Katarzyna Pawłowska

Katarzyna Pawłowska

Kierownik Zespołu Call Center, Noble Bank SA
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Zespołu Call Center
Noble Bank SA
nadzorowanie 4 jednostek Call Center (Noble Bank, Metrobank, Open Finance, Home Broker), zarządzanie 120-osobową grupą( w tym 8 supervisorów, manager), rekrutowanie pracowników, decydowanie o ścieżkach rozwoju, kontrolowanie jakości pracy, motywowanie pracowników, prowadzenie analiz i spotkań poświęconych rozwojowi umiejętności konsultantów, monitorowanie i omawianie wyników pracy. Wdrażanie zmian w CRM, tworzenie systemu motywacyjnego dla pracowników szczebla podstawowego oraz kadry zarządzającej, kontrola nad obiegiem dokumentów, realizowanie planów wynikających z funkcjonowania Call Center.
Open Finance S.A.
Manager Call Center
Zarządzanie zespołem konsultantów, monitorowanie jakości i efektywności pracy, prowadzenie szkoleń, przeprowadzanie rekrutacji, organizacja funkcjonowania infolinii, kontakt z firmami zewnętrznymi obsługującymi infolinię
Open Finance S.A.
Supervisor Call Center
Organizowanie szkoleń, udział w procesie rekrutacji, obsługa wymagającego klienta, rejestrowanie reklamacji, prowadzenie statystyk efektywności konsultantów, przeprowadzanie rozmów podsumowujących jakość pracy.

Edukacja

Logo
Politologia i Nauki Społeczne, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

psychologia, podróże, historia współczesna

Inne

prawo jazdy kat.B

Grupy

Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
PILNIE POSZUKIWANY PRACOWNIK
PILNIE POSZUKIWANY PRACOWNIK
Grupa stworzona dla osób poszukujących pracy stałej i dodatkowej.