Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Windykacji Terenowej
- kierowanie, nadzorowanie i koordynacja pracy Działu (52 osoby)
- opracowywanie krótko i długoterminowych strategii działania Działu
- optymalizacja przychodów oraz kosztów działania Działu
- dbałość o wysoką efektywność oraz jakość pracy podległego zespołu
- nadzór nad realizacją strategii Spółki w zakresie obsługi portfeli wierzytelności
- nadzór nad przestrzeganiem przez Spółkę Zasad Dobrych Praktyk Windykacyjnych
- poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz narzędzi dostępnych na rynku
- dbałość o bezpieczeństwo procesów operacyjnych.
- opracowywanie krótko i długoterminowych strategii działania Działu
- optymalizacja przychodów oraz kosztów działania Działu
- dbałość o wysoką efektywność oraz jakość pracy podległego zespołu
- nadzór nad realizacją strategii Spółki w zakresie obsługi portfeli wierzytelności
- nadzór nad przestrzeganiem przez Spółkę Zasad Dobrych Praktyk Windykacyjnych
- poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz narzędzi dostępnych na rynku
- dbałość o bezpieczeństwo procesów operacyjnych.
Koordynator Zespołu Obsługi Windykacji Terenowej
- nadzór i zarządzanie pracownikami administracyjnymi działu (3 osoby)
- reprezentowanie działu w pracach grup projektowych dotyczących procesu windykacji należności
- tworzenie procedur i instrukcji obowiązujących w dziale
- odpowiedzialność za budżet działu
- zastępstwo za Kierownika Działu
- reprezentowanie działu w pracach grup projektowych dotyczących procesu windykacji należności
- tworzenie procedur i instrukcji obowiązujących w dziale
- odpowiedzialność za budżet działu
- zastępstwo za Kierownika Działu
Specjalista ds. obsługi windykacji terenowej
- rozliczanie pracowników windykacji bezpośredniej
- zbieranie raportów ze struktury i ich analiza
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników działu
- przeprowadzenie kontroli dokumentacji i procesu w miejscu wykonywania pracy windykatorów terenowych
- utrzymywanie kontaktu z obsługiwanymi Klientami – odpowiedzi na reklamacje
- wysyłka dokumentacji: ugody i porozumienia.
- zbieranie raportów ze struktury i ich analiza
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników działu
- przeprowadzenie kontroli dokumentacji i procesu w miejscu wykonywania pracy windykatorów terenowych
- utrzymywanie kontaktu z obsługiwanymi Klientami – odpowiedzi na reklamacje
- wysyłka dokumentacji: ugody i porozumienia.
Szkolenia i kursy
- lipiec 2012 Obowiązki związane z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (GIIF)
- luty 2012 Mobbing
- styczeń 2012 Zarządzanie przez cele i wartości - roczna ocena efektów pracy
- marzec 2010 Business Continuity Management System
- listopad 2011 Microsoft Office Excel 2007
- grudzień 2010 Oceny okresowe
- kwiecień 2009 – styczeń 2010
Akademia Rozwoju Menadżera
1. Zarządzanie strategia
2. Budowanie zespołu
3. Sytuacje trudne w zarządzaniu zespołem
4. Zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie przez cele
5. Zarządzanie rozwojem pracownika
6. Zarządzanie rozwojem osobistym
- czerwiec 2007 Prawo spadkowe
- maj 2004 Negocjacje, Podstawy komunikacji interpersonalnej
- luty 2012 Mobbing
- styczeń 2012 Zarządzanie przez cele i wartości - roczna ocena efektów pracy
- marzec 2010 Business Continuity Management System
- listopad 2011 Microsoft Office Excel 2007
- grudzień 2010 Oceny okresowe
- kwiecień 2009 – styczeń 2010
Akademia Rozwoju Menadżera
1. Zarządzanie strategia
2. Budowanie zespołu
3. Sytuacje trudne w zarządzaniu zespołem
4. Zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie przez cele
5. Zarządzanie rozwojem pracownika
6. Zarządzanie rozwojem osobistym
- czerwiec 2007 Prawo spadkowe
- maj 2004 Negocjacje, Podstawy komunikacji interpersonalnej
Edukacja
Zainteresowania
treningi funkcjonalne
crossfit
crossfit
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy