Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
umiejętność pracy w zespole
Umiejętności analityczne
znajomość programu SUBIEKT GT
wywieranie wpływu
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
EMIGO - mobilny system wsparcia sprzedaży
Praca z trudnym klientem
Coaching i motywacja
Znajomośc technik sprzedaży i negocjacji
Aurum
Rozwój pracowników
znajomość programu SHOPER
Emigo 7
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds.Sprzedaży i Rozwoju
ASKOT Centrum budowlane
Nadzorowanie właściwego funkcjonowania Działu Sprzedaży, sklepu i Studia Dekoral
Rekrutacja,zarządzanie, rozwój, szkolenie i motywowanie zespołu
Współpraca z producentami, dystrybutorami, dostawcami
Negocjacje umów handlowych i kontraktów
Sporządzanie ofert handlowych i cenników oraz prowadzenie dokumentacji handlowej
Weryfikowanie wyników sprzedaży firmy
Tworzenie strategi sprzedaży
Modyfikowanie strategii sprzedażowej, finansowej i marketingowej firmy pod kątem bieżących zmian wewnątrz i poza jej obrębem
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
Budowanie relacji typu B2B
Wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce
Współpraca ze wszystkimi działami firmy, w celu bezpośredniego wpływania na sposób ich funkcjonowania i rozwoju
Prowadzenie badań rynku i analiza upodobań określonych grup docelowych
Koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości firmy
Rekrutacja,zarządzanie, rozwój, szkolenie i motywowanie zespołu
Współpraca z producentami, dystrybutorami, dostawcami
Negocjacje umów handlowych i kontraktów
Sporządzanie ofert handlowych i cenników oraz prowadzenie dokumentacji handlowej
Weryfikowanie wyników sprzedaży firmy
Tworzenie strategi sprzedaży
Modyfikowanie strategii sprzedażowej, finansowej i marketingowej firmy pod kątem bieżących zmian wewnątrz i poza jej obrębem
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
Budowanie relacji typu B2B
Wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce
Współpraca ze wszystkimi działami firmy, w celu bezpośredniego wpływania na sposób ich funkcjonowania i rozwoju
Prowadzenie badań rynku i analiza upodobań określonych grup docelowych
Koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości firmy
wystawiono
Jako menager Luiza dała się poznać jako uczciwa, rzetelna i zawsze chętna do pomocy swoim podwładnym. Cechowało ją uczciwe i godne do naśladowania podejście do swoich pracowników. Relacje pracownnik-szef oparte były na partnerskich relacjach, nigdy nie stawiała muru i w każdej sytuacji można było liczyć na pomoc. Życzyłbym sobie i innym handlowcom takiego menager.
Menedżer Działu Sprzedaży Retail
Zarządzanie 69 osobowym zespołem sprzedaży.
Osiąganie budżetu sprzedaży na poziomie określonym w rocznym planie.
Określanie rocznych, kwartalnych i miesięcznych celów dla zespołu handlowego.
Kontrolowanie realizacji celów, analizowanie różnic i organizowanie działań potrzebnych do uzyskania odpowiednich rezultatów.
Uczestniczenie w procesie rozwoju dystrybucji i sprzedaży poprzez właściwą implementację oraz wprowadzanie 5P’s w swoim obszarze działań
Rekrutowanie nowych pracowników, prowadzenie szkoleń podnoszących ich kompetencje.
Zapewnienie rentowność funkcjonowania zespołu poprzez wprowadzanie działań kontrolujących koszty oraz właściwe gospodarowanie majątkiem firmy.
Rozwój i wzrost sprzedaży zgodnie z polityką handlową.
Współtworzenie polityki handlowej dla klientów Retail w zgodzie ze strategią sprzedaży.
Tworzenie narzędzi marketingowych służących do realizacji polityki handlowej.
Prowadzenie projektów mających na celu usprawnienie procesów sprzedażowo - logistycznych.
Osiąganie budżetu sprzedaży na poziomie określonym w rocznym planie.
Określanie rocznych, kwartalnych i miesięcznych celów dla zespołu handlowego.
Kontrolowanie realizacji celów, analizowanie różnic i organizowanie działań potrzebnych do uzyskania odpowiednich rezultatów.
Uczestniczenie w procesie rozwoju dystrybucji i sprzedaży poprzez właściwą implementację oraz wprowadzanie 5P’s w swoim obszarze działań
Rekrutowanie nowych pracowników, prowadzenie szkoleń podnoszących ich kompetencje.
