Janusz Bus

Account Manager SAP - SUPREMIS

Wypowiedzi

  • Janusz Bus
    Wpis na tablicy
    SAP Business One
    SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników.
    • 26.11.2015, 13:46
  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Darmowe szkolenia w temacie Przetestuj system ERP na warsztatach Informatyka w...
    19.08.2015, 12:30

    Po raz pierwszy na warsztatach z cyklu „Informatyka w produkcji” uczestnicy będą mieli możliwość bezpośredniej pracy z systemem ERP Streamsoft Prestiż.

    Kolejna edycja warsztatów dla przedstawicieli firm produkcyjnych z cyklu „Informatyka w produkcji” rusza już jesienią. Hasłem przewodnim nowej edycji będzie „Hala produkcyjna w oczach menadżera”. Opowiemy m.in. o tym, jaka jest rola menadżera w procesie wyboru systemu ERP i jakich argumentów powinien użyć aby przekonać innych o wartości systemu informatycznego do zarządzania zasobami firmy.

    Nowością w jesiennej edycji warsztatów będzie możliwość bezpośredniej pracy z systemem ERP Streamsoft Prestiż. Po raz pierwszy każdy z uczestników będzie mógł zrealizować proces wyprodukowania wyrobu gotowego. Praca z systemem pozwoli zrozumieć logikę jego działania oraz poznać ergonomię i interfejs.

    Przypominamy, że warsztaty „Informatyka w produkcji” są bezpłatne.

    Zainteresowanych zapraszam do kontaktu

    Janusz Bus

    Tel.: + 48 533 924 364
    j.bus@streamsoft.pl

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Nie polecam ! w temacie Urządzeń wielofunkcyjnych Brother
    10.08.2015, 12:25

    Jam mam ich sprzęt wielofunkcyjny od około 7 lat i jeszcze się nie zepsuł:) może mam szczęście albo kiedyś produkowali lepszej jakości.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Business IT w temacie Ogłoszenia
    31.07.2013, 10:39

    Prince2 Foundation - 1500 zł netto

    ITIL Foundation - 1600 zł netto

    Szkolenia akredytowane

    Zapraszam

    Janusz Bus
    janusz.bus@ctpartners.pl
    kom. 502 753 777
    http://www.ctpartners.pl

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Twój Dział IT w temacie Tablica ogłoszeń
    31.07.2013, 10:30

    PRINCE2 FOUNDATION AKREDYTOWANY - 1500 ZŁ NETTO

    ITIL FOUNDATION AKREDYTOWANY 1600 ZŁ NETTO]

    Zapraszam chętnych

    Janusz Bus
    janusz.bus@ctpartners.pl
    kom. 502 753 777
    http://www.ctpartners.pl

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Twój Dział IT w temacie Tablica ogłoszeń
    18.07.2013, 08:27

    Wakacyjna promocja szkoleń w CTPartners


    Obrazek


    Skorzystaj z naszego morza możliwości rozwoju. Wykorzystaj czas wakacji na rozwój i naukę.
    W specjalnych letnich cenach polecamy m.in.:
    SZKOLENIA OTWARTE
    Metodyka zarządzania projektami PRINCE2® Foundation w super cenie 1 500zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    Agile Project Management Foundation w cenie 3 000 zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
    NOWOŚĆ na polskim rynku!!! Szkolenie ITIL® in Action czyli praktyczne szkolenie ITIL® Foundation w cenie 1 800 zł* za osobę
    Symulacja biznesowa Polestar* ITSM V3 tylko 6 500 zł * za grupę
    • Pakiet szkoleń: Szkolenie Wprowadzenie do zarządzania usługami IT + Symulacja Apollo 13 - an ITSM case experience w cenie 12 800 zł* za grupę
    ANALITYKA
    • Wyjątkowa okazja - Przegląd ITSM w cenie 40 000zł*

    Zapraszam do bezpośredniego kontaktu
    Janusz Bus
    janusz.bus@ctpartners.pl
    t +48 22 576 80 84

    Więcej promocyjnych ofert na http://ctpartners.pl
    *Do podanych cen szkoleń należy doliczyć podatek VAT 23%. Więcej informacji oraz regulamin letniej promocji znajdą Państwo na naszej stronie http://ctpartners.pl.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie SZKOLENIA co gdzie kiedy w temacie Wakacyjna promocja szkoleń w CTPartners
    18.07.2013, 08:15


    Obrazek

    Skorzystaj z naszego morza możliwości rozwoju. Wykorzystaj czas wakacji na rozwój i naukę.
    W specjalnych letnich cenach polecamy m.in.:
    SZKOLENIA OTWARTE
    Metodyka zarządzania projektami PRINCE2® Foundation w super cenie 1 500zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    Agile Project Management Foundation w cenie 3 000 zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
    NOWOŚĆ na polskim rynku!!! Szkolenie ITIL® in Action czyli praktyczne szkolenie ITIL® Foundation w cenie 1 800 zł* za osobę
    Symulacja biznesowa Polestar* ITSM V3 tylko 6 500 zł * za grupę
    • Pakiet szkoleń: Szkolenie Wprowadzenie do zarządzania usługami IT + Symulacja Apollo 13 - an ITSM case experience w cenie 12 800 zł* za grupę
    ANALITYKA
    • Wyjątkowa okazja - Przegląd ITSM w cenie 40 000zł*

    Zapraszam do bezpośredniego kontaktu
    Janusz Bus
    janusz.bus@ctpartners.pl
    t +48 22 576 80 84

    Więcej promocyjnych ofert na http://ctpartners.pl
    *Do podanych cen szkoleń należy doliczyć podatek VAT 23%. Więcej informacji oraz regulamin letniej promocji znajdą Państwo na naszej stronie http://ctpartners.pl.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Business Consulting w temacie Wakacyjna promocja szkoleń w CTPartners
    18.07.2013, 08:12


    Obrazek

    Skorzystaj z naszego morza możliwości rozwoju. Wykorzystaj czas wakacji na rozwój i naukę.
    W specjalnych letnich cenach polecamy m.in.:
    SZKOLENIA OTWARTE
    Metodyka zarządzania projektami PRINCE2® Foundation w super cenie 1 500zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    Agile Project Management Foundation w cenie 3 000 zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
    NOWOŚĆ na polskim rynku!!! Szkolenie ITIL® in Action czyli praktyczne szkolenie ITIL® Foundation w cenie 1 800 zł* za osobę
    Symulacja biznesowa Polestar* ITSM V3 tylko 6 500 zł * za grupę
    • Pakiet szkoleń: Szkolenie Wprowadzenie do zarządzania usługami IT + Symulacja Apollo 13 - an ITSM case experience w cenie 12 800 zł* za grupę
    ANALITYKA
    • Wyjątkowa okazja - Przegląd ITSM w cenie 40 000zł*

    Zapraszam do bezpośredniego kontaktu
    Janusz Bus
    janusz.bus@ctpartners.pl
    t +48 22 576 80 84

    Więcej promocyjnych ofert na http://ctpartners.pl
    *Do podanych cen szkoleń należy doliczyć podatek VAT 23%. Więcej informacji oraz regulamin letniej promocji znajdą Państwo na naszej stronie http://ctpartners.pl.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Wakacyjna promocja szkoleń w CTPartners
    18.07.2013, 08:06


    Obrazek

    Skorzystaj z naszego morza możliwości rozwoju. Wykorzystaj czas wakacji na rozwój i naukę.
    W specjalnych letnich cenach polecamy m.in.:
    SZKOLENIA OTWARTE
    Metodyka zarządzania projektami PRINCE2® Foundation w super cenie 1 500zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    Agile Project Management Foundation w cenie 3 000 zł*
    Podręcznik w cenie szkolenia!
    SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
    NOWOŚĆ na polskim rynku!!! Szkolenie ITIL® in Action czyli praktyczne szkolenie ITIL® Foundation w cenie 1 800 zł* za osobę
    Symulacja biznesowa Polestar* ITSM V3 tylko 6 500 zł * za grupę
    • Pakiet szkoleń: Szkolenie Wprowadzenie do zarządzania usługami IT + Symulacja Apollo 13 - an ITSM case experience w cenie 12 800 zł* za grupę
    ANALITYKA
    • Wyjątkowa okazja - Przegląd ITSM w cenie 40 000zł*

    Zapraszam do bezpośredniego kontaktu
    Janusz Bus
    janusz.bus@ctpartners.pl
    t +48 22 576 80 84

    Więcej promocyjnych ofert na http://ctpartners.pl
    *Do podanych cen szkoleń należy doliczyć podatek VAT 23%. Więcej informacji oraz regulamin letniej promocji znajdą Państwo na naszej stronie http://ctpartners.pl.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie ITIL V3 w temacie ITIL V3 [PŁATNE] szkolenia, spotkania, konferencje (2013)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ITIL V3

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Twój Dział IT w temacie IT a Biznes - co nas łączy?
    18.02.2013, 23:26

    Ostatnio na szkoleniu ITIL Foundation poznałem kilku nowych kolegów i koleżanek z obszaru IT. Po rozmowach i ich sposobie postrzegania użytkowników biznesowych postanowiłem zamieścić ciekawy obrazek. Oceńcie sami czy to przerysowana satyra czy w dużej mierze rzeczywistość :) Czy w Waszych firmach istnieje podobny obraz?

    Obrazek
    Janusz Bus edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 23:31

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Akademia Handlowca w temacie [b]IT i Biznes - co nas łączy?[/b]
    18.02.2013, 22:54

    Ostatnio na szkoleniu ITIL Foundation poznałem kilku nowych kolegów i koleżanek z obszaru IT. Po rozmowach i ich sposobie postrzegania użytkowników biznesowych postanowiłem zamieścić ciekawy obrazek. Oceńcie sami czy to przerysowana satyra czy w dużej mierze rzeczywistość :) Czy w Waszych firmach istnieje podobny obraz?

    Obrazek
    Janusz Bus edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 23:20

  • Janusz Bus
    Wpis na tablicy
    • 23.11.2012, 23:28
  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie Czy kłamanie, to codzienność w pracy handlowca?
    13.01.2012, 01:07

    Ludzie

    Kłamstwo to kłamstwo!!!!
    Jak mogę obiecać klientowi coś czego nie mogę mu dostarczyć? Czy produkt który sprzedajesz jest dobrej jakości? to zależy. porównując walory użytkowe do ceny może się okazać, że jakość jest dość wysoka mimo że kosztuje tyle co nic i odwrotnie. Można kupić zegarek Q&Q za 40 zł lub Tag Heuer za 10 tys zł. Czy sprzedając klientowi Q&Q kłamie ze jest dobrej jakości? Jezeli powiem, że jakość wykonania jest taka sama jak tag heuera no to już będzie kłamstwoJanusz Bus edytował(a) ten post dnia 13.01.12 o godzinie 01:07

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie Czy dobry handlowiec może sprzedać wszystko?
    13.01.2012, 00:39

    [ Dla mnie oszukiwanie klienta to właśnie "kreowanie" jego potrzeby.

    Januszu gdybyś nigdy nie korzystał z kalendarza(bo nie wiedziałbyś że istnieje, albo do czego służy) a ktoś pokazałby Ci jego walory użytkowe i wartość dodana wynikająca z jego posiadania i Ty byś go kupił to dlaczego osoba oferujaca Ci go miałaby się czuć oszustem? Jezeli jednak w trakcie rozmowy okazałoby się, że kalendarz tej osobie nie pomoże w niczym a Ty jej sprzedasz mimo wszystko wyjaśniając że napewno bedzie korzystał to to juz u mnie nazywa sie oszustwem

    Przyklad może trywialny ale tak na szybko wpadł mi do głowy

    PozdrawiamJanusz Bus edytował(a) ten post dnia 13.01.12 o godzinie 00:41

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie jak napisac maila z prośba o spotkanie
    12.01.2012, 00:51

    Z sekretarkami nie jest łatwo ale można się z nimi dogadać nawet (nawet z tymi wyszkolonymi:) )
    Wystarczy trochę je zaangażować w swój cel. Ważne jest pozytywne nastawienie w głosie i pokazanie, że jej rola jest ważna i że możemy razem dojść do rozwiązania. Oczywiście nie na wszystkie działa ale ja osobiście czasem stosuje zagrywkę typu " Wie Pani co tak naprawdę to oczekuje pewnego wsparcia z Pani strony" powiedziane miłym i uprzejmym głosem. Niejedna już podała mi bezpośredni kontakt do ważnych osób w firmie. nigdy jednak nie zdradzam tym osobom skąd numer mam nawet jak poznam je bliżej i się pytaja.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie ...być gwiazdą w dziale handlowym, to dobrze, czy może źle ?
    12.01.2012, 00:40

