Wypowiedzi
-
Właśnie uruchomiłem kolejną reklamę na FB - tym razem właśnie z wykorzystaniem Narzędzia do tworzenia adresów URL w GA. I już mi się pięknie pokazują indywidualne wyniki m.in. w Kampaniach w GA dokładnie tej jednej reklamy.
W powiązaniu z modułem e-commerce mam wszystko, czego potrzebowałem :) -
Kacper G.:
Witam
Proszę o pomoc w ocenie moje sklepu internetowego http://domowenastroje.pl . Każda uwaga i rada jest dla mnie bardzo ważna. Może jakieś sugestie co do grafiki, opisu produktów itp. Z góry dziękuje
To jakaś plaga z tymi sliderami. Nie wiem dlaczego jest takie parcie na używanie jednego z największych sklepowych conversion killer-ów.
Strona główna jest szczególnym rodzajem strony. Ona ma kierować ruchem. Nie ma być galerią ruchomych obrazków ani mega-kategorią wszystkich produktów.
Ma za to mówić ludziom, gdzie trafili i co mogą na tym portalu zrobić. I ma to robić w max. 7 sekund.
Właśnie dziś skończył mi się test strony głównej. Testowałem wygląd dotychczasowy, czyli wybrane produkty na środku, a po lewej menu kategorii. Zmieniony wariant miał zamiast wybranych produktów opis tego, jak korzystać z witryny - bez żadnych produktów na pierwszej stronie.
Efekt jest taki, że 34% więcej ludzi (poziom istotności 96%) klika na kategorie produktów. I nikt (!) nie klika już (w wariancie zmienionym) na link Strona główna będąc na stronie głównej...
Jest teraz porządek i ludzie wiedzą, co i gdzie mogą znaleźć.
Nie prowadzam jeszcze tych zmian, bo kolejne testy innych elementów portalu są w trakcie lub przede mną.
Więc zmieniaj i testuj. Nie ma innej drogi. Żaden "guru" marketingu nie da Ci odpowiedzi - musisz szukać jej sam i testować na odwiedzających, bo to oni decydują. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Witam,
Właśnie przed chwilą rozmawiałem z tą kobietą. Pytałem o stan zdrowia. Minęło bowiem już półtora roku (luty 2013), od kiedy zakończyła przyjmowanie preparatu z UC-II.
Stwierdziła, że od półtora roku nie ma żadnych nawrotów choroby i czuje się bardzo dobrze.
Bardzo mnie to ucieszyło, gdyż jest to przykład skutecznej zmiany "nawyków" komórek układu odpornościowego przy pomocy składnika tego suplementu.
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Celem jest kliknięcie w link witryny.
Jestem przekonany, że da się zwiększyć konwersję. Właśnie jestem na początku zakrojonego na szeroką skalę procesu poprawy konwersji na różnych rodzajach stron. Wczoraj zacząłem testy koszyka :) -
Listy są robione w GA i są zaimportowane do AdWords. Nie ma możliwości zmiany okresu i zresztą nic przy tym nie kombinowałem. Po prostu universal nie działał prawidłowo i nie dodawał użytkowników do list.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Ja miesiąc temu zmieniłem na universal. Przez przypadek odkryłem, że mi się listy remarketingowe zmniejszają, więc czym prędzej wróciłem do starego kodu...
-
Żeby były konwersje, to musi być CTR :)
Konwersję z FB mam na poziomie 0.39%. Mało, lecz reklama zarabia na siebie. Do tego w gratisie jako bonus mam zapisy na newsletter (2.96%) oraz polubienia fanpage'a.
Edit: Właśnie policzyłem zwrot z reklamy na FB - 60.7%.Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.08.14 o godzinie 11:10 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Talentami
-
Witam,
Właśnie założyłem do roweru trzybiegową piastę Nexus-3. Zastanawiam się, czy w trakcie pedałowania powinna ona "terkotać"? Najmniej (lub prawie w ogóle) jest to słyszalne na 1. biegu. Na 2. i 3. już bardzo to słychać. Czy tak ma być?
PozdrawiamTen post został edytowany przez Autora dnia 02.08.14 o godzinie 18:08 -
Chyba znalazłem proste rozwiązanie - przy wykorzystaniu Narzędzia do tworzenia adresów URL w Google Analytics.
@Ireneusz Fudro - wygląda na to, że to robi dokładnie to samo, co narzędzie, które mi polecałeś, a całą analitykę mam w jednym miejscu w GA i tylko reklamy na FB muszę traktować "specjalnie".Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.07.14 o godzinie 12:09 -
Pierwsze słyszę o takim prawie :) Czy to aby nie naciągane?
-
Ja używałem Easy Contact Forms. On ma bardzo wiele opcji - w tym wysyłkę do nadawcy maila o zdefiniowanej treści. Czasem mi się wydaje, że opcji tam jest aż za dużo :)