CREDITANSTALT POLAND S.A.
- Organizowanie wewnętrznych szkoleń
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych
- Wstępna selekcja CV
Logo
Specjalista w Dziale Kard i Szkoleń
Bank Austria Creditanstalt Poland SA
- Organizowanie wewnętrznych szkoleń
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych
- Wstępna selekcja CV

Szkolenia i kursy

• Zarządzanie projektami w BIRSIPU (Orange Polska)
• Marketing internetowy - Jak wyprzedzić konkurencje (Altkom)
• Montaż video- Edius VI (Beiks)
• Adobe Flash (IT Media)
• Techniki DTP (IT Media)
• E-marketing w praktyce. Tworzenie funkcjonalnych serwisów www. (Essentis)
• Komunikacja i relacje w zespole (Orange Polska)
• II Kongres Stowarzyszenia Praktyków Zarzadzania Wiedza
• Być efektywnym członkiem zespołu – (SkillSoft)
• Komunikacja wewnętrzna w firmie - (SkillSoft)
• Podstawy podejmowania skutecznych decyzji
• Od digitalizacji zaawansowanej do dojrzałej (Centrum Promocji Informatyki)
• CPS "Creative Problem Solving" - sesje dla grup kreatywnych (Telekomunikacja Polska)
• Zarzadzanie Informacją w Nauce (Uniwersytet Ślaski)
• Wiatr w żagle czyli jak zadbać o dobre samopoczucie w pracy (Orange)
• Zarzadzanie wydajnością firmy (Infor-Media Poland)
• Miasta w Internecie (Stowarzyszenie Miasta w Intenecie)
• Publikowanie w mediach elektronicznych. Architektura informacji (Altkom)
• Corel Draw - Grafika wektorowa (Altkom)
• Adobe Flash - Dynamiczne elementy stron WWW (Altkom)
• Infobroker "Efektywne wykorzystanie zasobów informacyjnych Sieci" (Centrum Promocji Informatyki)
• Etyka, a Ty co byś zrobił? (Telekomunikacja Polska)
• Redaktor internetowego biuletynu wewnętrznego (Essentis)
• Zadowolenie klienta to twój sukces, czyli budowanie pewności siebie w relacjach z klientem (Strategia
• Consulting)
• Poranek z wiedza (Szkoła Główna Handlowa)
• Full day workshop on ProQuest content and functionality (Główna Biblioteka Lekarska)
• Business Information (Uniwersytet Warszawski)
• Information Policy (Uniwersytet Warszawski)
• Ratownictwo WOPR

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
DTP
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia

Zainteresowania

- podróżowanie,
- fotografia podróżnicza
- sporty
- morsowanie

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
FOTOGRAFIKA
FOTOGRAFIKA
Fotografia: sztuka, trendy, znani fotografowie.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Prawo autorskie w praktyce
Prawo autorskie w praktyce
prawne aspekty działalności wydawniczej, reklamowej, produkcji filmów reklamowych i fabularnych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Telekomunikacja Polska
Telekomunikacja Polska
Forum Grupy Kapitałowej TP
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW
Zarządzanie Talentami
Zarządzanie Talentami
Wymiana wiedzy, poglądów i doświadczeń na temat Zarządzania Talentami.