Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Windykacji Terenowej
Stworzenie grupy doradców Klienta, odpowiedzialność za pracę grupy w zakresie windykacji, koordynacja i szkolenia
procesu obsługi produktowej, tworzenie strategii i programów wspierających ich pracę, bieżąca komunikacja w zakresie współpracy i osiąganych skuteczności, odpowiedzialność za wynik finansowy oraz rentowność procesu.
procesu obsługi produktowej, tworzenie strategii i programów wspierających ich pracę, bieżąca komunikacja w zakresie współpracy i osiąganych skuteczności, odpowiedzialność za wynik finansowy oraz rentowność procesu.
Kierownik Działu Obsługi Kluczowych Klientów
Sprzedaż usług finansowych, Obsługa Projektów Outsourcingowych w ramach windykacji należności
Przygotowywanie i aktualizacja strategii sprzedażowych z kluczowymi i potencjalnymi Kontrahentami Spółki,
kreowanie inicjatyw strategicznych, odpowiedzialność za realizację celów oraz planów przychodów,
monitoring działań, odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, zarządzanie zespołem sprzedażowym,
utrzymywanie wysokiego, zaangażowania pracowników i rozwijanie potencjału zespołu.
Przygotowywanie i aktualizacja strategii sprzedażowych z kluczowymi i potencjalnymi Kontrahentami Spółki,
kreowanie inicjatyw strategicznych, odpowiedzialność za realizację celów oraz planów przychodów,
monitoring działań, odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, zarządzanie zespołem sprzedażowym,
utrzymywanie wysokiego, zaangażowania pracowników i rozwijanie potencjału zespołu.
Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Współpraca z klientami zewnętrznymi w ramach outsourcingu (Banki, B2B, firmy telekomunikacyjne, pożyczkowe)
Koordynacja projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Pionie, czynne pozyskiwanie klientów
Koordynator (Projektów) ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Rekomendowanie i wdrażanie zmian do procesów windykacyjnych
Koordynacja pracy zespołów projektowych, zarządzanie strategią projektów outsourcingowych
Specjalista ds. Szkoleń
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz coachingów z zakresu kontaktu z Klientem i technik negocjacji
Koordynator Zespołu Windykacji Telefonicznej
Planowanie, organizacja, raportowanie pracy zespołem. Motywowanie, kontrolowanie i ocena pracowników
Współpraca z klientami zewnętrznymi w ramach outsourcingu (Banki, B2B, firmy telekomunikacyjne, pożyczkowe)
Koordynacja projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Pionie, czynne pozyskiwanie klientów
Koordynator (Projektów) ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Rekomendowanie i wdrażanie zmian do procesów windykacyjnych
Koordynacja pracy zespołów projektowych, zarządzanie strategią projektów outsourcingowych
Specjalista ds. Szkoleń
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz coachingów z zakresu kontaktu z Klientem i technik negocjacji
Koordynator Zespołu Windykacji Telefonicznej
Planowanie, organizacja, raportowanie pracy zespołem. Motywowanie, kontrolowanie i ocena pracowników