Katarzyna Pawłowska
Kierownik Zespołu Call Center, Noble Bank SA
Warszawa,
mazowieckie
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Call Center
Noble Bank SA
nadzorowanie 4 jednostek Call Center (Noble Bank, Metrobank, Open Finance, Home Broker), zarządzanie 120-osobową grupą( w tym 8 supervisorów, manager), rekrutowanie pracowników, decydowanie o ścieżkach rozwoju, kontrolowanie jakości pracy, motywowanie pracowników, prowadzenie analiz i spotkań poświęconych rozwojowi umiejętności konsultantów, monitorowanie i omawianie wyników pracy. Wdrażanie zmian w CRM, tworzenie systemu motywacyjnego dla pracowników szczebla podstawowego oraz kadry zarządzającej, kontrola nad obiegiem dokumentów, realizowanie planów wynikających z funkcjonowania Call Center.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
psychologia, podróże, historia współczesna
Inne
prawo jazdy kat.B
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.