Iwona Gago

Customer Service Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Triumph International Polska
Customer Service Manager
Oberthur Technologies Poland
Customer Service Executive
- zarządzanie zamówieniami oraz zaleceniami produkcyjnymi dla operatorów GSM funkcjonujących na rynku polskim;
- definiowanie specyfikacji oraz zatwierdzanie poprawności przygotowania produkcji dla nowych produktów pod kątem personalizacyjnym oraz artworkowym;
- analiza otrzymywanych forecastów pod kątem możliwości produkcyjnych;
- odpowiedzialność za wdrożenie modułów obsługi zleceń produkcji oraz sprzedaży systemu Microsoft Power AX dla oddziału w Polsce (ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem projektowym na poziomie specyfikowania potrzeb, wsparcia podczas implementacji systemu oraz testów akceptacyjnych);
- współpraca z agencjami celnymi;
- współpraca z podwykonawcami (planowanie i koordynacja przkazywanych zleceń pod katem jakości i terminowości ich wykonania);
ECCO Europe East & Middle East
Business Support Agent/ Customer Service Coordinator
- udział w specyfikowaniu potrzeb oraz implementacji nowej wersji SAP (moduł SD) dla obszarów Europy Centralnej i Bliskiego Wschodu,
- tworzenie materiałów szkoleniowych oraz po-wdrożeniowe szkolenie pracowników dla w/w obszarów
Ecco Shoes Poland
Customer Service Coordinator
- zapewnienie kompleksowej obsługi dystrybutorom obuwia w Polsce, Czechach oraz Słowacji,
- wprowadzanie zamówień w SAPie,
- ustalanie planu dostaw,
- raportowanie statusu zamówień,
- obsługa zwrotów, reklamacji
McCormick Polska S.A.
Młodszy Specjalista ds. Zakupów
- negocjacje i kontakty z dostawcami
- nadzór nad stock'ami magazynowymi
- zakup surowców na potrzeby produkcji
- podpisywanie umów z nowymi kontrahentami
McCormick Polska S.A.
Przedstawiciel Telebiznesu
- sprzedaż produktów i utrzymywanie kontaktów z klientami
- nadzór nad realizacją dostaw
- wprowadzanie nowych produktów do oferty
- przeprowadzanie akcji promocyjnych
Logo
Trener
CTM SR Teleperformance
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
- przeprowadzanie coachingów, warsztatów doszkalających, szkoleń
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- przeprowadznie rozmów z klientami
- współpraca przy opracowywaniu materiałów promocyjnych

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

kultura krajów hiszpańskojęzycznych, kolarstwo

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
SAP
SAP
Grupa dla użytkowników systemu SAP. Wymiana informacji i opinii.
Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie