Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
1st level Helpdesk Engineer/2nd Level Helpdesk Engineer
Do moich obowiązków należało przyjmowanie i analiza zgłoszeń dotyczących problemów informatycznych. Analiza prowadziła do rozwiązania zgłoszenia lub do przekazania go do odpowiedniej grupy wsparcia. Wraz z awansem na pozycję 2nd Level Helpdesk Engineer do moich obowiązków dodano pomoc młodszym agentom oraz rozdzielanie pracy pomiędzy członków zespołu.
Szkolenia i kursy
ITIL v3 Foundation
MS Office 2010
MS Office 2010
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
Fantastyka
Zwiedzanie
Gry RPG
Gry Planszowe
Żeglarstwo
Manga i Anime
Zwiedzanie
Gry RPG
Gry Planszowe
Żeglarstwo
Manga i Anime
Grupy
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Praca w IT
Grupa zrzeszająca najlepszych specjalistów z branży IT.
Zapraszam do wymiany doświadczeń i dyskusji związanej pracą w sektorze nowoczesnych technologii.