Katarzyna Wojda

Katarzyna Wojda

J
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

HBO POLSKA
marketing manager
Przygotowywanie rocznych planów marketingowych opartych na strategii biznesowej kraju I wyznaczanie celów ilościowych
Planowanie budżetu oraz jego egzekucja
Tworzenie niepowtarzalnych kampanii dla lokalnych produkcji, właczając najbardziej efektywną kampanię wprowadzającą serial HBO Polska.
Współpraca ze strukturami regionalnymi i międzynarodowymi HBO.
Wysoka koncentracia na działaniach internetowych i mediach społecznościowych, osiągając jedne z najlepszych wyników w branży
Nadzór nad wszystkimi działaniami strategicznymi i taktycznymi na rynku polskim.
Największy sukces: Wprowadzenie na rynek serialu WATAHA – którego wyniki oglądalności trzykrotnie przekroczyły zakładane cele.
Logo
Marketing Manager Business Leader Consumer Marketing
MasterCard Europe
Planowanie strategii marketingowych oraz nadzór nad egzekucją aktywności celujących w budowę marki
Proaktywne przygotowywanie akcji wspólnych wraz z partnerami firmy – bankami i sieciami handlowymi , oparte o ścisłą współpracę z zespołem sprzedaży
Rozwój długoterminowych inicjatyw mających na celu rozwój płatności zbliżeniowych
Wprowadzenie na rynek płatności mobilnych oraz wspomaganie rozwoju kategorii
Planowanie i nadzór budżetu marketingowego
Przygotowywanie planowania finansów marketingowych oraz efektywne zarządzanie na poziomie dokładności planowania 2%
Terminowa, wysokiej jakości egzekucja planu marketingowego, włączając współpracę z dostawcami, dostarczenie usługi oraz fakturowanie
Rozwój strategii PR ze szczególnym uwzględnieniem wprowadzenia PR konsumenckiego, relacji z mediami projektów CSR oraz relacji z partnerami
Rozwój działań marketingowych, motywacyjnych w sektorze bankowym
Ciągła współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami biznesowymi i klientami, współpraca z centralami odpowiadającymi za różnorodne dziedziny działalności firmy (debet, kredyt, nowe technologie).
McCann Worldgroup
Account Director
Główni Klienci: Polkomtel S.A. (marki: Plus, Plus dla biznesu, Sami Swoi)
Agros Nova S.A.(marki: Karotka, Garden, Dr.Witt)
Merlin.pl
Siemens Corporate

Obowiązki:
Zarządzanie zespołem obsługi klienta (sześcioosobowy zespół
Przygotowywanie długookresowych strategii dla marek
Efektywne zarządzanie budżetem reklamowym klient
Nadzór nad rozwojem i realizacją całościowych kampanii 360, właczając wszystkie dostępne kanały ATL i BTL takie jak: TV, radio, prasa, ulotki, plakaty i inne
Przywództwo w procesach zaspokajania reklamowych i marketingowych potrzeb klientów , wymagających współpracy wielu równorzędnych podmiotów.
Lowe GGK
Account Supervisor
Główni Klienci „Królewskie” – koordynacja jednej z najbardziej kreatywnych kampanii na rynku
(Grand Prix Kreatura 2001)
Agros Fortuna (marki: Karotka, Fortuna)
Farm Frites „Rumiane”
IKEA Polska Group
Tesco (Polska) Sp. z o.o.
Mercedes Benz Polska
Winterthur/Credit Suisse
Projekty przetargowe
Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor
Badacz rynku
koordynacja procesu badawczego

Edukacja

Logo
Psychologia Postępowania Konsumentów na Rynku, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
SGH

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie