Kamil Sołoducha

Kamil Sołoducha

Obecnie New Business Manager w ClickAd S.A. Poprzednio pracowałem dla 140 Media - jedynego i oficjalnego przedstawiciela Twittera w Polsce. W ciągu swojej pracy zrealizowałem setki kampanii reklamowych na Twitterze dla największych polskich klientów.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Keynote Social Media Social Media Marketing umiejętności planowania i organizowania umijętność pracy pod presją czasu MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Umiejętności sprzedaży Umiejętności zarządzania samodzieloność w działaniu i odwaga w podejmowaniu decyzji Prawo jazdy kat.B, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, łatwość nawiazywania kontaktów, Umiejętności rozwiązywania problemów Umiejętność prowadzenia rozmów z „trudnym” klientem Umiejętności telefoniczne

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ClickAd Sp. z o.o.
New Business Manager
• Rozpoznawanie potrzeb rynku poprzez research i analizę działań w odpowiednich sektorach,
• Szukanie i proponowanie rozwiązań jak najbardziej efektywnego pozyskania zapytań dla Spółki,
• Nawiązywanie profesjonalnych kontaktów z potencjalnymi Klientami i pro - aktywny udział w tworzeniu najlepiej oferty,
• Aktywności komunikacyjne i negocjacyjne w celu pozyskania kluczowych informacji: budżetowych i timingowych w celu wypracowania optymalnej oferty,
• Doskonała znajomość produktów i usług Spółki a także znajomość oferty najbliższej konkurencji w celu prowadzenia skutecznego dialogu z Klientem,
• Prowadzenie działalności sprzedażowej osobistej e celu generowania zaproszeń do przetargów.
• Profesjonalne przygotowanie i prezentacji biznesowych,
• Bieżący kontakt z Klientem i dbałość o jego zadowolenie poprzez monitoring terminów i jakości realizacji prac w procesie realizacji zlecenia,
• Analiza potrzeb i sytuacji obecnej Klienta.
Logo
Senior Account Executive
140 Media - Twitter’s Ad Sales Partner in Poland
• Realizacja założonych celów,
• Prezentowanie produktów grupy,
• Sprzedaż produktów reklamowych Twittera,
• Współpraca z agencjami i domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi,
• Prowadzenie kampanii reklamowych na Twitterze,
• Przygotowanie ofert sprzedażowych,
• Przygotowanie analizy profili marek na Twitterze,
• Uczestnictwo w spotkaniach handlowych, partnerskich,
• Prowadzenie prezentacji, szkoleń, wykładów poświęconych idei Twittera,
Logo
Account Executive
140 Media - Twitter’s Ad Sales Partner in Poland
Logo
Junior Account Executive
140 Media - Twitter’s Ad Sales Partner in Poland
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. windykacji należności
Grupa Cyfrowy Polsat
• Koordynacja procesu windykacji,
• Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w zakresie obrotu i zarządzania wierzytelnościami,
• Kontrola i windykowanie należności,
• Monitorowanie ustalonych płatności,
• Telefoniczne prowadzenie negocjacji warunków spłat zobowiązań finansowych,
• Proponowanie przedłużenia terminu zapłaty zgodnie z procedurami wewnętrznymi,
• Zapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji,
• Optymalne zarządzanie powierzonym portfelem poprzez odpowiedni dobór dostępnych narzędzi windykacyjnych,
• Realizacja założonych celów,
• Dbanie o odpowiedni poziom i jakość pracy,
• Współpraca z wewnętrznymi działami w spółce,
• Prowadzenie działań restrukturyzacyjnych i ugodowych wobec Klientów,
• Raportowanie wyników działań do bezpośredniego przełożonego według przyjętego schematu
Bershka
Starszy sprzedawca / kasjer
• Bezpośrednia obsługa Klienta,
• Aranżacja sklepu w tym witryn oraz prawidłowa ekspozycja towaru zgodna z wytycznymi,
• Wykonywanie raportów zdjęciowych,
• Koordynacja i dbałość o właściwą ekspozycje produktów
Liberty Poland S.A.
Secjalista ds. Sprzedaży
• Kompleksowa obsługi Klienta,
• Bieżące pozyskiwanie nowych klientów,
• Sprzedaż produktów oferowanych przez PLUS GSM,
• Sporządzanie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
• Wystawianie i rejestrowanie faktur VAT,
• Wykonywanie czynności związanych z zamawianiem produktów,
• Administrowanie bieżącej pracy w salonie sprzedaży,
• Realizowanie działań marketingowych - kreowanych przez Dział Marketingu.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, średnie
Europejska Uczelnia w Warszawie