Łukasz Smolnik

Kto nie ryzykuje ten traci więcej

Wypowiedzi

  • Łukasz Smolnik
    Wpis na grupie Snowboard w temacie Jaka deska?
    20.04.2009, 23:05

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam

  • Łukasz Smolnik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Audi vs. BMW
    16.04.2009, 19:31

    Marcin Deręgowski:
    Rafał Hostyński:
    Wy myślicie, że "oni się biją"?

    Myśle, że tak ludzie myślą. :)
    Tak samo jak o wojnie "dla naiwnych" Coca-coli z Pepsi.


    Efektem "wojny" są coraz lepsze i zabawniejsze kreacje reklamowe.

    Dla mnie klasyk :)
    http://www.youtube.com/watch?v=IXDSWhobbfcŁukasz Smolnik edytował(a) ten post dnia 16.04.09 o godzinie 19:32

  • Łukasz Smolnik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Audi vs. BMW
    16.04.2009, 19:10

    Grzegorz Możdżyński:
    Joanna Górecka:

    tak, zgadzam się, że u nas w PL teog brakuje, ale z drugiej strony nie wiem czy to nie wynika z badań nad polskim społeczęństwem. My wciąż nie lubimy jak ktoś o sobie mówi lider i wolimy, żeby ktoś chwalił niż my siebie...

    Może za dwa pokolenia?

    Taa.. niestety w PL króluje konserwa i zachowawczość.. czyli, jak to Anglosasi nazywają, postawa CYA (cover your ass).. Sami dobrze wiecie, że szefostwo znakomitej większości firm - tym bardziej będących własnością globalnych koncernów - nie nagradza za kreatywność w zdobywaniu serc konsumentów a raczej za kreatywność w wyciąganiu im z portfeli kolejnej stówki... I tu królują "mistrzowie tabelek" - czyli wszelkeigo rodzaju badań, rankingów, "focusów" itp. narzędzi do krycia własnej d...y :-D

    Wygrywa krótkowzroczna taktyka szybkiej kasy... czyli polityka ekspatów i/lub menedżerów-klonów :-) takich, którzy co max. 2-3 lata zmieniają firmę zostawiając za sobą zgliszcza w postaci wypalonej załogi...

    Za 2 pokolenia? hmmm... może, może... :-)
    Ale to od nas zależy - to my musimy promować odpowiednie postawy, zachęcać do wybijania się z tłumu i do naprawdę twórczego podejścia do biznesu... PL społeczeństwo ewoluuje w kierunku wyższych potrzeb i stopniowo zacznie(my) doceniać inne wartości, inne sposoby opisywania świata. To już się dzieje.. choć nie wszędzie jeszcze to widać...

    Za 2 pokolenia? hmmm... spróbujmy :-D


    Mam nadzieję, że szybciej dojrzejemy do odpowiedzialnego podejścia do biznesu i do wielostronnego czerpania korzyści z działania firm. Implementacja CSR w strategię zwłaszcza dużych korporacji w Polsce jest coraz powszechniejsza. Co prawda moim zdaniem większość ludzi wciąż utożsamia CSR z charytatywnością a nie inwestowaniem w otoczenie, ale to też ulega zmianie. Jeszcze wiele pracy przed nami (będzie co robić :-))

    PS. Bentley pokazał klasę. Szkoda słów, czyny mówią za siebie :D

  • Łukasz Smolnik
    Wpis na grupie Snowboard w temacie Jaka deska?
    11.04.2009, 18:04

    Witam,

    Za mną pierwszy sezon na desce. Na przyszły planuję kupić nowy sprzęt. Obecna deska jest trochę za mała i odcisnął się na niej
    dość wyraźnie ząb czasu :)

    Zastanawiam się czy przy rozmiarze buta 45 (28 cm) lepsza będzie
    deska wide, czy wystarczy standardowa?

    Będę wdzieczny za pomoc.

    Pozdro dla wszystkich grupowiczów.Łukasz Smolnik edytował(a) ten post dnia 12.04.09 o godzinie 14:10

  • Łukasz Smolnik
    Wpis na grupie PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS w temacie VIII Dialog PR

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do