Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Chciałbym podziękować Wam za Waszą czujność. Kilka razy w naszej grupie pojawił się SPAM i słusznie zgłosiliście go do moderacji. To znak, że nasza społeczność bardzo efektywnie się samokontroluje i że dbamy o jakość wypowiedzi.

Przy okazji przypomnienie do społeczników w naszej grupie:

http://www.goldenline.pl/forum/1805560/nowe-logo-nasze...

w tym wątku zastanawiamy się nad zmianą loga grupy w związku z nowymi zasadami, które wchodzą na GL (logo musi być kwadratowe).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Reedycja warsztatów „48h z Internetem” już we wrześniu!

Laboratorium Innowacji w biznesie Skylab (http://sky-lab.pl) zaprasza na kolejną odsłonę 2-dniowych warsztatów „48h z Internetem”.
Tym razem spotykamy się 7-8 września w Warszawie.

Przypomnijmy Co robi Skylab?
Skylab prowadzi warsztaty otwarte, jak i zamknięte, typu in-company dzięki którym dowiesz się m.in:
* Jak swobodnie poruszać się w środowisku Web 2.0 finalnie zwiększając sprzedaż swoich produktów i usług
* Jak umiejętnie i strategicznie dobierać narzędzia do promocji online
* Jak wykorzystywać bezpłatne kanały komunikacji (np: Facebook, Twitter, Blip, Goldenline, Linkedin) do budowania własnej marki
* Jak praktycznie zarządzać kampaniami w Internecie i kontrolować ich wyniki
* Jakie są najbardziej spektakularne przykłady stosowania innowacji w Internecie
* Jak przeprowadzać działania reklamowe online (personalizacja reklamy w sieci)
* Jak wykorzystać postępującą specjalizację i segmentację Internetu

Więcej informacji o najbliższym projekcie oraz rejestracja na stronie: http://sky-lab.pl/

Pozdrawiam
Kinga Lasoń
kom. 692 216 824
email: kinga.lason@sky-lab.pl

PS. Jeśli powołasz się na zaproszenie poprzez Goldenline otrzymasz specjalny rabat (szczegóły u organizatora).Kinga Lasoń edytował(a) ten post dnia 30.07.10 o godzinie 10:07
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

http://www.goldenline.pl/spotkanie/social-impact-iii-k...


Obrazek

Koordynator Główny: Mariusz Karbowski
info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na trzecią edycję konferencji z cyklu Social Impact:

26 sierpnia w metalicznym, zbudowanym niczym z klocków lego budynku hotelu Park INN, zaprojektowanym przez Jurgena Mayera i Ovotz design Lab - odbędzie się już III edycja ( DARMOWEJ) konferencji Social Impact. Wracając do klimatu pierwszej edycji wybraliśmy ten nowoczesny hotel o niespotykanej formie. Jego dogodna lokalizacja (naprzeciwko krakowskiej Wisły) sprawi, że uczestnicy konferencji będą mieli okazję poczuć atmosferę Social Impact w iście krakowskiej „wersji”
Mamy nadzieję, że przyjemna designerska atmosfera, pozwoli na jeszcze lepszą integrację branży Social Media i zgromadzi szerokie grono specjalistów.
Social Impact III Kraków , to także okazja do posłuchania wielu krakowskich osobistości rodem z Krakowa. Mamy nadzieję, że niezwykła atmosfera tego wakacyjnego wydania Social Impact , podobnie jak w przypadku zeszłych edycji zaowocuje wieloma ciekawymi inicjatywami ( jak grupa ekspercka, diagnoza Social Media, czy video w Social Media).

