Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
polski
dobry
szwedzki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Partner
Rozwój przedsięwzięć:
www.codido.com
www.projektino.com
www.bezkartek.pl
www.scool.ro
www.codido.com
www.projektino.com
www.bezkartek.pl
www.scool.ro
Project Manager
- Responsibility for selling projects to Swedish companies
- Responsibility for leading and delivering projects
- Responsibility for leading and delivering projects
Head of Customer Service and eBusiness Section
Head of Customer Service / eBusiness Section
- Strategic responsibility, budgeting, hiring, motivation.
- Cooperation between Call Center and Transfer Agent (integration, improvement of workflows).
- Coordination and realization of projects in cooperation with DWS in Frankfurt and Luxembourg.
- Creation of eBusiness solutions that support Sales.
Projects:
o Re-launch of platform for Internet transactions.
o Application for phone orders in Call Center and
re-launch of web pages.
o Creation of web pages application for Internet
transactions
o Creation of the Call Center Section
- Strategic responsibility, budgeting, hiring, motivation.
- Cooperation between Call Center and Transfer Agent (integration, improvement of workflows).
- Coordination and realization of projects in cooperation with DWS in Frankfurt and Luxembourg.
- Creation of eBusiness solutions that support Sales.
Projects:
o Re-launch of platform for Internet transactions.
o Application for phone orders in Call Center and
re-launch of web pages.
o Creation of web pages application for Internet
transactions
o Creation of the Call Center Section
Szkolenia i kursy
Project Leading: STC, Sweden, May 2005
Project Leading: Wenell, Sweden, April 2005
Communication in Business: Kalkstein, December 2003
Management Techniques: Infor, August 2003
Project Management: Kalkstein, September 2002
Professional Management Techniques: GFKM, February - April 2002
Project Management: GFKM, February 2002
MS Excel 97 - Certificate of Excellence Softtronic, November 2000
"Who are we?": Institute of Business Psychology, (Santorski), October 2000
MS PowerPoint - Certificate of Excellence: Softtronic, October 2000
Incoming Call Center Management: Kuczkowska Lebiedzinska Konsulting, July 2000
Customer Service over Telephone: Kalkstein, July 2000
Professional Negotiations: Kalkstein, December 1999
Professional Presentations: Kalkstein, November 1999
Professional Communication and Sales Techniques: Kalkstein, July 1999
Project Leading: Wenell, Sweden, April 2005
Communication in Business: Kalkstein, December 2003
Management Techniques: Infor, August 2003
Project Management: Kalkstein, September 2002
Professional Management Techniques: GFKM, February - April 2002
Project Management: GFKM, February 2002
MS Excel 97 - Certificate of Excellence Softtronic, November 2000
"Who are we?": Institute of Business Psychology, (Santorski), October 2000
MS PowerPoint - Certificate of Excellence: Softtronic, October 2000
Incoming Call Center Management: Kuczkowska Lebiedzinska Konsulting, July 2000
Customer Service over Telephone: Kalkstein, July 2000
Professional Negotiations: Kalkstein, December 1999
Professional Presentations: Kalkstein, November 1999
Professional Communication and Sales Techniques: Kalkstein, July 1999
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Muzyka
Grupy
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Innowacyjna gospodarka
Grupa ludzi zainteresowanych dotacjami z PO IG. Osób związanych z innowacyjnymi przedsięwzięciami oraz e-biznesem.
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Skandynawia
Tematyką grupy jest wszystko co ma związek ze Skandynawią, więc głównie krajami: Szwecją, Norwegią i Danią. Mimo braku bezpośrednich koneksji, możliwe są również rozmowy na temat Finlandii, Islandii