Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Budżety
Zarządzanie zmianą
Coaching
E-commerce
E-rekrutacja
Employer Branding
Zarządzanie
Negocjacje
Reklama online
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
- Zarządzanie portfelem klientów i usług Agencji na rynku kujawsko-pomorskim
- Zarządzanie sprzedażą
- Pozyskiwanie nowego biznesu oraz opieka nad obecnymi klientami
- Inicjowanie strategii rozwojowych biura regionalnego
- Ścisła współpraca z zespołami rekruterskimi w Bydgoszczy i Toruniu
- Zarządzanie sprzedażą
- Pozyskiwanie nowego biznesu oraz opieka nad obecnymi klientami
- Inicjowanie strategii rozwojowych biura regionalnego
- Ścisła współpraca z zespołami rekruterskimi w Bydgoszczy i Toruniu
Branch Manager
- Zarządzanie portfelem klientów i usług Agencji na rynku kujawsko-pomorskim
-Motywowanie podległego zespołu
- Zarządzanie sprzedażą
- Pozyskiwanie nowego biznesu oraz opieka nad obecnymi klientami
- Inicjowanie strategii rozwojowych biura regionalnego
- Zarządzanie operacyjne biurem regionalnym
- Dbanie o maksymalnie profesjonalny i skuteczny serwis rekrutacyjny, głównie Temporary & Permanent Placement
- Udział w wydarzeniach branżowych
-Motywowanie podległego zespołu
- Zarządzanie sprzedażą
- Pozyskiwanie nowego biznesu oraz opieka nad obecnymi klientami
- Inicjowanie strategii rozwojowych biura regionalnego
- Zarządzanie operacyjne biurem regionalnym
- Dbanie o maksymalnie profesjonalny i skuteczny serwis rekrutacyjny, głównie Temporary & Permanent Placement
- Udział w wydarzeniach branżowych
Z-ca Dyrektora Sprzedaży
Grupa Interia
- woj. Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Kujawsko-Pomorskie, Wielkopolskie., Dolno-Śląskie, Śląskie, Małopolskie (9 handlowców, struktura 1-poziomowa). Współpraca w ramach DG (firma-firma).
- Odpowiadałem za sprzedaż powierzchni reklamowej na serwisach Grupy Interii oraz produktów Google z ramienia Semahead. W szczególności odpowiadałem za:
- realizowanie budżetu
- stabilizację przychodów w regionach
- rozwój struktur regionalnych (rekrutacja, onboarding, coaching)
- negocjacje z kluczowymi klientami
- optymalizację powierzchni portalu Interia.pl dla celów zwiększania sprzedaży w kanałach CPM i E-Commerce (udział w projektach rozwojowych, audytach)
- promowanie rozwiązań Google w regionach
- Odpowiadałem za sprzedaż powierzchni reklamowej na serwisach Grupy Interii oraz produktów Google z ramienia Semahead. W szczególności odpowiadałem za:
- realizowanie budżetu
- stabilizację przychodów w regionach
- rozwój struktur regionalnych (rekrutacja, onboarding, coaching)
- negocjacje z kluczowymi klientami
- optymalizację powierzchni portalu Interia.pl dla celów zwiększania sprzedaży w kanałach CPM i E-Commerce (udział w projektach rozwojowych, audytach)
- promowanie rozwiązań Google w regionach
Manager Sprzedaży Serwisów Rekrutacyjnych Polska Półn i Zach - 8 biur regionalnych
- Zarządzanie sprzedażą w ramach struktury Centrum Kompetencyjne Praca na rynkach Poznań, Wrocław, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin oraz rozwijanie sprzedaży we współpracy z partnerami spoza struktury CKPraca na rynkach Opole, Zielona Góra Olsztyn
- Inspirowanie do przebijania kolejnych sufitów w sprzedaży i rozwoju handlowców
- Zarażanie pasją do sprzedaży
- Codzienne odbieranie konkurencji zapału do pracy
- Planowanie, prognozowanie, budżetowanie
- Realizacja celów kasowych i ilościowych
- Rozwijanie i promowanie m.in. takich marek jak: Gazetapraca.pl, Gazeta Wyborcza (Gazeta Praca), Metra, Metropraca.pl, Gazeta.pl, Searchlab, AdTaily na podległych rynkach
- Szkolenia, coachingi
- Kreowanie i wdrażanie nowych produktów
Najważniejsze osiągnięcia w ramach współpracy z ostatnim pracodawcą Agora S.A.:
- Zbudowanie stabilnego, zgranego i efektywnego zespołu
- Realizacja planów sprzedażowych w podległym regionie w 2009 roku na poziomie 105%, w 2010 - 108%, w 2011 – 112%
- Inspirowanie do przebijania kolejnych sufitów w sprzedaży i rozwoju handlowców
- Zarażanie pasją do sprzedaży
- Codzienne odbieranie konkurencji zapału do pracy
- Planowanie, prognozowanie, budżetowanie
- Realizacja celów kasowych i ilościowych
- Rozwijanie i promowanie m.in. takich marek jak: Gazetapraca.pl, Gazeta Wyborcza (Gazeta Praca), Metra, Metropraca.pl, Gazeta.pl, Searchlab, AdTaily na podległych rynkach
- Szkolenia, coachingi
- Kreowanie i wdrażanie nowych produktów
Najważniejsze osiągnięcia w ramach współpracy z ostatnim pracodawcą Agora S.A.:
- Zbudowanie stabilnego, zgranego i efektywnego zespołu
- Realizacja planów sprzedażowych w podległym regionie w 2009 roku na poziomie 105%, w 2010 - 108%, w 2011 – 112%
współpracownik
wystawiono
Mariusza wspominam jako wymagającego, ale sprawiedliwego menedżera, który z jednej strony konsekwentnie rozliczał pracowników z realizacji celów, a z drugiej strony świetnie potrafił nagradzać wyróżniających się podwładnych, doceniać rzetelną, uczciwą pracę i stać murem za swoim zespołem, kiedy było to konieczne. Fachowiec, który zarówno dobrze zarządza, jak i świetnie zna realia rynkowe w swojej branży, otwarty na wiedzę i nowe doświadczenia.
wystawiono
Mariusz jest osobą ambitną, konkretną, mocno zorientowaną na cel, szukającą rozwiązań, ale przede wszystkim dbającą o to, aby wszystkie rozpoczęte tematy znalazły swoje pozytywne zakończenie. Trudne tematy nie stanowią dla niego problemu, a są jedynie wyzwaniem, któremu dzięki swojej wiedzy i umiejętnościom jest w stanie sprostać. Potrafi szybko podjąć ważne dla zespołu decyzje – walczy jak lew o sprawy które są dla zespołu istotne. Potrafi jednak – co jest bardzo istotne - dostrzec i docenić pracę poszczególnych osób i odpowiednio zmotywować je do pracy. Jest to osoba która znakomicie poradzi sobie przy realizacji wielu ambitnych zadań i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
wystawiono
Prawdziwy lider z potężnym doświadczeniem na "froncie" sprzedaży i zarządzaniem sprzedażą. Posiada wyjątkową umiejętnośc łączenia w działaniu nabytego doświadczenia z jednoczesnym otwarciem i uczeniem się nowych rozwiązań i możliwości. Cierpliwy, rzetelny i skuteczny. Cechuje go konsekwentne dążenie do celu. Jego filozofia zarządzania zespołem opiera się na zaufaniu i partnerskich relacjach, umie jednoczyc sprzedawców dążąc do realizacji celu przy zachowaniu szacunku dla ich indywidalnych modeli sprzedaży. Świetny coach o niewyczerpanej kreatywności w zdroworozsądkowym motywowaniu swoich pracowników.
wystawiono
Mariusz jest konsekwentnie dążącym do celu menedżerem, który potrafi doskonale znaleźć optymalny balans pomiędzy ciśnieniem na wynik a wzmacnianiem relacji z podwładnymi. Dał się też poznać jako otwarty i chętnie wspierający współpracownik.
wystawiono
Współprac z Panem Mariuszem jest zawsze dużą przyjemnością ze względu na jego profesjonalizm i zaangażowanie w projekty którymi kieruje.
Sylwia Derpińska
Sylwia Derpińska
Manager Sprzedaży Serwisów Rekrutacyjnych Region Zachód - 5 biur regionalnych
- Budowanie i rozwijanie zespołów sprzedażowych na rynkach Poznań, Wrocław, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin
- Inspirowanie do przebijania kolejnych sufitów w sprzedaży i rozwoju handlowców
- Zarażanie pasją do sprzedaży
- Codzienne odbieranie konkurencji zapału do pracy
- Planowanie, prognozowanie, budżetowanie
- Realizacja celów kasowych i ilościowych
- Budowanie mocnej marki Gazetapraca.pl na rynkach lokalnych
- Szkolenia, coachingi
- Kreowanie i wdrażanie nowych produktów
- Inspirowanie do przebijania kolejnych sufitów w sprzedaży i rozwoju handlowców
- Zarażanie pasją do sprzedaży
- Codzienne odbieranie konkurencji zapału do pracy
- Planowanie, prognozowanie, budżetowanie
- Realizacja celów kasowych i ilościowych
- Budowanie mocnej marki Gazetapraca.pl na rynkach lokalnych
- Szkolenia, coachingi
- Kreowanie i wdrażanie nowych produktów
wystawiono
Mariusz był przełożonym, który walczył zarówno o cały swój zespół, jak i o każdą złotówkę potrzebna do realizacji budżetu. Zawsze mogliśmy liczyć na jego wsparcie i cenne uwagi wynikające z bogatego doświadczenia w sprzedaży. Jako szef Mariusz angażował się w każdy projekt, potrafił wyjść poza utarte schematy i indywidualnie podejść do klienta.
wystawiono
Miałem ogromną przyjemność pracować z Mariuszem i obserwować go na co dzień w boju o budżety sprzedażowe:). Mariusz jest urodzonym liderem, który nie tylko potrafi realizować założone plany ale co ważniejsze jednoczy wokół siebie podległy mu zespół. Ogromny zapał, profesjonalizm, charyzma i serce do pracy, dzięki czemu praca z Nim dawała mnóstwo satysfakcji i możliwości podpatrywania Jego najlepszych praktyk biznesowych. A przy tym szalenie miły człowiek:)
Manager Sprzedaży Makroregionu Północ
- Zarządzałem sprzedażą w oddziałach regionalnych: Poznań, Bydgoszcz, Sopot, Szczecin, Olsztyn ( 4 Kierowników Regionalnych, 3 Key Account Managerów, 14 Account Managerów).
- Odpowiadałem za realizację celów sprzedażowych na terenie makroregionu północnego
- Wyznaczałem pracownikom cele krótko – długoterminowe zgodnie z regułą SMART.
- Regularnie oceniałem umiejętności i poziom kompetencji pracowników.
- Wspierałem rozwój pracowników (określanie ścieżek kariery zawodowej, coaching, rekomendowanie szkoleń, wizyty u klientów)
- Rekrutowałem pracowników i podejmowałem decyzje personalne.
- Tworzyłem i realizowałem budżet dla podległego makroregionu zgodnie z założeniami firmy.
- Aktywnie uczestniczyłem w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy.
- Inicjowałem działania handlowo – promocyjnych w grupie klientów strategicznych
- Aktywnie uczestniczyłem w projektach marketingowych B2B/B2C
- Odpowiadałem za realizację celów sprzedażowych na terenie makroregionu północnego
- Wyznaczałem pracownikom cele krótko – długoterminowe zgodnie z regułą SMART.
- Regularnie oceniałem umiejętności i poziom kompetencji pracowników.
- Wspierałem rozwój pracowników (określanie ścieżek kariery zawodowej, coaching, rekomendowanie szkoleń, wizyty u klientów)
- Rekrutowałem pracowników i podejmowałem decyzje personalne.
- Tworzyłem i realizowałem budżet dla podległego makroregionu zgodnie z założeniami firmy.
- Aktywnie uczestniczyłem w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy.
- Inicjowałem działania handlowo – promocyjnych w grupie klientów strategicznych
- Aktywnie uczestniczyłem w projektach marketingowych B2B/B2C
wystawiono
Mariusz to osoba bardzo pozytywnie nastawiona do życia, otwarta. Jako przełożony, zawsze służył wsparciem i wspierał podwładnych. Duży + :)
wystawiono
super kolega i współpracownik z ciekawymi pomysłami. Można na nim polegać w każdej chwili. Profesjonalista i osoba, która chętnie się uczy.
wystawiono
Kolega o ogromnych pokładach energii i wiedzy, potrafiący przekazać swoje doświadczenie każdemu. Bezgranicznie oddany temu, czym się aktualnie zajmuje. Współpraca z nim to dni pełne wyzwań.
wystawiono
2,5 roku wspólnej współpracy ...
... pozwoliły poznać Mariusza prawie z każdej strony :)
Dużo by pisać o tym, że zawsze nawiązywał dobre relacje, później chętnie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem a to wszytko po to by jako jedna drużyna grać o jeszcze lepszy wynik do wspólnej bramki. Ale o tym można przekonać się szybko.
Ważne jest to, że potrafi znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym i po prostu być człowiekiem!
Karol
... pozwoliły poznać Mariusza prawie z każdej strony :)
Dużo by pisać o tym, że zawsze nawiązywał dobre relacje, później chętnie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem a to wszytko po to by jako jedna drużyna grać o jeszcze lepszy wynik do wspólnej bramki. Ale o tym można przekonać się szybko.
Ważne jest to, że potrafi znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym i po prostu być człowiekiem!
Karol
Regionalny Kierownik Sprzedaży w Poznaniu
- Realizowałem założony plan rozwoju i sprzedaży dla wielkopolski.
- Odpowiadałem za sprawne i zgodne z procedurami funkcjonowanie biura sprzedaży oraz podległego zespołu a także za rozwój potencjału pracowników zespołu (7 osób)
- Rekrutowałem pracowników i podejmowałem decyzje personalne.
- Wyznaczałem pracownikom podległego zespołu cele krótko – długoterminowe zgodnie z regułą SMART.
- Regularnie oceniałem umiejętności i poziom kompetencji pracowników.
- Wspierałem rozwój pracowników (określanie ścieżek kariery zawodowej, coaching, rekomendowanie szkoleń, wizyty u klientów)
- Wspierałem pracowników podległego zespołu w bieżącej pracy.
- Obsługiwałem aktywnie Kluczowych Klientów
- Odpowiadałem za sprawne i zgodne z procedurami funkcjonowanie biura sprzedaży oraz podległego zespołu a także za rozwój potencjału pracowników zespołu (7 osób)
- Rekrutowałem pracowników i podejmowałem decyzje personalne.
- Wyznaczałem pracownikom podległego zespołu cele krótko – długoterminowe zgodnie z regułą SMART.
- Regularnie oceniałem umiejętności i poziom kompetencji pracowników.
- Wspierałem rozwój pracowników (określanie ścieżek kariery zawodowej, coaching, rekomendowanie szkoleń, wizyty u klientów)
- Wspierałem pracowników podległego zespołu w bieżącej pracy.
- Obsługiwałem aktywnie Kluczowych Klientów
Key Account Manager
- Realizowałem założony plan sprzedaży dla regionu wielkopolskiego.
- Odpowiadałem za budowę własnej bazy Klientów – aktywne pozyskiwanie nowych klientów (130 aktywnych klientów)
- Monitorowałem i analizowałem rynek, identyfikowałem nowe możliwości sprzedaży produktów i usług firmy oraz kontaktowałem się z potencjalnymi nowymi Klientami
- Badałem potrzeby potencjalnych Klientów i oferowałem im, w oparciu o zdobytą wiedzę, produkty i usługi firmy.
- Dbałem o utrzymanie aktualnych, w tym kluczowych Klientów firmy
- Budowałem partnerskie relacje z Klientami firmy.
- Odpowiadałem za bezpośrednią, bieżącą obsługę Klientów.
- Dbałem o wysoką efektywność prowadzonych negocjacji handlowych.
- Przygotowywałem i wysyłałem oferty do Klientów, zgodnie z zapotrzebowaniem (20 – 30 dziennie).
- Budowałem zespół sprzedażowy ( rekrutacje, wdrożenie i wsparcie nowych członków zespołu w rozwoju ich umiejętności sprzedażowych) – do 01/2007 zespół 5-cio osobowy
- Odpowiadałem za budowę własnej bazy Klientów – aktywne pozyskiwanie nowych klientów (130 aktywnych klientów)
- Monitorowałem i analizowałem rynek, identyfikowałem nowe możliwości sprzedaży produktów i usług firmy oraz kontaktowałem się z potencjalnymi nowymi Klientami
- Badałem potrzeby potencjalnych Klientów i oferowałem im, w oparciu o zdobytą wiedzę, produkty i usługi firmy.
- Dbałem o utrzymanie aktualnych, w tym kluczowych Klientów firmy
- Budowałem partnerskie relacje z Klientami firmy.
- Odpowiadałem za bezpośrednią, bieżącą obsługę Klientów.
- Dbałem o wysoką efektywność prowadzonych negocjacji handlowych.
- Przygotowywałem i wysyłałem oferty do Klientów, zgodnie z zapotrzebowaniem (20 – 30 dziennie).
- Budowałem zespół sprzedażowy ( rekrutacje, wdrożenie i wsparcie nowych członków zespołu w rozwoju ich umiejętności sprzedażowych) – do 01/2007 zespół 5-cio osobowy
Starszy Specjalista Ds. Sprzedaży
- Pozyskiwanie klientów na produkty Citibanku Handlowego S.A.
Szkolenia i kursy
"Przywództwo Sytuacyjne SLII" - Hous of Skills
"Efektywna komunikacja i zarządzanie ludźmi wg modelu Insights Discovery"- Piotr Drozdowski
"Skuteczny Menedżer" - House od Skills
"Coaching managerski" - Human Challenge/Agnieszka Grabowska
"Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe STL" - House of Skills
"Efektywne prowadzenie spotkań handlowych" - Nowe Motywacje
"Kierowanie zespołem i motywowanie" - Nowe Motywacje
"Negocjacje handlowe" - House of Skills
"NLP w sprzedaży" - „Rożalski”
"Zarządzanie zespołem" - Kontrakt OSH
"Szef to zawód" - Kontrakt OSH
„Psychologia Szefa- Proces Grupowy” - Kontrakt OSH
"Efektywna komunikacja i zarządzanie ludźmi wg modelu Insights Discovery"- Piotr Drozdowski
"Skuteczny Menedżer" - House od Skills
"Coaching managerski" - Human Challenge/Agnieszka Grabowska
"Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe STL" - House of Skills
"Efektywne prowadzenie spotkań handlowych" - Nowe Motywacje
"Kierowanie zespołem i motywowanie" - Nowe Motywacje
"Negocjacje handlowe" - House of Skills
"NLP w sprzedaży" - „Rożalski”
"Zarządzanie zespołem" - Kontrakt OSH
"Szef to zawód" - Kontrakt OSH
„Psychologia Szefa- Proces Grupowy” - Kontrakt OSH
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
-Nurkowanie
-Podróże
-Nowe Technologie
-Giełda
-Reklama
-Podróże
-Nowe Technologie
-Giełda
-Reklama
Organizacje
CMAS, SII
Inne
https://pl.linkedin.com/in/mariusz-kierstein-8752956
Grupy
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i