Umiejętności
Consulting
Zadowolenie klienta
Human Resources
Independent Thinking
Microsoft Excel
Microsoft Word
Rozwiązywanie problemów
Psychologia
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Działu obsługi Klienta Biznesowego (zastępstwo)
Oprócz swoich dotychczasowych obowiązków związanych z obsługą Klienta, pełnię również obowiązki Koordynatora działu, co wiąże się przede wszystkim ze ścisłą współpracą z bezpośrednim przełożonym, przedstawicielami innych działów oraz ze wsparciem zespołu.
Starszy Specjalista ds. Klientów Strategicznych (wcześniej: Senior Customer Care Advisor)
• obsługa Kluczowych Klientów Biznesowych
• doradztwo w zakresie wykupionych usług oraz ich realizacja
• analiza i monitoring efektywności usług rekrutacyjnych
• codzienna współpraca z działem handlowym, grafikami oraz IT
• szkolenie i koordynacja pracy nowych pracowników działu
• doradztwo w zakresie wykupionych usług oraz ich realizacja
• analiza i monitoring efektywności usług rekrutacyjnych
• codzienna współpraca z działem handlowym, grafikami oraz IT
• szkolenie i koordynacja pracy nowych pracowników działu
wystawiono
Profesjonalizm, zaangażowanie i szybkość działania sprawia, że współpraca z Asią to czysta przyjemność i pewność, że odniesie się zamierzony cel :-)
wystawiono
Co tu dużo mówić. Asia to osoba stworzona do kontaktu z klientem. Wspólny język potrafi znaleźć z każdym, jest również świetnym współpracownikiem.
Asia wielkie dzięki za cierpliwość, wiedzę i czas który mi poświęciłaś przy wdrażaniu w obowiązki.
Asia wielkie dzięki za cierpliwość, wiedzę i czas który mi poświęciłaś przy wdrażaniu w obowiązki.
wystawiono
Asia pomagała mi "stawiać pierwsze kroki" w firmie. Współpraca z Nią to przyjemność. Zorganizowana, sumienna, zawsze wyciągnie pomocną dłoń , a swym uśmiechem podniesie na duchu każdego. Zgadzam się Ulą. Bez walki Jej nie oddamy! :)
wystawiono
Tak Profesjonalnej, tak Uśmiechniętej i tak Zaangażowanej osoby w swoją prace, w kontakty w teamie i z Klientem - nigdzie nie znajdziecie ! I nie szukajcie :) bo Asia jest z nami w zespole Goldenline i nie oddamy jej.
wystawiono
Mam tą przyjemność, że przez 2 lata siedziałam z Asią w jednym pokoju. Dzięki temu wiem, że jest bardzo sumienna, oddana i "prokliencka". Zaraża optymizmem, spokojem i przeuroczym śmiechem. Praca z nią to czysta przyjemność!
współpracownik
wystawiono
Polecam z czystym sumieniem. Absolutny profesjonalizm połączony z bardzo miłą atmosferą codziennej pracy.
Customer Care Advisor / PO Customer Care Manager
Obowiązki Customer Care Manager
• koordynowanie pracy działu
• rekrutacja pracowników do działu Customer Care
• raportowanie wyników do przełożonych
• koordynowanie nowych projektów we współpracy z innymi działami
Obowiązki Customer Care Advisor:
• realizacja usług rekrutacyjnych
• doradztwo w zakresie wykonywanych usług
• fakturowanie
• koordynowanie pracy działu
• rekrutacja pracowników do działu Customer Care
• raportowanie wyników do przełożonych
• koordynowanie nowych projektów we współpracy z innymi działami
Obowiązki Customer Care Advisor:
• realizacja usług rekrutacyjnych
• doradztwo w zakresie wykonywanych usług
• fakturowanie
współpracownik
wystawiono
Po rocznej współpracy z Asią mogę powiedzieć "tylko cztery słowa": dokładna, profesjonalna, zawsze uśmiechnięta.
Wymarzona osoba w dziale obsługi Klienta, tego nie można się nauczyć, to trzeba mieć w sobie.
Proszę przeczytać również poniższe referencje, bo lista ta będzie się wydłużać wraz z Jej stażem pracy :-)
Wymarzona osoba w dziale obsługi Klienta, tego nie można się nauczyć, to trzeba mieć w sobie.
Proszę przeczytać również poniższe referencje, bo lista ta będzie się wydłużać wraz z Jej stażem pracy :-)
wystawiono
Asia jest niesamowitą osobą w GoldenLine - zawsze uśmiechnięta, zaraża dobrym humorem zarówno współpracowników, jak i klientów. Zawsze gotowa do pomocy, nie ma dla niej zadań niemożliwych. Z pewnością będzie wspaniałym wsparciem dla każdej firmy!
Szkolenia i kursy
Warsztaty szkoleniowe:
- „Obsługa klienta”
- „Zarządzanie zespołem i organizacja czasu”
Inne:
- Kurs MS Excel (stopień: średnio-zaawansowany)
- „Obsługa klienta”
- „Zarządzanie zespołem i organizacja czasu”
Inne:
- Kurs MS Excel (stopień: średnio-zaawansowany)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny