Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie zmianą
Coaching
Analiza danych
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie
Marketing
Negocjacje
Prezentacje
Zarządzanie Sprzedażą
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
motywowanie
Kontroling
Kontakt z klientem
mentoring pracowników
delegowanie
zarządzanie wynikiem
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych
• Efektywne zarządzanie podległym Rejonem na który składa się województwo lubuskie oraz zachodniopomorskie w celu osiągnięcia wyznaczonych przez Spółkę celów sprzedażowych i operacyjnych (po dwóch miesiącach (Lipiec, sierpień 2016) poprawiłem pozycje Rejonu z 28 miejsca w Polsce na 8), zwiększyłem sprzedaż o 33%, pozyskiwanie nowych klientów o 50%.
• Kontrola pracy podległych pracowników,
• Udział w tworzeniu oraz realizacja planów rozwoju podległego Rejonu w zakresie zwiększania liczby klientów i przedstawicieli - w ciągu 2 pierwszych miesięcy (lipiec, sierpień) zwiększyłem liczbę doradców klienta o 20%).
• Podnoszenie wiedzy i umiejętności pracowników oraz przedstawicieli poprzez coaching i mentoring
• Kontakty z działami wewnętrznymi firmy oraz instytucjami zewnętrznymi w ramach działań sprzedażowych, operacyjnych i administracyjnych.
• Wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu wsparcia działań sprzedażowych i rekrutacyjnych, prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
• Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa oraz wewnętrznych procedur Spółki,
• Prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
• Prowadzenie projektów oraz prezentacji
• Kontrola pracy podległych pracowników,
• Udział w tworzeniu oraz realizacja planów rozwoju podległego Rejonu w zakresie zwiększania liczby klientów i przedstawicieli - w ciągu 2 pierwszych miesięcy (lipiec, sierpień) zwiększyłem liczbę doradców klienta o 20%).
• Podnoszenie wiedzy i umiejętności pracowników oraz przedstawicieli poprzez coaching i mentoring
• Kontakty z działami wewnętrznymi firmy oraz instytucjami zewnętrznymi w ramach działań sprzedażowych, operacyjnych i administracyjnych.
• Wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu wsparcia działań sprzedażowych i rekrutacyjnych, prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
• Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa oraz wewnętrznych procedur Spółki,
• Prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
• Prowadzenie projektów oraz prezentacji
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych (od czerwiec 2008) / Kierownik ds. Rozwoju (do czerwiec 2008)
• Efektywne zarządzanie podległym Rejonem w celu osiągnięcia wyznaczonych przez Spółkę celów sprzedażowych i operacyjnych
• Kontrola pracy podległych pracowników
• Udział w tworzeniu oraz realizacja planów rozwoju podległego Rejonu w zakresie zwiększania liczby klientów i przedstawicieli
• Wspieranie, inspirowanie oraz motywowanie podległych pracowników w realizacji wytyczonych celów
• Podnoszenie wiedzy i umiejętności pracowników oraz przedstawicieli poprzez coaching i mentoring
• Kontakty z działami wewnętrznymi firmy oraz instytucjami zewnętrznymi w ramach działań sprzedażowych, operacyjnych i administracyjnych
• Wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu wsparcia działań sprzedażowych i rekrutacyjnych, prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
• Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa oraz wewnętrznych procedur Spółki
• Zarządzanie oddziałem (Stargard) oraz 4 filiami (Świnoujście, Kamień Pomorski, Nowogard, Gryfice)
• Bezpośrednia praca w terenie z Klientem (sprzedaż produktu, negocjacje wpłat)
• Rekrutacja Doradców Klienta oraz Kierowników ds. Rozwoju
• Prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
• Prowadzenie projektów oraz prezentacji
• Kontrola pracy podległych pracowników
• Udział w tworzeniu oraz realizacja planów rozwoju podległego Rejonu w zakresie zwiększania liczby klientów i przedstawicieli
• Wspieranie, inspirowanie oraz motywowanie podległych pracowników w realizacji wytyczonych celów
• Podnoszenie wiedzy i umiejętności pracowników oraz przedstawicieli poprzez coaching i mentoring
• Kontakty z działami wewnętrznymi firmy oraz instytucjami zewnętrznymi w ramach działań sprzedażowych, operacyjnych i administracyjnych
• Wykorzystywanie narzędzi marketingowych w celu wsparcia działań sprzedażowych i rekrutacyjnych, prowadzenie lokalnych akcji promocyjnych
• Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa oraz wewnętrznych procedur Spółki
• Zarządzanie oddziałem (Stargard) oraz 4 filiami (Świnoujście, Kamień Pomorski, Nowogard, Gryfice)
• Bezpośrednia praca w terenie z Klientem (sprzedaż produktu, negocjacje wpłat)
• Rekrutacja Doradców Klienta oraz Kierowników ds. Rozwoju
• Prowadzenie szkoleń dla podległych pracowników
• Prowadzenie projektów oraz prezentacji
przełożony
wystawiono
Paweł to szef, który wierzy w swoich ludzi. Potrafi motywować do pracy. Chce się z nim współpracować.
wystawiono
Paweł jest doświadczonym menedżerem. Potrafi zbudować zespół, zadbać o odpowiednią atmosferę, motywować i jednocześnie wymagać aby zrealizować postawiony przed nim cel
wystawiono
Paweł to doświadczony manager, potrafi spojrzeć z różnych perspektyw na biznes oraz zespół. Współpraca z Pawłem to ciekawe doświadczenie, z którego można czerpać wiele dla siebie. Polecam go wszystkim, którzy cenią sobie skuteczność, kreatywność i świeże spojrzenie w pracy managerskiej.
wystawiono
Paweł potrafi skutecznie budować i rozwijać struktury sprzedażowe. Jest inspiracją dla swoich podwładnych. Profesjonalny menadżer.
Właściciel
Własna działalność gospodarcza; Przetwórstwo Środków Żywnościowych
- kontrola pracy około 40 pracowników,
- rekrutacja pracowników,
- tworzenie systemów wynagradzania oraz systemu motywacyjnego,
- współpraca z dostawcami,
- kontakty/współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, Urząd Pracy, ZUS, SANEPID)
- obsługa informatyczna,
- rekrutacja pracowników,
- tworzenie systemów wynagradzania oraz systemu motywacyjnego,
- współpraca z dostawcami,
- kontakty/współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, Urząd Pracy, ZUS, SANEPID)
- obsługa informatyczna,
Szkolenia i kursy
Obsługa klienta,
Podstawy zarządzania zaległościami,
Rozwój umiejętności sprzedażowych,
Zarządzanie zmianą,
Akademia Menadżera,
Rozwój umiejętności szkoleniowych (Profesjonalny Trener w sprzedaży)
Podstawy coachingu,
Sesje coachingowe z coachem,
Kurs bezpiecznej jazdy,
Czynne prawo jazdy kategorii B,
Podstawy zarządzania zaległościami,
Rozwój umiejętności sprzedażowych,
Zarządzanie zmianą,
Akademia Menadżera,
Rozwój umiejętności szkoleniowych (Profesjonalny Trener w sprzedaży)
Podstawy coachingu,
Sesje coachingowe z coachem,
Kurs bezpiecznej jazdy,
Czynne prawo jazdy kategorii B,
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Literatura, Sport, Piłka Nożna
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i