Umiejętności
Assessment Center
Zarządzanie wydajnością
Komunikacja
Szkolenie z obsługi klienta
Prawo jazdy
zaangażowanie pracowników
Szkolenia pracowników
konsulting HR
Microsoft Office
Szkolenia produktowe
Rekrutacja
Reklama rekrutacyjna
Umiejętności społeczne
Wyławianie talentów
zarządzanie talentami
Szkolenie
szkolenia z umiejętności miękkich
writing training programs
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider zespołu ds. zarządzania doświadczeniem Klienta i jakością
Mam przyjemność zarządzać zespołem zajmującym się monitorowaniem jakości pracy Agentów naszego Customer Care, Windykacji Telefonicznej oraz Back Office. Do moich obowiązków należy m.in. wdrażanie standardów jakości w Vivus Finance. Cały czas dbam również o rozwój kompetencji miękkich w tych Departamentach, jak również prowadzę szkolenia, m.in. wdrożeniowe. Zajmuję się także badaniem satysfakcji Klientów z kontaktu z Vivus Finance, w tym tworzę i analizuję ankiety satysfakcji, reagując na bieżaco na zgłaszane potrzeby naszych Klientów. Lider Zespołu ds. zarządzania doświadczeniem Klienta i jakością
Starszy Trener
Od marca 2019 mam pod swoją trenerską opieką Departament Customer Care oraz Departament Windykacji Telefonicznej. Moja praca skupia się na podnoszeniu jakości pracy Agentów, w tym dbanie o stan ich wiedzy. Dlatego:
- dopasowuję działania rozwojowe do zaobserwowanych potrzeb - prowadzę szkolenia, grupowe odsłuchy rozmów, coaching
- organizuję kreatywne powtórki wiedzy z wykorzystaniem m.in. gier
- wprowadzam grywalizację, mającą na celu zarówno wzrost motywacji, jak i podniesienie wyników
- wdrażam nowe osoby do pracy
Dodatkowo angażuję się w projekty ogólnofirmowe, m.in. Lean Management, Talenty Gallupa czy kultura Feedback'u.
- dopasowuję działania rozwojowe do zaobserwowanych potrzeb - prowadzę szkolenia, grupowe odsłuchy rozmów, coaching
- organizuję kreatywne powtórki wiedzy z wykorzystaniem m.in. gier
- wprowadzam grywalizację, mającą na celu zarówno wzrost motywacji, jak i podniesienie wyników
- wdrażam nowe osoby do pracy
Dodatkowo angażuję się w projekty ogólnofirmowe, m.in. Lean Management, Talenty Gallupa czy kultura Feedback'u.
Trener wewnętrzny w Departamencie Customer Care
- prowadzę szkolenia wdrożeniowe (produktowe, systemowe, umiejętności miękkie) dla nowych pracowników wszystkich szczebli
- identyfikuję potrzeby szkoleniowe i rozwojowe pracowników Departamentu Customer Care
- dbam o najwyższą jakość obsługi Klienta, w tym prowadzę szkolenia związane z podnoszeniem jakości obsługi Klienta i efektywności rozmów oraz sprzedażowe
- zarządzam wiedzą w Departamencie Customer Care, w tym przygotowuję materiały informacyjne dotyczące zmian
- identyfikuję potrzeby szkoleniowe i rozwojowe pracowników Departamentu Customer Care
- dbam o najwyższą jakość obsługi Klienta, w tym prowadzę szkolenia związane z podnoszeniem jakości obsługi Klienta i efektywności rozmów oraz sprzedażowe
- zarządzam wiedzą w Departamencie Customer Care, w tym przygotowuję materiały informacyjne dotyczące zmian
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
- wdrażałam Konsultantów Telefonicznych do pracy
- tworzyłam i realizowałam programy szkoleniowe z rozwoju zarówno kompetencji miękkich (m.in. automotywacja), jak i twardych (emisja głosu, techniki sprzedażowe)
- współtworzyłam wewnętrzny cykl szkoleń dla kadry zarządzającej (motywowanie, informacja zwrotna, zarządzanie pokoleniem Y)
- planowałam i realizowałam procesy rekrutacji na różne stanowiska, w tym projektowałam i uczestniczyłam w sesjach AC
- kontaktowałam się z zewnętrznymi jednostkami wspierającymi procesy rekrutacji, reprezentowałam firmę podczas konferencji, spotkań ze studentami (employer branding)
- tworzyłam i realizowałam programy szkoleniowe z rozwoju zarówno kompetencji miękkich (m.in. automotywacja), jak i twardych (emisja głosu, techniki sprzedażowe)
- współtworzyłam wewnętrzny cykl szkoleń dla kadry zarządzającej (motywowanie, informacja zwrotna, zarządzanie pokoleniem Y)
- planowałam i realizowałam procesy rekrutacji na różne stanowiska, w tym projektowałam i uczestniczyłam w sesjach AC
- kontaktowałam się z zewnętrznymi jednostkami wspierającymi procesy rekrutacji, reprezentowałam firmę podczas konferencji, spotkań ze studentami (employer branding)
wystawiono
Współpraca z Karoliną to czysta przyjemność. Cenię Karolinę za profesjonalizm, zorganizowanie, kreatywność oraz pozytywną energię, którą wkłada w każde szkolenie. Co najważniejsze - na Karolinę można zawsze liczyć! Dziękuję za moc inspiracji, wspólne projektowanie ćwiczeń, wykłady na uczelniach.
współpracownik
wystawiono
świetny trener z dużą inteligencję emocjonalną. Wie jak podejść do tematu profesjonalnie, ale z żartem. Na szkoleniach łączy teorię z praktyką. Akademia rozwoju lidera sprzedaży mija zdecydowanie zbyt szybko ;)
wystawiono
Karolina jest profesjonalistą w każdym calu. Bardzo dobrze zna swoją branżę hr, rozważnie planuje powierzone jej zadania, w perfekcyjny sposób prowadzi szkolenia. W wykonywaną pracę wkłada tak zwaną "duszę" co daje się odczuć i automatycznie przekłada się na wszystkich wokół.
wystawiono
Karolina jest najlepszym trenerem, z jakim miałam okazję współpracować. Zawsze rzetelnie przeprowadza szkolenia. W razie problemu można na nią liczyć. Zaangażowana w pracę, punktualna, pełna energii i zawsze uśmiechnięta. Praca z nią to sama przyjemność.
wystawiono
Karolina to bardzo dobrze zorganizowana osoba. Współpraca z nią układa się wręcz idealnie, jest zawsze pomocna i zaangażowana. Dodatkowo posiada bardzo wysoko rozwinięte umiejętności trenerskie, a szkolenia, które prowadzi pełne są pasji.
wystawiono
Polecam Karolinę jako idealnego pracownika :-) Kompetentna, sumienna, zaangażowana, a do tego serdeczna i koleżeńska. Takie cechy Karoliny sprawiają, że bardzo dobrze się z nią współpracuje - zarówno w obszarze szkoleń i rekrutacji, ale także w szeroko pojętych działaniach z zakresu employer branding.
współpracownik
wystawiono
Profesjonalistka w każdym calu. Do pracy podchodzi nie z czystego obowiązku, ale z pasją. Zawsze uśmiechnięta zaraża dobrym humorem i wpływa pozytywnie na całe otoczenie. Nigdy nie odmawia pomocy. Więcej takich pracowników w Polsce!
HR Partner
- rekrutowałam i wdrażałam pracowników wszystkich szczebli
- udzielałam bieżącego wsparcia w zarządzaniu grupą sprzedażową
- prowadziłam szkolenia produktowe i sprzedażowe dla Doradców Finansowych oraz szkolenia dotyczące wewnętrznych procedur spółki
- dbałam o rozwój kompetencji zarządzania grupą wśród kadry kierowniczej (m.in. stworzenie i przeprowadzenie szkolenia dotyczącego skutecznego motywowania)
- udzielałam bieżącego wsparcia w zarządzaniu grupą sprzedażową
- prowadziłam szkolenia produktowe i sprzedażowe dla Doradców Finansowych oraz szkolenia dotyczące wewnętrznych procedur spółki
- dbałam o rozwój kompetencji zarządzania grupą wśród kadry kierowniczej (m.in. stworzenie i przeprowadzenie szkolenia dotyczącego skutecznego motywowania)
psycholog/trener
projekt "Szkoła przyszła do Ciebie"
Samodzielnie stworzyłam i przeprowadziłam warsztaty aktywizujące-motywujące dla 2 grup słuchaczy szkół policealnych na temat:
- skuteczna komunikacja
- motywacja do nauki wraz z procesem uczenia się dorosłych
- własne mocne strony i zasoby a realistyczne cele i otwartość na zmiany
- zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem
/projekt współfinansowany przez UE/
- skuteczna komunikacja
- motywacja do nauki wraz z procesem uczenia się dorosłych
- własne mocne strony i zasoby a realistyczne cele i otwartość na zmiany
- zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem
/projekt współfinansowany przez UE/
pracownik administracji
Gros Kapitał Sp. z o. o. - pożyczki gotówkowe
Czuwałam nad poprawnym rozliczaniem kierowników terenowych, obsługiwałam internetową bazę danych firmy, posiadłam doświadczenie w pracy z systemem księgowym KF-DOS. Do moich obowiązków należał także telefoniczny kontakt z klientami biura oraz tworzenie ofert promocyjnych.
praktykantka (2 miesiące), Konsultant ds. Pracy Tymczasowej (4 miesiące)
Współpracowałam z głównym Klientem Oddziału – pozyskiwałam pracowników tymczasowych, prowadziłam szkolenia wstępne przed podjęciem zatrudnienia.
Szkolenia i kursy
Zaoczna Policealna Szkoła Organizacji Reklamy „COSINUS” - tytuł technika organizacji reklamy
ODBYTE SZKOLENIA:
Trening menedżerski (UAM, Poznań)
Trening radzenia sobie ze stresem (UAM, Poznań)
Trening Komunikacji (UAM, Poznań)
Team Building (PSSIAP)
Trening Zarządzania Czasem (PSSIAP)
Flippowanie (Grupa SET)
ODBYTE SZKOLENIA:
Trening menedżerski (UAM, Poznań)
Trening radzenia sobie ze stresem (UAM, Poznań)
Trening Komunikacji (UAM, Poznań)
Team Building (PSSIAP)
Trening Zarządzania Czasem (PSSIAP)
Flippowanie (Grupa SET)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Możliwości wykorzystania wiedzy psychologicznej w praktyce, budowanie efektywnych programów szkoleniowych, praca z procesem grupowym.
Pozazawodowo sport (szczególnie piłka siatkowa), film (głównie ambitne kino polskie), literatura grozy i kryminał szwedzki.
Pozazawodowo sport (szczególnie piłka siatkowa), film (głównie ambitne kino polskie), literatura grozy i kryminał szwedzki.
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Psychologii
Inne
prawo jazdy kat. B (czynne)
obsługa komputera: dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), podstawowa znajomość języka HTML, podstawowa znajomość programu Corel Draw
obsługa komputera: dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), podstawowa znajomość języka HTML, podstawowa znajomość programu Corel Draw
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Doradztwo Zawodowe i Personalne
Grupa przeznaczona jest dla osób profesjonalnie zajmujących się doradztwem zawodowym i personalnym na rzecz młodzieży oraz osób dorosłych w ramach szkół, klubów pracy, urzędów pracy itp.
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
Openlook.pl Szkolenia. Coaching. Doradztwo
KONSULTANCI I TRENERZY BIZNESOWI. Szkolenia. Coaching. Doradztwo.
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
SQAM Szkolenia IT
SQAM to firma organizująca szkolenia i konferencje z testowania, jakości, wymagań na oprogramowanie dla analityków, testerów, osób odpowiedzialnych za jakość oprogramowania, inżyn