    Anna Podwysocka (Wichowska):
    Zaciekawił mnie temat gdyż nie spotkałam się do tej pory z ostracyzmem względem "gwiazdorów" sprzedaży.
    W firmie w której pracuje miałam okazję spotkać wielu utalentowanych handlowców. W dodatku każdy z nich ma inną osobowość i jest to wspaniała konstelacja różnorodności.
    Moim zdaniem problem z "gwiazdami" polega na tym czy jesteśmy w stanie stworzyć im właściwe warunki pracy, tak aby nie czuli się sfrustrowani rozpierającym ich talentem?
    Moim zdaniem zespoły "rozwalają" mało sprawni kierownicy, którzy nie są w stanie zagospodarować potencjału gwiazd. Rolą kierownika jest budowanie atmosfery. Zdolny kierownik tak kieruje talentem "gwiazdy" aby pracownik czuł się zrealizowany zawodowo, że się dalej rozwija, a jednocześnie powinien zwracać uwagę na wkomponowanie atutów pracownika w role zespołowe.
    Ma Pani rację. Kierownik co zauważyłem w wielu firmach nie powinien przede wszystkim przeszkadzać gdy nie wie jak pomóc. Jest to niestety zauważalne w firmach gdzie nie ma profesjonalnego działu HR.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie kamery w pokojach handlowców, co o tym sadzicie ?
    12.01.2012, 00:35

    Zasada jest taka że albo się ludziom ufa albo nie. to jak moga Ci sie odwdzięczyc to inna sprawa. Nigdy nie chciałbym pracować w firmie gdzie miałbym kamerę nad głową, gps jestem w stanie zrozumieć. Podam prosty przyklad: w jednej z firm w której pracowalismy w pokoju w cztery osoby mielismy złota zasadę. 50 minut pracy i 10 minut róznych czasem dziwnych zachowan(gdyby nas ktoś zobaczył powiedziałby że jesteśmy nienormalni). a tym krótkim czasie przychodziły nam do głowy najlepsze pomysły na sprzedaż. Uwazam po prostu, że kazdy człowiek wie (lub powinien wiedziec) za co jest wynagradzany i takiego nie trzeba pilnować kontrolować. Ale jeżeli ktoś chce kombinować to zawsze cos wymysli.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie sprzedawcy do wzięcia
    12.01.2012, 00:21

    1. Podstawowa kwestia

    W Xeroxie lub GE przeprowadzono eksperyment. Jednej grupie kazano uczyć sie o produktach a drugiej technik sprzedaży. Zgadnijcie która grupa miała lepsze wyniki sprzedaży? Odpowiedź: Ci którzy w ogóle nie znali produktu a potrafili cały swój wysiłek skoncentrować na kliencie.

    Sprawa wynagradzania jest mocno indywidualna. A podstawa według mnie jest ważna z powodu bezpieczeństwa ale powinna byc dobrze skalkulowana aby w połaczeniu z mozliwa premia była dobrym motywatorem a nie powodem do lenistwa.

    dobrzy sprzedawcy sa bardzo cenieni szczególnie w krysysie i ze znalezieniem pracy nie powinni mieć problemu.

  • Janusz Bus
    Wpis na grupie Sprzedaż bis w temacie Czy dobry handlowiec może sprzedać wszystko?
    11.01.2012, 23:58

    Dobry handlowiec może sprzedać wszystko!!! Bez dwóch zdań. Jeżeli jednak nie wierzy w jakość produktu/usługi i czuje, że oszukuje klienta to nie wróżę mu sukcesów. Prawda jest jednak taka, że często ważna jest tu kwestia wytworzenia potrzeby u klienta oraz przekonania co do wartości użytkowej rozwiązania i korzyści, które nabędzie dokonując zakupu. A klient sam Ci powie czego oczekuje tylko pozwól mu o tym powiedzieć. I złota zasada, która często się sprawdza czyli zapewnienie klienta po sprzedaży, że dokonał dobrego wyboru.
    A co do przeciętności towaru(jedni jeżdżą Mercedesem a inni Dacią) to wszyscy klienci tez nie są tacy sami i na pewno rynek sie znajdzie. Oczywiście nie każdemu klientowi z zasady uda sie sprzedać. Jezeli ktoś oczekuje prestiżu Dacii nie kupi
    Ja wierzę w każdy produkt, który sprzedaję i nie oszukuję przy tym klienta. To że produkt jest przeciętny ale ma wartość dla klienta nie oznacza, że jest zły a i mercedesy się psująJanusz Bus edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 00:05

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do