Zapewnienie rentowność funkcjonowania zespołu poprzez wprowadzanie działań kontrolujących koszty oraz właściwe gospodarowanie majątkiem firmy.
Rozwój i wzrost sprzedaży zgodnie z polityką handlową.
Współtworzenie polityki handlowej dla klientów Retail w zgodzie ze strategią sprzedaży.
Tworzenie narzędzi marketingowych służących do realizacji polityki handlowej.
Prowadzenie projektów mających na celu usprawnienie procesów sprzedażowo - logistycznych.
Regionalny Menedżer Sprzedaży
Kierowanie i bieżące zarządzanie zespołem handlowym ( 23 osoby ).
Zarządzanie największym budżetem sprzedaży.
Osiąganie celów w zakresie wielkości sprzedaży, poziomów dystrybucji i ekspozycji.
Efektywne planowanie i organizacja czasu pracy swojego i podległych pracowników.
Analiza wyników pracy, ustalanie celów i zadań dla pracowników, kontrola i ocena ich realizacji.
Kontrola operacji i procedur firmowych z zakresu planowania, sprzedaży, logistyki, windykacji.
Współpraca z głównymi kontrahentami.
Wybór kontrahentów, ustalanie i egzekwowanie warunków handlowych.
Zarządzanie budżetem promocyjnym.
Współudział w opracowywaniu planów sprzedażowych i marketingowych firmy.
Ścisła współpraca z przełożonymi i kierownikami innych działów.
Rekrutacja nowych pracowników, prowadzenie szkoleń.
Monitorowanie działań konkurencji.
Zarządzanie największym budżetem sprzedaży.
Osiąganie celów w zakresie wielkości sprzedaży, poziomów dystrybucji i ekspozycji.
Efektywne planowanie i organizacja czasu pracy swojego i podległych pracowników.
Analiza wyników pracy, ustalanie celów i zadań dla pracowników, kontrola i ocena ich realizacji.
Kontrola operacji i procedur firmowych z zakresu planowania, sprzedaży, logistyki, windykacji.
Współpraca z głównymi kontrahentami.
Wybór kontrahentów, ustalanie i egzekwowanie warunków handlowych.
Zarządzanie budżetem promocyjnym.
Współudział w opracowywaniu planów sprzedażowych i marketingowych firmy.
Ścisła współpraca z przełożonymi i kierownikami innych działów.
Rekrutacja nowych pracowników, prowadzenie szkoleń.
Monitorowanie działań konkurencji.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Odpowiedzialna za:
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ( Junior PH)
Coaching
Sprzedaż i dystrybucję wyrobów firmy
Utrzymywanie długoterminowych kontaktów handlowych z kluczowymi klientami firmy
Realizację planów sprzedaży
Przygotowanie i przeprowadzenie lokalnych promocji handlowych
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych ( Junior PH)
Coaching
Sprzedaż i dystrybucję wyrobów firmy
Utrzymywanie długoterminowych kontaktów handlowych z kluczowymi klientami firmy
Realizację planów sprzedaży
Przygotowanie i przeprowadzenie lokalnych promocji handlowych
Szkolenia i kursy
-Półroczny cykl szkoleń dla menedżerów prowadzonych przez firmę GBR ( 2015)
- -Zakres tematów - Coaching, Leadership, Partnership Selling
-Management & Leadership - prowadzenie John Duffin
-Couching, Controlling & Feedback, Rekrutacja, Train the Trainer
-Techniki negocjacyjne, Techniki sprzedaży
- -Zakres tematów - Coaching, Leadership, Partnership Selling
-Management & Leadership - prowadzenie John Duffin
-Couching, Controlling & Feedback, Rekrutacja, Train the Trainer
-Techniki negocjacyjne, Techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Projektowanie wnętrz i ogrodów, majsterkowanie, taniec, matematyka
Inne
Znajomość programu księgowo sprzedażowego SUBIEKT GT i do zarządzania sklepem internetowym SHOPER.
Znajomość systemów mobilnych ( Aurum, Emigo, Emigo 7)
Jestem czynnym instruktorem fitness i tańca
Znajomość systemów mobilnych ( Aurum, Emigo, Emigo 7)
Jestem czynnym instruktorem fitness i tańca
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.