Grzegorz Rurański

Service Desk Agent, Hemmersbach GmbH & Co.KG
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Bazy danych ERP Wdrożenia ERP Zarządzanie IT Microsoft Office Project Management Zarządzanie zespołem HTML + CSS IT Suport Tickets management

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Nokia
Fault Coordinator
Hemmersbach
Project Assistant, Project Support Team
• Support of project manager
• Collection, checking and data entry
• Monitoring progress of the project
• Preparing reports, presentations and newsletters
• Implement and management of project changes
• Demonstrating and reporting of errors in the project
Hemmersbach
Shift Leader, Service Desk Agent
• Management of tickets queue
• Supervision of timely execution of client orders
• Support of orders the company and their customers
• Opening, closing, and managing customer notifications
• Support technicians during the execution of orders
Hemmersbach
Junior End Users Support Agent
- Taking care of 1st level support requests, ticket management,
- Technical support – solving IT issues, e.g. MS Office, Internet Explorer, Adobe, installations and configuration,
- Handled telephone inquiries, registered new support requests in ISM system,
- Provided helpline service to English speaking users within EMEA region, provided information and assisted in solving IT problems,
- Completed support requests, searched and collected missing information
Toys4Boys.pl
Kierownik sklepu
- Nadzór operacyjny nad powierzonymi środkami oraz punktem sprzedaży
- Nadzór nad prawidłową, ciągła i efektywną pracą zespołu pracowników
- Coaching podległego zespołu
- Bieżąca kontrola finansowa placówki
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych z naciskiem na przestrzeganie standardów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu
- Wdrażanie nowych produktów, promocji oraz kampanii sprzedażowych
- Prowadzenie nadzoru kadrowego tj. grafików, czasu pracy, BHP, zwolnień oraz wymaganych przez odpowiednie organy dokumentów
- Kontakt z podwykonawcami oraz firmami współpracującymi
- Współpraca z działami firmy oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i raportów
- Nadzór nad porządkiem w miejscu pracy, kompozycją i visual merchandising
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległego punktu

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja