Umiejętności
Analiza biznesowa
Bazy danych
ERP
Wdrożenia ERP
Zarządzanie IT
Microsoft Office
Project Management
Zarządzanie zespołem
HTML + CSS
IT Suport
Tickets management
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Junior End Users Support Agent
- Taking care of 1st level support requests, ticket management,
- Technical support – solving IT issues, e.g. MS Office, Internet Explorer, Adobe, installations and configuration,
- Handled telephone inquiries, registered new support requests in ISM system,
- Provided helpline service to English speaking users within EMEA region, provided information and assisted in solving IT problems,
- Completed support requests, searched and collected missing information
- Technical support – solving IT issues, e.g. MS Office, Internet Explorer, Adobe, installations and configuration,
- Handled telephone inquiries, registered new support requests in ISM system,
- Provided helpline service to English speaking users within EMEA region, provided information and assisted in solving IT problems,
- Completed support requests, searched and collected missing information
Kierownik sklepu
- Nadzór operacyjny nad powierzonymi środkami oraz punktem sprzedaży
- Nadzór nad prawidłową, ciągła i efektywną pracą zespołu pracowników
- Coaching podległego zespołu
- Bieżąca kontrola finansowa placówki
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych z naciskiem na przestrzeganie standardów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu
- Wdrażanie nowych produktów, promocji oraz kampanii sprzedażowych
- Prowadzenie nadzoru kadrowego tj. grafików, czasu pracy, BHP, zwolnień oraz wymaganych przez odpowiednie organy dokumentów
- Kontakt z podwykonawcami oraz firmami współpracującymi
- Współpraca z działami firmy oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i raportów
- Nadzór nad porządkiem w miejscu pracy, kompozycją i visual merchandising
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległego punktu
- Nadzór nad prawidłową, ciągła i efektywną pracą zespołu pracowników
- Coaching podległego zespołu
- Bieżąca kontrola finansowa placówki
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych z naciskiem na przestrzeganie standardów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu
- Wdrażanie nowych produktów, promocji oraz kampanii sprzedażowych
- Prowadzenie nadzoru kadrowego tj. grafików, czasu pracy, BHP, zwolnień oraz wymaganych przez odpowiednie organy dokumentów
- Kontakt z podwykonawcami oraz firmami współpracującymi
- Współpraca z działami firmy oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i raportów
- Nadzór nad porządkiem w miejscu pracy, kompozycją i visual merchandising
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległego punktu
Specjalizacje
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja