Piotr Kaliszuk
Z-ca Dyrektora w Dziale Operacyjnym EOS KSI Polska sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Menedżer w Dziale Operacyjnym
- tworzenie zespołów i zarządzanie w dziale operacyjnym,
- selekcja i coaching liderów,
- optymalizacja kosztów i procesów,
- zarządzanie procesami scoringowymi na potrzeby windykacji,
- konfiguracja procesów w Call Center,
- kontakt i nawiązywanie realizacji z klientami spółki,
- zarządzanie projektami spółki (wdrażanie nowych rozwiązań, klientów)
- selekcja i coaching liderów,
- optymalizacja kosztów i procesów,
- zarządzanie procesami scoringowymi na potrzeby windykacji,
- konfiguracja procesów w Call Center,
- kontakt i nawiązywanie realizacji z klientami spółki,
- zarządzanie projektami spółki (wdrażanie nowych rozwiązań, klientów)
Kierownik Działu Windykacji Terenowej
- tworzenie zespołu i zarządzanie w Zespole Windykacji Terenowej,
- zdalne zarządzanie zespołem (50 osób na terenie Polski)
- selekcja i dobór procesów oraz pracowników,
- przygotowanie strategii windykacji terenowej,
- zarządzanie i wdrażanie procesów windykacji terenowej (weryfikacje, standing, windykacja),
- zarządzanie procesami call center w połączeniu z działaniami w terenie (przygotowanie platformy wymiany informacji)
- zapewnienie i utrzymanie czołowych miejsc w rankingach klientów,
- analiza i optymalizacja kosztów w dziale,
- zdalne zarządzanie zespołem (50 osób na terenie Polski)
- selekcja i dobór procesów oraz pracowników,
- przygotowanie strategii windykacji terenowej,
- zarządzanie i wdrażanie procesów windykacji terenowej (weryfikacje, standing, windykacja),
- zarządzanie procesami call center w połączeniu z działaniami w terenie (przygotowanie platformy wymiany informacji)
- zapewnienie i utrzymanie czołowych miejsc w rankingach klientów,
- analiza i optymalizacja kosztów w dziale,
Kierownik w Dziale Operacyjnym
- tworzenie grup operacyjnych,
- szkolenie i coaching pracowników,
- optymalizacja kosztów i procesów,
- przygotowanie, analiza i kontrola kampanii outbandowych i inbaudowych w call center,
- tworzenie i opracowanie strategii kampanii mailingowych sms i e - mail,
- kreowanie i wykorzystywanie nowatorskich rozwiązań IT,
- wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do obsługi zleceń klientów spółki,
- szkolenie i coaching pracowników,
- optymalizacja kosztów i procesów,
- przygotowanie, analiza i kontrola kampanii outbandowych i inbaudowych w call center,
- tworzenie i opracowanie strategii kampanii mailingowych sms i e - mail,
- kreowanie i wykorzystywanie nowatorskich rozwiązań IT,
- wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do obsługi zleceń klientów spółki,
Specjalizacje
Prawo
Windykacja
Grupy
Siedem Diamentowych Firm Roku 2009
Zapraszam i zachęcam do oddawania głosów na swoje ulubione firmy/marki!!!Każdy głos jest bardzo cenny, ponieważ cenne są nagdrody - kampanie reklamowe w 2010 r.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?