Marcin Kłak

Operations Analyst, TechTeam Global Sp.z oo.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TechTeam Global Sp.z oo.
Operations Analyst
Do moich obowiązków nalezy przygotowywanie i analiza raportów dotyczących pracy zespołu Help Desku.
TechTeam Global Sp.z oo.
1st level Helpdesk Engineer/2nd Level Helpdesk Engineer
Do moich obowiązków należało przyjmowanie i analiza zgłoszeń dotyczących problemów informatycznych. Analiza prowadziła do rozwiązania zgłoszenia lub do przekazania go do odpowiedniej grupy wsparcia. Wraz z awansem na pozycję 2nd Level Helpdesk Engineer do moich obowiązków dodano pomoc młodszym agentom oraz rozdzielanie pracy pomiędzy członków zespołu.

Szkolenia i kursy

ITIL v3 Foundation
MS Office 2010

Edukacja

Logo
Zarządzanie kulturą, studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Biotechnologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Zainteresowania

Fantastyka
Zwiedzanie
Gry RPG
Gry Planszowe
Żeglarstwo
Manga i Anime

Grupy

Analitycy IT
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b] Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
IT Kraków
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic. Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Praca w IT
Praca w IT
Grupa zrzeszająca najlepszych specjalistów z branży IT. Zapraszam do wymiany doświadczeń i dyskusji związanej pracą w sektorze nowoczesnych technologii.