Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Executive
- zarządzanie zamówieniami oraz zaleceniami produkcyjnymi dla operatorów GSM funkcjonujących na rynku polskim;
- definiowanie specyfikacji oraz zatwierdzanie poprawności przygotowania produkcji dla nowych produktów pod kątem personalizacyjnym oraz artworkowym;
- analiza otrzymywanych forecastów pod kątem możliwości produkcyjnych;
- odpowiedzialność za wdrożenie modułów obsługi zleceń produkcji oraz sprzedaży systemu Microsoft Power AX dla oddziału w Polsce (ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem projektowym na poziomie specyfikowania potrzeb, wsparcia podczas implementacji systemu oraz testów akceptacyjnych);
- współpraca z agencjami celnymi;
- współpraca z podwykonawcami (planowanie i koordynacja przkazywanych zleceń pod katem jakości i terminowości ich wykonania);
- definiowanie specyfikacji oraz zatwierdzanie poprawności przygotowania produkcji dla nowych produktów pod kątem personalizacyjnym oraz artworkowym;
- analiza otrzymywanych forecastów pod kątem możliwości produkcyjnych;
- odpowiedzialność za wdrożenie modułów obsługi zleceń produkcji oraz sprzedaży systemu Microsoft Power AX dla oddziału w Polsce (ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem projektowym na poziomie specyfikowania potrzeb, wsparcia podczas implementacji systemu oraz testów akceptacyjnych);
- współpraca z agencjami celnymi;
- współpraca z podwykonawcami (planowanie i koordynacja przkazywanych zleceń pod katem jakości i terminowości ich wykonania);
Business Support Agent/ Customer Service Coordinator
- udział w specyfikowaniu potrzeb oraz implementacji nowej wersji SAP (moduł SD) dla obszarów Europy Centralnej i Bliskiego Wschodu,
- tworzenie materiałów szkoleniowych oraz po-wdrożeniowe szkolenie pracowników dla w/w obszarów
- tworzenie materiałów szkoleniowych oraz po-wdrożeniowe szkolenie pracowników dla w/w obszarów
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
kultura krajów hiszpańskojęzycznych, kolarstwo