Umiejętności
Managing Key Accounts
Marketing
Public Relations
Sales
Biznes
Obsługa kluczowych klientów
Publikacje
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
BDM
Pozyskiwanie nowych klientów i projektów. Opieka nad kluczowymi klientami z rynku ubezpieczeniowego, bankowego oraz produkcyjnego. Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży, ofertowania i negocjacji. Prowadzenie mentoringu dla kolegów z mniejszym doświadczeniem. Prowadzenie webinarów i warsztatów dla klientów. Tworzenie strategii ekspansji kolejnego sektora rynkowego, udział oraz organizacja w eventów promujących markę ASC
Enterprise Sales Manager
Talentuno
Pozyskiwanie i obsługa klientów typu Enterprise w zakresie prowadzenia procesów rekrutacyjnych i działań employer brandingowych. Samodzielna sprzedaż, przeprowadzenie negocjacji i podpisanie największych umów z kluczowymi klientami. Szkolenie wewnetrzne pracowników, koordynowanie pracą zespołu sprzedaży, reprezentowanie firmy na targach. Samodzielne tworzenie materiałów promujących spółkę, ścisła współpraca doradcza z działem marketingu oraz z działem realizacji projektów
Recruitment Manager Engineering
Pozyskiwanie i zarządzanie oraz realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru produkcja, budownictwo, logistyka oraz zakupy i sprzedaż techniczna. Zbudowanie efektywnego zespołu, zarządzanie nim i rozwój. Współtworzenie procesów wewnętrznych w firmie i prowadzenie szkoleń dla zespołów.
S&M Director
Budowanie, zarządzanie zespołem handlowym. Ustalanie polityki sprzedażowej. Konstruowanie planów sprzedażowych oraz nadzór nad sprawna ich realizacją. Reprezentowanie spółki w kontaktach z klientami, dostawcami oraz firmami współpracującymi.
Budowanie dobrego wizerunku firmy i produktu, aktywna sprzedaż i udział w działaniach marketingowych. Sprzedaż konsultingowa systemów klasy ERP i CRM głównie do branży produkcyjnej.
Budowanie dobrego wizerunku firmy i produktu, aktywna sprzedaż i udział w działaniach marketingowych. Sprzedaż konsultingowa systemów klasy ERP i CRM głównie do branży produkcyjnej.
Kierownik działu sprzedaży
Planowanie, realizacja oraz koordynacja działań sprzedażowych; monitorowanie efektywności pracy działu;
utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami; utrzymywanie relacji z producentami sprzętu IBM, HP, Compaq oraz dystrybutorami
sprzętu i oprogramowania firmy Microsoft.
utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami; utrzymywanie relacji z producentami sprzętu IBM, HP, Compaq oraz dystrybutorami
sprzętu i oprogramowania firmy Microsoft.
Szkolenia i kursy
Ukończone kursy i szkolenia:
• Microsoft Licensing Specialist – Microsoft Polska Sp. z o.o. – maj 2005 i marzec 2006
• Microsoft Dynamics CRM 3.0 w pigułce - Międzynarodowe Centrum Szkoleń i Kompetencji MBS – marzec 2006
• Certyfikat uczestnictwa w projekcie „Inwestycja w kadry” – WYG International Sp. z o.o. – wrzesień 2006
• „Proaktywna sprzedaŜ rozwiązań IT do duŜych organizacji” - NLP Neuroedukacja – styczeń 2007
• „Jak skutecznie sprzedawać systemy CRM?” – Energy Trening & Consulting – kwiecień 2007
• Warsztaty „Negocjacje biznesowe” - Mercuri International – październik 2007
• „Efektywne zarządzanie zespołem pracowniczym” - WYG International Sp. z o.o. – listopad 2007
• „CEM+ Customer Experience Management” – Shaun Smith – grudzień 2008
• Warsztaty „Dlaczego kupujemy?” - Prof. Michael R. Solomon – grudzień 2008
• „Zarządzanie sprzedaŜą przez liczby, czy zarządzanie sprzedaŜą przez relacje”– Solemis Group - listopad 2008
• Microsoft Licensing Specialist – Microsoft Polska Sp. z o.o. – maj 2005 i marzec 2006
• Microsoft Dynamics CRM 3.0 w pigułce - Międzynarodowe Centrum Szkoleń i Kompetencji MBS – marzec 2006
• Certyfikat uczestnictwa w projekcie „Inwestycja w kadry” – WYG International Sp. z o.o. – wrzesień 2006
• „Proaktywna sprzedaŜ rozwiązań IT do duŜych organizacji” - NLP Neuroedukacja – styczeń 2007
• „Jak skutecznie sprzedawać systemy CRM?” – Energy Trening & Consulting – kwiecień 2007
• Warsztaty „Negocjacje biznesowe” - Mercuri International – październik 2007
• „Efektywne zarządzanie zespołem pracowniczym” - WYG International Sp. z o.o. – listopad 2007
• „CEM+ Customer Experience Management” – Shaun Smith – grudzień 2008
• Warsztaty „Dlaczego kupujemy?” - Prof. Michael R. Solomon – grudzień 2008
• „Zarządzanie sprzedaŜą przez liczby, czy zarządzanie sprzedaŜą przez relacje”– Solemis Group - listopad 2008
Specjalizacje
IT - Administracja
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Praca wolontariusza na rzecz fundacji Kawałek Nieba, Hospicjum dziecięcego "Promyczek"
Psychologia społeczna, m.in. sztuka skutecznego wywierania wpływu na ludzi
Kinomatografia
Psychologia społeczna, m.in. sztuka skutecznego wywierania wpływu na ludzi
Kinomatografia
Inne
Umiejętności dodatkowe:
Obsługa komputera: Office (World, Excel, Power Point, Outlook) - bardzo dobry; MS Dynamics CRM,
MS Dynamics AX.
Obsługa komputera: Office (World, Excel, Power Point, Outlook) - bardzo dobry; MS Dynamics CRM,
MS Dynamics AX.
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.