Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie zmianą
Pozyskiwanie klientów
Strategia marketingowa
MS Project
New Business Development
Program Management
Project Management
Zarządzanie portfelem projektów
zakupy
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
New Bussiness
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager, Senior Project Manager
• Koordynacja projektów tłumaczeniowych;
• Obsługa key accounts;
• Aktywne zarządzanie zasobami przypisanymi do projektów, koordynacja teamem projektowym;
• Nadzór nad bieżącymi projektami w tym pozyskiwanie nowych;
• Stała współpraca z Vendor Manager oraz Działem Marketingu;
• Końcowa ocena skuteczności działań zespołu projektowego;
• Optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej.
• Obsługa key accounts;
• Aktywne zarządzanie zasobami przypisanymi do projektów, koordynacja teamem projektowym;
• Nadzór nad bieżącymi projektami w tym pozyskiwanie nowych;
• Stała współpraca z Vendor Manager oraz Działem Marketingu;
• Końcowa ocena skuteczności działań zespołu projektowego;
• Optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej.
Senior Project Manager
• Nadzór nad bieżącymi projektami
• Specyfikacja projektu i określenie metod jego realizacji, w tym identyfikacja zadań, wybór narzędzi, podział pracy;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z key accounts oraz zespołem projektowym,
• B2B
• Optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów;
• Bieżąca i końcowa ocena efektywności pracy zespołu projektowego
• Aktywizacja sprzedaży w oparciu o instrumenty
• Identyfikacja potrzeb klienta
• Inicjowanie i koordynowanie akcji promocyjnych przeznaczonych dla key accounts
• Zarządzanie operatywne DOK
• Optymalizacja interesów firmy
• Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz zespołu projektowego;
• Analiza przyczynowo-skutkowa problemów związanych z realizacją projektów;
• Umiejętność prawidłowego prowadzenia dokumentacji objętej zakresem czynności;
• Analiza strategiczna.
• Specyfikacja projektu i określenie metod jego realizacji, w tym identyfikacja zadań, wybór narzędzi, podział pracy;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z key accounts oraz zespołem projektowym,
• B2B
• Optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów;
• Bieżąca i końcowa ocena efektywności pracy zespołu projektowego
• Aktywizacja sprzedaży w oparciu o instrumenty
• Identyfikacja potrzeb klienta
• Inicjowanie i koordynowanie akcji promocyjnych przeznaczonych dla key accounts
• Zarządzanie operatywne DOK
• Optymalizacja interesów firmy
• Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz zespołu projektowego;
• Analiza przyczynowo-skutkowa problemów związanych z realizacją projektów;
• Umiejętność prawidłowego prowadzenia dokumentacji objętej zakresem czynności;
• Analiza strategiczna.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.