Justyna Gudowska

Ekspert w zarządzaniu doświadczeniem Klientów
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Brand Measurement Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Strategia marketingowa Scrum User Experience NPS Innowacje Satysfakcja klienta project managment mystery shopper MŚP Design Thinking Method brand managment Customer Experience Managment

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa EFL
Badacz rynku
Identyfikacja potrzeb informacyjnych w organizacji
Gromadzenie i dystrybucja wiedzy o Klientach
Gromadzenie i dystrybucja wiedzy o konkurencji
Pomiar i kontrola efektywności i skuteczności działań marketingowych
Projektowanie i realizacja budżetu badań w oparciu o strategię spółki
Zarządzanie projektami badawczymi jakościowymi oraz ilościowymi na poszczególnych grupach docelowych (między innymi badania efektów kampanii reklamowych, konceptów produktów i reklam itp.)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi przy realizacji projektów badawczych, organizacja skutecznej komunikacji rezultatów badań
Projektowanie i wdrażanie działań marketingowych zorientowanych na pozyskiwanie i utrzymanie Klientów (b2b)
Grupa EFL
Specjalista d/s strategii rynkowych
Opracowywanie strategii wprowadzania nowych produktów na rynek dla poszczególnych segmentów.
Opracowanie strategii na rynek samochodów osobowych, najem, leasing swobodny, factoring, IT.
Zarządzanie komunikacją bezpośrednią (direct marketing)
Wspieranie działań sprzedażowych (call center)
Expert Monitor
Kierownik Działu Badań Marketingowych

Projekty

SLA obsługi Klienta pod względem czasu
Standaryzacja pracy sieci sprzedaży
Zarządzanie marką
Zarządzanie wiedzą w procesie sprzedaży

Szkolenia i kursy

Od 2003 roku coroczna obecność na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii
2015 Service Design Thinkink, Marketing w Praktyce
2015 Akademia Przemawiania ADVANCED, Golden Trainers
2015 Controlling marketingowy, Marketing w Praktyce
2015 User Experience Design, SWPS
2015 „Customer Experience Managment”, warsztat strategiczny PTBRiO
2015 „Zarządzanie projektami dla liderów biznesowych”, EFL
2014 „Przepis na markę interaktywną”, warsztat strategiczny PTBRiO
2013 „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych”
2012 „Negocjacje w biznesie”
2012 „Sztuka prezentacji”
2009 NLP Praktyk; NLP w Biznesie
2009 „Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych” PTBRiO
2007 „Oceny okresowe pracowników w procesie zarządzania rozwojem kapitału ludzkiego” Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
2006 „Zarządzanie zasobami ludzkimi” Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
2006 „Jak dobrać próbę badając konsumentów: wpływ wielkości i metody doboru próby na użyteczność wyników badania ilościowego” PTBRiO
2005 „Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych” SPSS Polska
2005 „Jak rozmawiać z klientem i go nie stracić” Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości
2004 „Analiza danych ankietowych” SPSS Polska
2002 „Komunikacja werbalna i niewerbalna w autoprezentacji” PricewaterhouseCoopers
2000 Kurs wychowawców kolonii i obozów dla dzieci i młodzieży z elementami wspomagania dzieci alkoholików”, Lubuska Szkoła Pedagogiczna.

Edukacja

Logo
Zarządzanie marką, studia podyplomowe
WSB
Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Socjologia, Komunikacja społeczna i badanie rynku, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Ludzie. Podróżuję i smakuję życie. Teatr. Zdarza mi się w nim grywać.
Literatura. Zdarza mi się ją tworzyć.
Psychologia. Uprawiam codziennie.

Organizacje

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

Inne

Współpraca z Newsweek Polska przy tworzeniu I dodatku „Przewodnik po restauracjach – Wrocław”
Wystąpienie na konferencji organizowanej przez Uniwersytet Wrocławski „Media i Komunikowanie”, Współpraca przy książce „Między rynkiem a civil society: konteksty badań socjologicznych” Wojciecha Sitka
Opracowanie recenzji Krajowych Standardów Kwalifikacji Zawodowych dla zawodów: Ankieter (414201), Telemarketer (341504) we współpracy z Instytutem Technologii Eksploatacji w Radomiu

Grupy

a teraz mama
a teraz mama
Grupa dla dziewczyn, które wywróciły sobie życie do góry nogami podejmując decyzję o dziecku :)
Aby mieć udany związek ...
Aby mieć udany związek ...
Dlaczego tak wiele osób nie może znaleźć odpowiedniego partnera? Dlaczego tak wiele związków sie rozpada? Porady, opinie, doświadczenia dotyczące udanych związków
Agnieszka Osiecka
Agnieszka Osiecka
Jej związek z piosenką miał być romansem obliczonym na studenckie wakacje, a okazał się małżeństwem na całe życie...
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Badacze we Wrocławiu
Badacze we Wrocławiu
Wrocław to miasto spotkań, a to jest miejsce spotkań dla badaczy rynku i opinii z Wrocławia i bliższych lub dalszych okolic.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BLONDYNKI
BLONDYNKI
Dla kobiet, które przełamują stereotypy...
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.