Karolina Biszoff-Okrasa

Dyplomowany Trener, Project manager ds.szkoleń, Call Center Training
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Psychologia TRENER BIZNESU trener umiejętności miękkich Coaching managerski Development Center Coaching grupowy Windykacja telefoniczna Coaching i motywacja Windykacja - szkolenia sprzedaż - szkolenia

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

D&L Contact Center sp. z o.o.
Trener
Tworzenie, organizacja i prowadzenie szkoleń (w tym sprzedażowych, on-boardingowych, produktowych, procesowych i systemowych) prowadzenie komunikacji wewnętrznej dotyczącej m.in.: zmian produktowych, procesowych i systemowych w obszarze Sprzedaży, Prowadzenie szkoleń wewnątrz organizacji
getBACK S.A.
Trener
Analiza potrzeb szkoleniowych;
Projektowanie oraz samodzielne prowadzenie szkoleń wewnętrznych m.in dla kadry managerskiej;
Monitorowanie i ocena efektywności działań szkoleniowych oraz bieżące dostosowywanie się do potrzeb organizacji;
Dbanie o rozwój zawodowy pracowników ( szkolenia, warsztaty, retreningi, monitoringi, coachingi);
Wspieranie pracowników Spółki w realizacji kluczowych wskaźników efektywności oraz podnoszeniu jakości rozmów;
Raportowanie realizacji przeprowadzonych szkoleń.
CCTRAINING - Szkolenia & Doradztwo
Project Manager,Trener biznesu
Marta Powroźnik
Marta Powroźnik · usługodawca
wystawiono
Karolina w roli trenera emanuje niesamowitą energią! Zaangażowana, uważna, doskonale zorganizowana, serdeczna i uśmiechnięta. Jej elastyczność w sposobie prowadzenia szkoleń, powoduje, iż potrafi zadbać o komfort każdego z uczestników. Charyzma Karoliny, dbałość o jakość merytoryczną oraz różnorodność interaktywnych form przekazu, sprawiają że jej szkolenia poza samym walorem rozwojowym, stają się inspiracją i motywatorem do działania. Doskonale łączy aktywność psychologa i trenera biznesu, uzyskując najlepsze efekty na styku tych dwóch pól zawodowych. Naprawdę warto to sprawdzić! Serdecznie polecam Karolinę jako profesjonalnego i skutecznego szkoleniowca.

Edukacja

Logo
Skuteczna windykacja w praktyce, studia podyplomowe
SWPS
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Inne

Prelegent w ramach Forum Windykacji, w dniach 7-8.04.2014, Nowoczesna Firma S.A.

Prelegent na X Kongresie Contact Center, w dniach 22-23.09.2014

Autor artykułu w czasopiśmie ,,Personel i Zarządzanie'' ,,Pracownik ocierający się o zespół Munchausena''

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
CALL CENTER TRAINING
CALL CENTER TRAINING
Grupa Call Center Training jest organizacją zrzeszającą niezależnych profesjonalistów w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży i call center.