Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Customer Care Manager
Zarządzanie Contact Center- Backoffice- podległych ponad ok.100 pracowników: Specjalistów, Liderów i Koordynatorów.
Obowiązki:
Realizacja KPI's;
Kontrola wyników podległych departamentów;
Optymalizacja i monitorowanie przebiegu procesów;
Konstruowanie i kontrola budżetu;
Współpraca z firmami zewnętrznymi;
Udział w procesie implementacji nowych rozwiązań systemowych.
Obowiązki:
Realizacja KPI's;
Kontrola wyników podległych departamentów;
Optymalizacja i monitorowanie przebiegu procesów;
Konstruowanie i kontrola budżetu;
Współpraca z firmami zewnętrznymi;
Udział w procesie implementacji nowych rozwiązań systemowych.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Już od wielu lat niezmiennie KONIE,... lubie też czasem żeglować, poszaleć na nartach, rowerach i motorze. Na tym ostatnim niestety na razie tylko jako pasażer:)
No i oczywiście - jak każdą kobietę - pasjonuje mnie interior design:)
No i oczywiście - jak każdą kobietę - pasjonuje mnie interior design:)
Grupy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Podróże Niebanalne
Grupa dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są niebanalnymi podróżami ... Co zjeść na Kamczatce,jaka temperatura w Uzbekistanie, czego unikać na Krymie ... ZAPRASZAM !
Pomysł na dom
Pomysł na dom to nazwa pisma skierowana do osób wyposażającyh, budujących swój dom/mieszkanie.
Chcielibyśmy zaprosic Państwa do współpracy, wymiany poglądów dotyczących tak frapującego zajęcia jakim