Magdalena Duda

Customer Care Manager, Cersanit
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Hurtownie danych Outlook Optymalizacja procesów Project Management Raportowanie i analizy Testy systemowe Zarządzanie zespołem excel programowanie Delphi IFS dystrybucja Audyt wewnętrzny organization of working time

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Cersanit
Customer Care Manager
Mój zespół liczy 28 pracowników w dwóch lokalizacjach Kielce PL [21] oraz
Niederau DE[7]. Działamy w obszarach Customer Service oraz After Sales
Service. Zarządzam procesami realizacji zamówień klienta, procesowania
reklamacji, kontrola należności. Dodatkowe zadania to inicjowanie i
wdrażanie usprawnień procesowych/systemowych oraz poprawa
standardów obsługi klienta na rynkach DACH oraz Export Market. Projekty
przy których aktualnie pracujemy to RPA [automatyzacja procesu
procesowania zamówień] oraz CX.
Cersanit
Customer Services Manager
Zarządzałam zespołem obsługującym realizację zamówień na rynkach DACH,
EXPORT MARKET, SOUTH w dwóch lokalizacjach Kielce PL [21] i Niederau DE
[4]. Główne projekty jakie prowadziłam lub współtworzyłam to wdrożenie
systemu IFS dla rynku DACH, opracowanie Standardów Obsługi Klienta,
wdrożenia narzędzia do archiwizacji dokumentów, szkolenia EXCEL oraz IFS,
wdrożenie nowej infolinii oraz Ścieżki Kariery.
Rovese
team leader
Zarządzałam zespołem z rynku Central w obszarze DIY [PL, CZ, SK, EE, LT, LV].
Mój zespół liczył 12 osób. Pracowaliśmy nad wdrożeniem usprawnień
systemowych - rezerwacja ciągła z przeglądu zamówień, automatyczne
zaczytywanie zamówień, narzędzie podziału produktów deficytowych.
Zarządzanie procesu rezygnacji z wydruków zamówień. Przez około 8
miesięcy dodatkowo zarządzałam zespołem Back Office - składającym sią z 4
osób. Do zadań tego zespołu należało wsparcie zespołu CS w raportowaniu,
monitorowaniu procesów oraz udział projektach.
Rovese
Senior Master data specialist
Do moich obowiązków należało: zakładanie indeksów sprzedażowych,
weryfikacja poprawności danych, uzupełnienie danych podstawowych,
zarządzanie cyklem życia produktu marek Opoczno, Cersanit, Mito, Meissen.
Główne sukcesy to ujednolicenie sposobu wprowadzania indeksów dla w.w
marek, unormowanie klasyfikacji produktowej, automatyzacja sposobu
implementacji pozycji sprzedażowych, współpraca przy wdrożeniu platformy
do składania wniosków o założenie pozycji sprzedażowej KKP i PKP.
Rovese
SALES ANALYSES & SUPPORT SPECIALIST
Do zakresu obowiązków należało: Opracowywanie i utrzymywanie cenników
w systemie, analiza cen rynkowych - monitoring cen, analiza cen realizacji w
układzie rynków i Partnerów Handlowych, współpraca w zakresie rozwoju
Hurtowni Danych. Główny projekt wdrożenie cenników dla klientów DIY
Central.
Cersanit
KEY ACCOUNT COOPERATION SPECIALIST
Do moich zadań należało: Kontrola należności klientów DIY, kontakt z
klientem w zakresie reklamacji, zwroty i rozbieżności cenowych i w dostawie,
wystawianie duplikatów faktur, wystosowywanie wezwań do zapłaty, analizy
branżowe, raporty miesięczne, kontakt z centralami zakupowymi w celu
uzupełniania baz produktowych i cenowych, potwierdzanie promocji, ścisła
współpraca z KAM, SR oraz DKJ/Service.

Projekty

Wdorżenie Ścieżki Kariery
Przygotowanie wymagań na stanowiska, bazy wiedzy i testów do weryfikacji wiedzy. Opracowanie standardów obsługi klienta.
Zakres obowiązków
Uczestnictwo w szkoleniu i warsztatach, przygotowanie cyklicznych spotkań, opracowanie usprawnień w temacie automatyzacji komunikatów do klienta, przygotowanie regulaminu, przygotowanie narzędzia do przeprowadzenia testów, nadzór nad testami, przygotowanie instrukcji, szkolenia i komunikacja.
Wdrożenie systemu IFS dla obsługi zamówień z rynku DACH
Zarządzałam wdrożeniem systemu IFS na rynku DACH w celu ujednolicenia procesów w podległej spółce.
Zakres obowiązków
Prowadzenie cyklicznych spotkań i raportowanie na potrzeby projektu, Mapowanie klientów, Współpraca przy parametryzowaniu klientów EDI, Projektowanie faktur i dokumentów firmowych, wyjaśnianie bieżących problemów, parametryzacja zamówień, przygotowywanie instrukcji i szkoleń dla pracowników.
Rezygnacja z wydruku zamówień
Projekt miał na celu rezygnację z wydruków zamówień. Projekt był możliwy do wdrożenia dla zamówień które spływają za pośrednictwem systemu EDI. Projekt miał na cele poboczne: skrócenie czasu poświęconego na realizację zamówienia oraz oszczędności związane z wydrukiem oraz archiwizacją zamówień.
Zakres obowiązków
Koordynacja prac, tworzenie harmonogramu projektu, raportowanie, badanie potrzeb, opracowanie rozwiązań; praca nad wdrożeniem narzędzia wspierającego poprawną rezygnację z wydruku, testy narzędzia, implementacja zmian, szkolenia i prezentacja wdrożenia.

Szkolenia i kursy

Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
Akademia Managera - Zarządzanie Projektami
Organizator: Personel Profit
Akademia Managera - Coaching
Organizator: Personel Profit
Przywództwo Sytuacyjne SLII
Organizator: House of skills
Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg.normy ISO9001
oraz ISO14001/2015
Organizator: DNV GL Business Assurance Poland
Excel zaawansowany
Organizator: Personel - Centrum Edukacji i Rekrutacji
APICS
Organizator: MPM Productivity Managment
Manager Academy
Organizator: Personal Profit SP. Z O.O.
Dodatkowe informacje:
Efrktywność Osobista Managera Rovese, Zarządzanie przez Cele,
Zarządzanie zespołem
Komunikacja Zaawansowana
Organizator: Personel Profit SP. Z O.O.
Zarządzanie Projektami - Podstawy
Organizator: GBR Leading in Learning
Access
Organizator: Academia Rozwoju Grupy Rovese
Komunikacja Interpensonalna
Organizator: Akademia Rozwoju Grupy Rovese
Organizacja Pracy
Organizator: Akadenia Rozwoju Grupy Rovese
Inteligencja emocjonalna+rozwiązywanie konfliktów
Organizator: Akademia Rozwoju Grupy Rovese
Excel
Organizator: Akademia Rozwoju Grupy Rovese
Negocjacje z Sieciami
Organizator: Catman Polska Sp. z o.o.
Zaawansowane techniki sprzedaży
Organizator: Mentor Service Sp. z o.o.
Asertywność - trening pewności siebie
Organizator: Mindlab
AUTOCAD 2009 Ist LEVEL
Organizator: Autodesk - Centrum Kształcenia Ustawicznego
Organizacja Czasu Pracy/ Organizacja Czasu pracy - warsztat
Organizator: Training Partners
Dodatkowe informacje:
Warsztaty odbyły się 2008-10
Microsoft Excel - Zaawansowany
Organizator: Combidata Poland

Edukacja

Logo
Informatyka, licencjackie
Akademia Świętokrzyska
Logo
Ekonomia, magisterskie
Akademia Świętokrzyska

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Inne
Produkcja
Zarządzanie produkcją

Zainteresowania

Projektowanie Delphi, gry komputerowe, zagadki lamigowki.