Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Centrum Finansowe ZARĘBA
Budowa silnej marki poprzez:
- rozwój sprzedaży pełnego pakietu usług finansowych (kredyt gotówkowy, inwestycyjny, hipoteczny, leasing, faktoring oraz pożyczki poza bankowe do 10 mln PLN),
- Jakościowa obsługa Klientów w wyniku czego firma współpracuje z Klientami z tzw. polecenia,
- Precyzyjna diagnoza potrzeb Klienta.
- rozwój sprzedaży pełnego pakietu usług finansowych (kredyt gotówkowy, inwestycyjny, hipoteczny, leasing, faktoring oraz pożyczki poza bankowe do 10 mln PLN),
- Jakościowa obsługa Klientów w wyniku czego firma współpracuje z Klientami z tzw. polecenia,
- Precyzyjna diagnoza potrzeb Klienta.
Generalny Menedżer
BLETHERS Restaurant w Wielkiej Brytanii
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz ich maksymalizację;
- Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenia i rozwój pracowników;
- Kontrola standardów jakości i obsługi Klienta;
- Analiza rynku konkurencji, identyfikacja potencjału wzrostu biznesu.
- Odpowiedzialność za rekrutację, szkolenia i rozwój pracowników;
- Kontrola standardów jakości i obsługi Klienta;
- Analiza rynku konkurencji, identyfikacja potencjału wzrostu biznesu.
Kierownik ds. Rozwoju
- Rozwój sprzedaży usług finansowych na podległym terenie;
- Rekrutacja, szkolenie oraz wsparcie grupy Przedstawicieli (14 osób): wyznaczanie celów, planowanie zadań, nadzór nad ich wykonaniem;
- Realizacja działań marketingowych, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta, raportowanie, monitoring płatności.
- Rekrutacja, szkolenie oraz wsparcie grupy Przedstawicieli (14 osób): wyznaczanie celów, planowanie zadań, nadzór nad ich wykonaniem;
- Realizacja działań marketingowych, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta, raportowanie, monitoring płatności.
Przedstawicel Handlowy
- Pozyskiwanie Klientów inwestycyjnych (deweloperzy, Spółdzielnie Mieszkaniowe, hurtownie),
- Obsługa pod kątem sprzedaży oraz reklamacji punktów sprzedaży na terenie 1/4 Polski,
- Dbanie o jakościową obsługę i serwis po sprzedażowy.
- Obsługa pod kątem sprzedaży oraz reklamacji punktów sprzedaży na terenie 1/4 Polski,
- Dbanie o jakościową obsługę i serwis po sprzedażowy.
Szkolenia i kursy
1. Dobre rozmowy menedżerskie cz. I, II i III,
2. Profesjonalna Obsługa Klienta,
3. Efektywny menedżer cz. I i II,
4. Profesjonalny Instruktor- instruktaż i coaching,
5. Profesjonalny Menedżer - jakościowa rekrutacja pracowników.
2. Profesjonalna Obsługa Klienta,
3. Efektywny menedżer cz. I i II,
4. Profesjonalny Instruktor- instruktaż i coaching,
5. Profesjonalny Menedżer - jakościowa rekrutacja pracowników.
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
biznes i ekonomia, książki (tematyka sprzedażowa, coaching)
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
FIRST MINUTE najlepsze okazje bez stresu
Dla tych co kochają okazje,ale bez stresu, bez rezerwacji "pozostałości" z ostatniej chwili.. Czas na zastanowienie i możliwość przebrania w ogromnej ilości ofert-to jest właśnie First minute
Współpraca kredyty i pożyczki
Inspiracją stworzenia grupy "Współpraca: kredyty i pożyczki" jest katalog firm zawierający oferty współpracy ponad 50 instytucji finansowych, który został wydany przez serwis Fran