Kamil Sołoducha
Obecnie New Business Manager w ClickAd S.A. Poprzednio pracowałem dla 140 Media - jedynego i oficjalnego przedstawiciela Twittera w Polsce. W ciągu swojej pracy zrealizowałem setki kampanii reklamowych na Twitterze dla największych polskich klientów.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Keynote
Social Media
Social Media Marketing
umiejętności planowania i organizowania
umijętność pracy pod presją czasu
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Umiejętności sprzedaży
Umiejętności zarządzania
samodzieloność w działaniu i odwaga w podejmowaniu decyzji
Prawo jazdy kat.B, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
dyspozycyjność, łatwość nawiazywania kontaktów,
Umiejętności rozwiązywania problemów
Umiejętność prowadzenia rozmów z „trudnym” klientem
Umiejętności telefoniczne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
New Business Manager
• Rozpoznawanie potrzeb rynku poprzez research i analizę działań w odpowiednich sektorach,
• Szukanie i proponowanie rozwiązań jak najbardziej efektywnego pozyskania zapytań dla Spółki,
• Nawiązywanie profesjonalnych kontaktów z potencjalnymi Klientami i pro - aktywny udział w tworzeniu najlepiej oferty,
• Aktywności komunikacyjne i negocjacyjne w celu pozyskania kluczowych informacji: budżetowych i timingowych w celu wypracowania optymalnej oferty,
• Doskonała znajomość produktów i usług Spółki a także znajomość oferty najbliższej konkurencji w celu prowadzenia skutecznego dialogu z Klientem,
• Prowadzenie działalności sprzedażowej osobistej e celu generowania zaproszeń do przetargów.
• Profesjonalne przygotowanie i prezentacji biznesowych,
• Bieżący kontakt z Klientem i dbałość o jego zadowolenie poprzez monitoring terminów i jakości realizacji prac w procesie realizacji zlecenia,
• Analiza potrzeb i sytuacji obecnej Klienta.
• Szukanie i proponowanie rozwiązań jak najbardziej efektywnego pozyskania zapytań dla Spółki,
• Nawiązywanie profesjonalnych kontaktów z potencjalnymi Klientami i pro - aktywny udział w tworzeniu najlepiej oferty,
• Aktywności komunikacyjne i negocjacyjne w celu pozyskania kluczowych informacji: budżetowych i timingowych w celu wypracowania optymalnej oferty,
• Doskonała znajomość produktów i usług Spółki a także znajomość oferty najbliższej konkurencji w celu prowadzenia skutecznego dialogu z Klientem,
• Prowadzenie działalności sprzedażowej osobistej e celu generowania zaproszeń do przetargów.
• Profesjonalne przygotowanie i prezentacji biznesowych,
• Bieżący kontakt z Klientem i dbałość o jego zadowolenie poprzez monitoring terminów i jakości realizacji prac w procesie realizacji zlecenia,
• Analiza potrzeb i sytuacji obecnej Klienta.
Senior Account Executive
140 Media - Twitter’s Ad Sales Partner in Poland
• Realizacja założonych celów,
• Prezentowanie produktów grupy,
• Sprzedaż produktów reklamowych Twittera,
• Współpraca z agencjami i domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi,
• Prowadzenie kampanii reklamowych na Twitterze,
• Przygotowanie ofert sprzedażowych,
• Przygotowanie analizy profili marek na Twitterze,
• Uczestnictwo w spotkaniach handlowych, partnerskich,
• Prowadzenie prezentacji, szkoleń, wykładów poświęconych idei Twittera,
• Prezentowanie produktów grupy,
• Sprzedaż produktów reklamowych Twittera,
• Współpraca z agencjami i domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi,
• Prowadzenie kampanii reklamowych na Twitterze,
• Przygotowanie ofert sprzedażowych,
• Przygotowanie analizy profili marek na Twitterze,
• Uczestnictwo w spotkaniach handlowych, partnerskich,
• Prowadzenie prezentacji, szkoleń, wykładów poświęconych idei Twittera,
Specjalista ds. windykacji należności
Grupa Cyfrowy Polsat
• Koordynacja procesu windykacji,
• Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w zakresie obrotu i zarządzania wierzytelnościami,
• Kontrola i windykowanie należności,
• Monitorowanie ustalonych płatności,
• Telefoniczne prowadzenie negocjacji warunków spłat zobowiązań finansowych,
• Proponowanie przedłużenia terminu zapłaty zgodnie z procedurami wewnętrznymi,
• Zapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji,
• Optymalne zarządzanie powierzonym portfelem poprzez odpowiedni dobór dostępnych narzędzi windykacyjnych,
• Realizacja założonych celów,
• Dbanie o odpowiedni poziom i jakość pracy,
• Współpraca z wewnętrznymi działami w spółce,
• Prowadzenie działań restrukturyzacyjnych i ugodowych wobec Klientów,
• Raportowanie wyników działań do bezpośredniego przełożonego według przyjętego schematu
• Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w zakresie obrotu i zarządzania wierzytelnościami,
• Kontrola i windykowanie należności,
• Monitorowanie ustalonych płatności,
• Telefoniczne prowadzenie negocjacji warunków spłat zobowiązań finansowych,
• Proponowanie przedłużenia terminu zapłaty zgodnie z procedurami wewnętrznymi,
• Zapoznanie się z procesami i procedurami dotyczącymi procesu windykacji,
• Optymalne zarządzanie powierzonym portfelem poprzez odpowiedni dobór dostępnych narzędzi windykacyjnych,
• Realizacja założonych celów,
• Dbanie o odpowiedni poziom i jakość pracy,
• Współpraca z wewnętrznymi działami w spółce,
• Prowadzenie działań restrukturyzacyjnych i ugodowych wobec Klientów,
• Raportowanie wyników działań do bezpośredniego przełożonego według przyjętego schematu
Secjalista ds. Sprzedaży
• Kompleksowa obsługi Klienta,
• Bieżące pozyskiwanie nowych klientów,
• Sprzedaż produktów oferowanych przez PLUS GSM,
• Sporządzanie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
• Wystawianie i rejestrowanie faktur VAT,
• Wykonywanie czynności związanych z zamawianiem produktów,
• Administrowanie bieżącej pracy w salonie sprzedaży,
• Realizowanie działań marketingowych - kreowanych przez Dział Marketingu.
• Bieżące pozyskiwanie nowych klientów,
• Sprzedaż produktów oferowanych przez PLUS GSM,
• Sporządzanie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
• Wystawianie i rejestrowanie faktur VAT,
• Wykonywanie czynności związanych z zamawianiem produktów,
• Administrowanie bieżącej pracy w salonie sprzedaży,
• Realizowanie działań marketingowych - kreowanych przez Dział Marketingu.