Umiejętności
Marketing
Public Relations
Negocjacje
Pisanie tekstów
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Zarządzanie
Pisanie artykułów, newsów
Komunikacja Marketingowa
Planowanie mediów
relacje z mediami
Produkcja mediów
Zarządzanie operacyjne
Budowanie zepołu
Finanse
Publikacje
Pisanie książek
pisanie scenariuszy
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
ZPA Komunikacja w biznesie
Szkolenia z zarządzania sobą w czasie,
zarządzania i motywowania pracowników,
komunikacji interpersonalnej,
kształtowania wizerunku,
public relations,
marketingu,
technik sprzedaży,
cross i up sellingu.
------------------------------------------------------------
Doradztwo wizerunkowe dla klientów.
------------------------------------------------------------
Pisanie scenariuszy filmowych w kampaniach społecznych i reklamowych.
------------------------------------------------------------
Pisanie scenariuszy filmów korporacyjnych
zarządzania i motywowania pracowników,
komunikacji interpersonalnej,
kształtowania wizerunku,
public relations,
marketingu,
technik sprzedaży,
cross i up sellingu.
------------------------------------------------------------
Doradztwo wizerunkowe dla klientów.
------------------------------------------------------------
Pisanie scenariuszy filmowych w kampaniach społecznych i reklamowych.
------------------------------------------------------------
Pisanie scenariuszy filmów korporacyjnych
Wiceprezes zarządu
Nadzór nad realizacją strategii finansowej spółki
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie eksploatacji i rozwoju wyposażenia
technicznego radia oraz nad zapewnieniem ciągłości emisji w porozumieniu z pionem programowym.
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, szkoleniami pracowników.
Nadzór nad procesem restrukturyzacji i racjonalizacji wykorzystania majątku spółki.
Opracowanie systemu oceny pracowników w porozumieniu z zakładowymi organizacjami związkowymi.
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie eksploatacji i rozwoju wyposażenia
technicznego radia oraz nad zapewnieniem ciągłości emisji w porozumieniu z pionem programowym.
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, szkoleniami pracowników.
Nadzór nad procesem restrukturyzacji i racjonalizacji wykorzystania majątku spółki.
Opracowanie systemu oceny pracowników w porozumieniu z zakładowymi organizacjami związkowymi.
Z-ca dyr. ds. programowych
TVP Szczecin
Prowadzenie nadzoru nad przygotowywaniem długoterminowych i bieżących planów
programowych TVP Szczecin
Zatwierdzanie audycji telewizyjnych do emisji
Nadzór nad prawidłową produkcją audycji telewizyjnej
Kierowanie oraz ocena pracy Redakcji Programu Regionalnego.
Koordynacja działalności związanej z nabywaniem praw i licencji do audycji
telewizyjnych
Nadzór nad opracowywanie założeń polityki programowej TVP Szczecin
prowadzeniem analiz programowych TVP Szczecin
Bieżąca i okresowa analiza badań oglądalności
Koordynacja działań związanych z planowaniem relacji z dużych imprez o charakterze
sportowym, politycznym, społecznym i kulturalnym
Nadzorowanie realizacji spraw związanych z emisją programu pod kątem programowym
programowych TVP Szczecin
Zatwierdzanie audycji telewizyjnych do emisji
Nadzór nad prawidłową produkcją audycji telewizyjnej
Kierowanie oraz ocena pracy Redakcji Programu Regionalnego.
Koordynacja działalności związanej z nabywaniem praw i licencji do audycji
telewizyjnych
Nadzór nad opracowywanie założeń polityki programowej TVP Szczecin
prowadzeniem analiz programowych TVP Szczecin
Bieżąca i okresowa analiza badań oglądalności
Koordynacja działań związanych z planowaniem relacji z dużych imprez o charakterze
sportowym, politycznym, społecznym i kulturalnym
Nadzorowanie realizacji spraw związanych z emisją programu pod kątem programowym
Specjalista ds marketingu i PR
Public Relations
Dbanie o wizerunek firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowywanie komunikatów
prasowych i konferencji.
Nadzór nad przygotowaniem wewnętrznej komunikacji w firmie
Marketing
Kierowanie zespołem przygotowującym kampanie marketingowe oraz materiały
reklamowe.
Kontakty z kontrahentami, przygotowywanie budżetu marketingowego.
Opracowywanie strategii marketingowej skorelowanej ze strategią
przedsiębiorstwa.
Dbanie o wizerunek firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowywanie komunikatów
prasowych i konferencji.
Nadzór nad przygotowaniem wewnętrznej komunikacji w firmie
Marketing
Kierowanie zespołem przygotowującym kampanie marketingowe oraz materiały
reklamowe.
Kontakty z kontrahentami, przygotowywanie budżetu marketingowego.
Opracowywanie strategii marketingowej skorelowanej ze strategią
przedsiębiorstwa.
Wykładowca - marketing, PR, media
Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczecinie
Przeprowadzenie ponad 700 godzin zajęć szkoleniowych w tym:
Prowadzenie warsztatów medialnych,
Prowadzenie zajęć z public relations
Prowadzenie zajęć z marketingu i marketingu politycznego
Prowadzenie zajęć z zasad kształtowania wizerunku firm a także wizerunku
podmiotów publicznych
Prowadzenie zajęć „Promocja i reklama na rynku pracy”
Prowadzenie warsztatów medialnych,
Prowadzenie zajęć z public relations
Prowadzenie zajęć z marketingu i marketingu politycznego
Prowadzenie zajęć z zasad kształtowania wizerunku firm a także wizerunku
podmiotów publicznych
Prowadzenie zajęć „Promocja i reklama na rynku pracy”
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Grupy
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkolenia Szczecin
Baza firm i instytucji szkoleniowych ze Szczecina. Oferta szkoleń realizowanych w Szczecinie.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.