Łukasz Smolnik

Kto nie ryzykuje ten traci więcej
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Account Manager
WALK PR
Doradztwo i realizacja działań PR dla klientów agencji.

PR Produktowy i korpracyjny dla branży: IT, finansowej, deweloperskiej.
Partner of Promotion
Account Executive
PR Produktowy i Korpracyjny dla branży IT, FMCG.

Strategie oraz realizacja działań PR m.in. dla Logitech, AMD, Electronic Arts, Samsung Electronics, Bacardi-Martini.
Logo
Specjalista ds. Public Relations
HMP Polska Sp. z o.o.
Realizacja projektów PR oraz działań marketingowych
Logo
Account Executive
PR Kwadrat Agencja Public Relations
Działania PR dla branży finansowej, m.in. LHI Leasing, Masterlease Polska, BIK Broker.

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nauki Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Sport, kino, książki (szczególnie Mario Puzo), podróże, dobra kuchnia, reklama.

Organizacje

Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczosci
Fundacja SF BCC
Studenckie Forum Business Centre Club

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS
PODYPLOMOWE STUDIUM PUBLIC RELATIONS
Grupa integrująca obecnych studentów jak i absolwentów Studium PR.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Prawo autorskie w praktyce
Prawo autorskie w praktyce
prawne aspekty działalności wydawniczej, reklamowej, produkcji filmów reklamowych i fabularnych.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR