Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Prosimy o umieszczanie wszelkich ogłoszeń o charakterze komercyjnym w tym wątku. Ogłoszenia umieszczane w innych wątkach zostaną usunięte.
Paulina W.

Paulina W. PR Manager PIAP

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Budowa strategii firmy w Internecie i nowych mediach - najnowsze trendy - warsztaty

Prowadzący: Dominik Kaznowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR, Nasza-Klasa Sp. z o.o.

Miejsce: Hotel Belweder, Warszawa 22 i 23 lutego 2010 roku

Warsztat kierujemy do:
- Dyrektorów i Specjalistów ds. PR
- Dyrektorów i Specjalistów ds. Marketingu
- Specjalistów ds. Marketingu Internetowego
- Specjalistów ds. Komunikacji Zewnętrznej
- Specjalistów ds. E-commerce
- Event Managerów
- Rzeczników Prasowych firm, instytucji rządowych samorządowych

Najważniejsze zagadnienia:
- SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE JAKO NOWE ŚRODOWISKA BIZNESOWE
- NAJNOWSZE NARZĘDZIA SPOŁECZNOŚCIOWE I ICH ZASTOSOWANIE
- NOWOCZESNE MODELE DYSTRYBUCJI INFORMACJI
- SKUTECZNA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W INTERNECIE
- TWORZENIE STRATEGII W SOCIAL MEDIA

UWAGA!!! Drugiego dnia, podczas części praktycznej każdy z uczestników będzie opracowywać strategię firmy w nowych mediach!

Zapraszam do udziału.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mailowy (pwojda@tcct.pl) lub telefoniczny (+48 22 460 51 24), wówczas prześlę harmonogram warsztatów i szczegółowe informacje o projekcie.

Pozdrawiam,
Paulina Wojda

Top Consulting Conferences & Trainings S.A.
ul. Marszałkowska 58 lok.56 || 00-784 Warszawa || POLAND
tel: +4822 460 51 24|| fax: +4822 460 51 29
pwojda@tcct.pl || tcct.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Przyjmę do pracy 3 account managerów: 2 x sprzedaż agencyjna i 1 x sprzedaż bezpośrednia.
Konieczne doświadczenie, niekonieczne w internecie.
Jeśli nie szukasz pracy - ale masz znajomego, który szuka - dzwoń od razu! :)

Łukasz Klik
694 400 722
lukasz.klik@blomedia.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Konferencja "BezCenna promocja, czyli jak się wypromować małym kosztem" - wstęp wolny

Chcesz wziąć udział w ciekawych warsztatach?
Podpatrzeć specjalistów od reklamy i PR-u?
Zastanawiasz się, jak wypromować swoją firmę lub organizację przy
minimalnym budżecie?
Chcesz się dowiedzieć, jakich narzędzi reklamowych oraz PR-owych do tego
użyć?
Odpowiedzi znajdziesz na konferencji "BezCenna promocja"!

Szczegóły: http://www.bezcennapromocja.tk/

Konferencja "BezCenna promocja"
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Stawki 5/7
Warszawa
27.02.2010 (sobota) od godz. 10.30
WSTĘP WOLNY

Zapraszamy!
Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej 'Moderator'
http://psychologia.pl/moderator
Mariusz P.

Mariusz P. DomeNBrokeR.pl

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam,

Informuję, iż trwa aukcja domeny internetowej (adres www):

SocialMarketing.pl

Jeśli ktoś z Państwa specjalizuje się w tej dziedzinie marketingu lub prowadzi agencję - zapraszam.

Koniec aukcji: Poniedziałek, 22-02-2010, 21:30.
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

KONFERENCJA HR, MARKETING - WSPÓLNE DZIAŁANIA, WSPÓLNY SUKCES

Partnerzy merytoryczni

Obrazek


Współpraca między działami jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Strategia, misja i wizja przedsiębiorstwa wyznacza tor działań dla poszczególnych szczebli struktury firmy.
Zintegrowane działania widocznie poprawiają wizerunek firmy na rynku oraz plasują ją w kręgu pożądanych pracodawców. Zaprosiliśmy do współpracy ekspertów, który pokażą możliwości poprawienia współpracy między działami i zwrócą uwagę na punkty zapalne. Pomogą poprawić świadomość pracowników na temat celów wytyczonych przed przedsiębiorstwem i polityce przez nie realizowanej.

Podczas konferencji zaprezentujemy jaki wpływ ma współpraca działu HR z działem Marketingu i Sprzedaży, w jaki sposób dział HR może efektywnie wpłynąć na wyniki pracy w Marketingu i Sprzedaży oraz w jaki sposób efektywnie zarządzać zmianą w organizacji.
Tegoroczna formuła odpowiada wyzwaniom postawionym działom HR, Marketingu i Sprzedaży. Postanowiliśmy (pierwszego dnia konferencji) połączyć przedstawicieli w/w działów i wskazać obszary wspólnych działań, które realnie przekładają się na korzyści dla firmy. Kolejnego dnia uczestnicy konferencji z działów HR dowiedzą się jak skutecznie wprowadzić zmiany w organizacji, przedstawiciele działów Marketingu i Sprzedaży poznają najnowsze i najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe.

W programie:

DZIEŃ I - HR, MARKETING (14 kwietnia)

• Budowa wizerunku firmy.
• Budowa wizerunku pracodawcy.
• Zarządzanie doświadczeniem klienta – jako sposób na zyskowność.
• Potęga komunikacji - nauka przez doświadczenie. Gra strategiczna Kalkstein

DZIEŃ II - HR (15 kwietnia)

• Kierowanie i nawigacja przez zmianę – przygotowanie i wdrożenie trudnej zmiany w organizacji.
• Menedżer w procesie zmian – cele, zadania, postawy.
• Najnowsze narzędzia przygotowujące do wprowadzenia zmian w organizacji.
• Leadership Equity Assessment™ (LEA™) - budowanie kultury organizacyjnej warunkującej osiąganie rezultatów!
• Kultura Organizacyjna: co to właściwie jest? - składowe kultury organizacyjnej. Jak połączyć efektywność z przyjaznością - przykłady.
• Internet - najnowsze narzędzie w zdobyciu pracownika.

DZIEŃ II - MARKETING (15 kwietnia)

• Niestandardowe pomysły na reklamę - ambient media, guerilla marketing, mobile marketing.
• Marketing szeptany i wirusowy
• Social Media Marketing, wykorzystanie potencjału serwisów społecznościowych.
• Product Placement na zmieniającym się rynku mediów.
• Event marketing i świadomy sponsoring.

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena do dnia 02.04.2010r. wynosi 1190,00 + 22% VAT.
Po tym terminie cena wynosi 1390,00 + 22% VAT.

Istnieje możliwość wzięcia udziału w jednym, wybranym przez Państwa dniu konferencji.

Cena do dnia 02.04.2010r. wynosi 595,00 + 22% VAT.
Po tym terminie cena wynosi 695,00 + 22% VAT.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Michał Zając:
KONFERENCJA HR, MARKETING - WSPÓLNE DZIAŁANIA, WSPÓLNY SUKCES

Nasza koleżanka z grupy, Ilona Grzywińska będzie miała prelekcję pod tytułem: "Social Media Marketing, wykorzystanie potencjału serwisów społecznościowych" podczas tej konferencji. Dlatego szczególnie polecam i gratuluję!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych, jakie przewidzieliśmy na drugi kwartał 2010 roku.

Prawa autorskie w marketingu i reklamie - praktyczne warsztaty
29-30 marca, Warszawa
szczegółowy program

Konferencja HR, Marketing - wspólne działania, wspólny sukces
14-15 kwietnia, Warszawa
szczegółowy program

Efektywna współpraca z agencją reklamową oraz drukarnią
20-21 kwietnia, Warszawa
szczegółowy program

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
22-23 kwietnia, Warszawa
szczegółowy program

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne - warsztaty komputerowe
13-14 maja, Warszawa
szczegółowy program

BRAND PR- jak skutecznie budować kapitał marki?
17-18 maja, Warszawa
szczegółowy program

Marketing relacji - nowoczesna metoda budowania długofalowych relacji z klientem
20-21 maja, Warszawa
szczegółowy program

Autoprezentacja i prezentacja w mediach - warsztaty dla specjalistów PR
24-25 maja, Warszawa
szczegółowy program

Internet PR - jak budować wizerunek firmy w Internecie
9 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

Budowanie strategii internetowej, czyli świadoma obecność firmy w sieci
14-15 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

Public relations. Jak pisać, żeby inni chcieli czytać?
Budowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy

17-18 czerwca, Warszawa
szczegółowy program

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
5-6 lipca, Warszawa
szczegółowy program

Narzędzia i metody samodzielnego badania rynku w firmie
termin do uzgodnienia, Warszawa
szczegółowy program

Controlling marketingu i sprzedaży
termin do uzgodnienia, Warszawa
szczegółowy program

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Michał Sławiński

Michał Sławiński Specjalista Social
Media

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Nie wiem czy widzieliście, ale "klient Goldenline" szuka osoby na stanowisko Social Media Marketing Director. Niestety nie za bardzo wiadomo, czy to jakaś agencja, czy jakieś corpo.. No no, w Polsce chyba rzadko zdarzają się takie stanowiska.
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach
PRAWO W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS I RZECZNIKÓW PRASOWYCH
13 kwietnia 2010 roku, Warszawa

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.

Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach podczas których dowiedzą się Państwo m. in.
- Jaki jest zakres ochrony prawno-autorskiej?
- Jakie są zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim?
- Jakie obowiązują normy rozpowszechniania informacji w działalności PR?
- Jak chronić markę przed działaniem na jej szkodę?
- Jakie są możliwości dochodzenia roszczeń?
- Jakie stosować zasady, aby zabezpieczyć spółkę przed roszczeniami wobec własnej działalności PR?
- Kiedy możemy żądać sprostowania prasowego?
- Co możemy zrobić, gdy publikacje prasowe naruszają wizerunek i interes spółki?

Na warsztaty zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

WIĘCEJ INFORMACJI
http://centrumpr.com.pl/info_pr_rzecznicy.pdf

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Czy fascynacja social media to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki?

Zapraszamy na warsztaty:

Social Media. Marketingowy potencjał społeczności.
12-13 kwietnia 2010, Warszawa.


W trakcie szkolenia poznacie z bliska narzędzia Web 2.0 oraz dowiecie się jak stworzyć strategię social media dla Waszej firmy.

W programie:
• Ewolucja internetu - faza konsumpcji, faza uczestnictwa i web 3.0
• O mediach społecznościowych, ich wpływie na biznes
• Szybki start do blogowania i RSS
• Blogi korporacyjne – dlaczego i jak blogują korporacje?
• Marketingowa socjalizacja: kreowanie i promowanie zawartości bloga
• Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych
• Serwisy społecznościowe – trendy i zastosowanie dla potrzeb biznesu
• Mikromarketing i mikroblogi jako nowe kanały komunikacji i dystrybucji informacji
• Web 2.0 w biznesie czyli Enterprise 2.0
• Strategia działania w mediach społecznościowych

Szczegółowy program i sylwetka trenera
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKI

Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych czasach sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Internet jako technologia narzuca nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

Cele szkolenia

W wyniku szkolenia uczestnicy:

* nabędą / rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą e-marketingu i konsumentów online,
* poznają różne narzędzia marketingu efektywnościowego i metody ich optymalizacji.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

* planować, realizować, optymalizować i rozliczać kampanie sprzedażowe w internecie,
* współpracować z dostawcami marketingu interaktywnego,
* optymalizować wydatki na reklamę internetową,
* komunikować się efektywnie ze swoimi potencjalnymi klientami przy pomocy narzędzi e-marketingowych.

PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek

info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na stronę zapisów http://www.social-impact.pl na darmową konferencję Social Impact. Znajduje się na niej szczegółowy opis programu spotkania i opis prelegentów. Spotkanie będzie miało charakter na wpół formalny i ma umożliwić zapoznanie się z najnowszymi trendami w Social Media ze szczególnym uwzględnieniem badań.

Chcesz wiedzieć jak wykorzystać Social Media w działaniach marketingowych, jakie dane możesz otrzymać monitorując różne obszary Social Media? Zapraszamy!
Zapraszamy do dokonania rejestracji już dziś, ponieważ ilość zaproszeń jest ograniczona.

Ponieważ głównym celem spotkanie jest integracja prosimy o uzupełnienie w formularzu rejestracyjnym tematyki o której chcą Państwo z nami porozmawiać. Na identyfikatorach oprócz Państwa imion i afiliacji będzie widoczna również interesująca Państwo tematyka


Obrazek


Główny Organizator

Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/

pozdrawiam
Mariusz KarbowskiMariusz Rafał Karbowski edytował(a) ten post dnia 17.04.10 o godzinie 11:51
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

W imieniu swoim i Pawła Stępki zapraszam na szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji".

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi:
- jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji
- jakie cechy organizacji należy uwzględnić w strategii komunikacji wewnętrznej
- jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii aspektów
- jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych
- jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej
- jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej
- jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów
- jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej - jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej

Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń i case studies.

Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL
Krzysztof Pajor

Krzysztof Pajor Dbam o zdrowie i
buduje swoje aktywa!

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam wszystkich serdecznie, ostatni tydzień przepełniony smutkiem naszego narodu na zawsze utkwi w naszej pamięci.
Tymczasem pora przejść do normalnych zajęć. Wczoraj byłem na platformie Sitetalk, jest praktycznie gotowa i można edytować swoje dane, zainteresowania, i wiele innych rzeczy. Zapraszam.
http://SiteTalk.com/kpajor
Ps. Ostatnio zarobiłem 100€,zobacz sam.http://www.krzysztofpajor.eu/wp-content/uploads/2010/0...

http://goldenline.pl/krzysztof-pajor
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

UWAGA ZMIANA GODZINY STARTU SOCIAL IMPACT NA 12:50

Ze względu na na prawdę ogromne zainteresowanie naszą konferencją i chęć wypowiedzi jak największej ilości osób przy evencie zdecydowaliśmy się zmienić godzinę startu na 12:50.
Bardzo prosimy o zmianę informacji o starcie konferencji w Państwa kalendarzach i informacjach prasowych.

Dostępny jest też już program konferencji http://social-impact.pl/?page_id=4
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Mariuszu,

Rozumiem, że miejsc już nie ma prawda?
Mariusz Rafał Karbowski:
UWAGA ZMIANA GODZINY STARTU SOCIAL IMPACT NA 12:50

Ze względu na na prawdę ogromne zainteresowanie naszą konferencją i chęć wypowiedzi jak największej ilości osób przy evencie zdecydowaliśmy się zmienić godzinę startu na 12:50.
Bardzo prosimy o zmianę informacji o starcie konferencji w Państwa kalendarzach i informacjach prasowych.

Dostępny jest też już program konferencji http://social-impact.pl/?page_id=4
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Dawid Pacha:
Mariuszu,

Rozumiem, że miejsc już nie ma prawda?
Mariusz Rafał Karbowski:
UWAGA ZMIANA GODZINY STARTU SOCIAL IMPACT NA 12:50

Ze względu na na prawdę ogromne zainteresowanie naszą konferencją i chęć wypowiedzi jak największej ilości osób przy evencie zdecydowaliśmy się zmienić godzinę startu na 12:50.
Bardzo prosimy o zmianę informacji o starcie konferencji w Państwa kalendarzach i informacjach prasowych.

Dostępny jest też już program konferencji http://social-impact.pl/?page_id=4
Dawidzie sprawa z miejscami wygląda w ten sposób, że doszlismy do pewnego pułapu osób i w ramach buforu bezpieczeństwa- kolejne osoby zapisujemy i będziemy się kontaktowac po tym jak potwierdzimy obecność wszystkich wcześniej zapisanych.
Nie traćcie ducha :)

MK
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Mariusz Rafał Karbowski:
Dawid Pacha:
Mariuszu,

Rozumiem, że miejsc już nie ma prawda?
Mariusz Rafał Karbowski:
UWAGA ZMIANA GODZINY STARTU SOCIAL IMPACT NA 12:50

Ze względu na na prawdę ogromne zainteresowanie naszą konferencją i chęć wypowiedzi jak największej ilości osób przy evencie zdecydowaliśmy się zmienić godzinę startu na 12:50.
Bardzo prosimy o zmianę informacji o starcie konferencji w Państwa kalendarzach i informacjach prasowych.

Dostępny jest też już program konferencji http://social-impact.pl/?page_id=4
Dawidzie sprawa z miejscami wygląda w ten sposób, że doszlismy do pewnego pułapu osób i w ramach buforu bezpieczeństwa- kolejne osoby zapisujemy i będziemy się kontaktowac po tym jak potwierdzimy obecność wszystkich wcześniej zapisanych.
Nie traćcie ducha :)

MK
Inaczej mówiąc Miejsca są - jesteśmy jednak w trakcie negocjacji większej sali

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szkolenie "SOCIAL MEDIA NA USłUGACH FIRM"

Zapraszam na szkolenie organizowane przez http://up-to-date.pl w Poznaniu, 29 kwietnia 2010 nt. możliwości wykorzystania serwisów społecznościowych w marketingu i PR. Ostatnio bardzo "trendy" stał się temat wykorzystania Facebooka do promocji firmy (i o tym też będzie na szkoleniu :-)), ale również pokażemy jak sensownie użyć social media w działaniach PR'owych. Z naciskiem na "sensownie" :))

Szczegóły szkolenia są na stronie: http://up-to-date.pl/szkolenia/kalendarz-szkolen/socia...



Wyślij zaproszenie do