Sam wybierz kogo chcesz posłuchać na Social Impact III !
Przy tej edycji wprowadzamy też pierwszą nowość – konkurs na najlepszą prezentację podczas Social Impact. Social Impactowicze zupełnie sami zdecydują, który z prelegentów zostanie Social Impactorem. Na tydzień po III edycji zakończy się głosowanie przeprowadzane po konferencji i spośród zgłoszonych uprzednio prezentacji wybrane zostaną dwie, które zdobędą najwięcej głosów.
III edycja podobnie jak cały cykl konferencji organizowana jest przez firmę badawczą Interactive Research Center Sp. Z.o.o. zajmującą się badaniami Internetu ze szczególnym uwzględnieniem Social Media.
Współorganizatorem III edycji jest firma SmartPR z Krakowa (http://smartpr.com.pl) agencja PR zajmująca się innowacyjnymi projektami w dziedzinie budowania wizerunku firm w Internecie (m.in. Social Media).
Bądź z nami w Krakowie!
Tym razem liczba zaproszeń jest jak nigdy bardzo ograniczona (mamy tylko 150 miejsc), w przypadku każdej rejestracji wymagane jest potwierdzenie przybycia.


Obrazek


Główny Organizator

Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witajcie,
już we wrześniu zapraszamy na kolejną edycję szkolenia:

Social media. Marketingowy potencjał społeczności.
14-15 września 2010 | Warszawa | Paweł Stempniak

W trakcie warsztatów dowiecie się:
• czy i dlaczego warto być aktywnym w social media
• social media - czy to tylko chwilowa moda? Jaki mają wpływ na korporacje i biznesy?
• jak stosować narzędzia Web 2.0
• jak kreować wizerunek firmy na blogach i w portalach społecznościowych (m.in. na Facebooku)
• jak prowadzić komunikację za pomocą mikroblogów (Blip, Twitter)
• jak stworzyć strategię social media dla marki/biznesu
• jak wykorzystać potencjał i możliwości mediów społecznościowych dla marki

Szkolenie poprowadzi Paweł Stempniak. Zajęcia odbędą się w Centrum Biznesowym Horizon Plaza. Do 15 sierpnia szkolenie można zamówić z 15% rabatem.
Szczegółowy program, cennik, informacje o trenerze oraz zapisy online na stronie Concept Labs Daria C. edytował(a) ten post dnia 10.08.10 o godzinie 11:45
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Branding, czyli jak profesjonalnie kreować wizerunek marki
9-10 września, Warszawa

Wprowadzenie:

Twój cel jest jasno określony. Chcesz zbudować silną markę, która odniesie sukces rynkowy. Jednakże z każdym dniem uświadamiasz sobie, że to zadanie jest coraz trudniejsze. Konkurencja nie śpi, a konsument jest coraz bardziej wymagający. Szybko zniechęca się do reklamy, rzadziej bierze udział w promocjach, a do relacji dziennikarskich podchodzi z dystansem. Ty jednak wiesz, że budując markę musisz postawić na obopólną komunikację z konsumentem. Tylko jak tego dokonać?
Warsztaty pozwolą poznać odpowiedzi na te pytania.

Warto wziąć udział, aby dowiedzieć się:

• Co tak naprawdę decyduje o sukcesie marki
• Jak skutecznie budować pozytywny image marki
• Czym kierować się przy wyborze najwłaściwszych działań komunikacyjnych
• Jak planować kampanie komunikacyjne uwzględniające spójność działań reklamowych, promocyjnych i Public Relations
• Jakie są prawa komunikacji – na co warto zwrócić uwagę
• Jak najlepiej wykorzystać wiedzę i doświadczenie marketera i PRowca, aby zdobyć przewagę konkurencyjną dla swojej marki

Dzień I

1. Jak to robią najlepsi – czyli wprowadzenie w świat marek, które odniosły sukces
• co składa się na sukces marki i jakie są warunki konieczne by zastosować Brand Marketing Public Relations
• jak mierzyć kapitał marki – przykłady pomiarów
• czym jest budowanie marki za pomocą narzędzi marketingowych i PR – jakie trendy obserwuje się na rynku polskim i na świecie

2. Jak budować silną markę – czyli jakie czynniki brać pod uwagę
• na co zwrócić uwagę opracowując strategię komunikacyjną marki
• dlaczego plan komunikacji musi być kompleksowy i spójny i obejmować dziedziny marketingu, Public Relations, promocji, trade marketingu, sponsoringu i CSR
• tradycyjne podejście, czyli oddzielenie działań marketingowych od PR – kiedy warto zastosować takie rozwiązanie
• nowoczesne podejście, czyli spójne działania marketingowe, PR, sponsoringowe, promocyjne, trade marketingowe i CSR – kiedy takie rozwiązanie sprawdza się

3. Jak stworzyć strategiczny plan komunikacyjny w praktyce

4. od czego zacząć – podstawy dobrego planu czyli analiza sytuacji, określenie celów i dobór grupy docelowej

5. analiza sytuacji – jak ją przeprowadzić (analiza SWOT, PEST), skąd czerpać informacje i jak wyciągać wnioski

6. jakie stawiać przed sobą cele – dlaczego cele komunikacyjne (marketingowe, PR, trade marketingowe) powinny być mierzalne, co można mierzyć i jak

7. dobór grupy docelowej – korzystanie z dostępnych narzędzi jak TGI, BAV

8. platforma komunikacji, czyli podstawa działań Brand Marketing & Public Relations

9. na co zwrócić uwagę przygotowując plany komunikacyjne wprowadzając nowe marki czy produkty (launch campaign) a co odświeżając markę (rebranding)

10. zasady, które warto znać przy opracowywaniu planów komunikacyjnych- czyli jakich błędów można się ustrzec

11. jak mierzyć efektywność działań komunikacyjnych (podejście ilościowe i jakościowe)

12. realizacja planów komunikacyjnych w praktyce

Dzień II

1. Jak zrealizować plan komunikacyjny
• co brać pod uwagę realizując plan mając ograniczone zasoby (ludzie, środki finansowe i czas)
• jak skutecznie dobierać kanały komunikacyjne przy realizacji działań marketingowych, PR, sponsoringowych czy ambient mediowych
• czy kreatywność jest ważna i kiedy – jak przyciągnąć uwagę grupy docelowej
• tradycyjne versus nowoczesne narzędzia komunikacji marki – uporządkowanie pojęć (blog, web 2.0, serwisy społecznościowe, grupy dyskusyjne, blue zone, fora dyskusyjne, marketing szeptany, marketing wirusowy, komunikatory oraz fenomeny: youtube, myspace, blip, facebook, technorati, i inne)
• kiedy zastosować niestandardowe środki: kiedy przychodzi czas na ambient media, eventy, happeningi
• co warto wiedzieć o product placemencie i sponsoringu – praktyka i uwarunkowania prawne tych działań

2. Jak sprawić by media chciały pisać o naszej marce
• co interesuje dziennikarzy prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych – czyli jakie są potrzeby informacyjne mediów
• co powinieneś wiedzieć o dziennikarzach zanim rozpoczniesz współpracę z nimi – czyli jakie media mają prawa i obowiązki
• jak przygotować się na spotkanie z dziennikarzem
• do których dziennikarzy kierować informacje prasowe
• wiarygodność mediów – czy świat kreowany przez media jest prawdziwy, o czym należy pamiętać
• kiedy jest czas na działania Media Relations – kolejność działań marketingowych, PR, sponsoringowych
• jak przygotować tzw. press kity – materiały informacyjne, zdjęcia, próbki
• podstawowe narzędzia Media Relations – czyli kiedy zwoływać konferencje prasowe a kiedy wysyłać mailingi z komunikatami prasowymi, kiedy można zainicjować wywiad

3. Kto tak naprawdę buduje markę?
• pracownicy firmy – czyli rola marketerów, PRowców – inicjatorów działań i koordynatorów
• ambasadorzy marek, czy zaangażowanie gwiazd zawsze przekłada się na popularność marki i jej wyniki sprzedaży
• Prosumenci a liderzy opinii – kim są i jak działają oraz dlaczego mają tak duży wpływ na konsumentów i ich decyzje zakupowe
• case study Rimmel, BZWBK – analiza wycinków prasowych kampanii wykorzystującej gwiazdę, czyli o czym naprawdę piszą media

4. O czym jeszcze warto pamiętać
• ocena podjętych działań i osiągniętych wyników – dlaczego każda kampania powinna być oceniona, jakie kryteria oceny trzeba brać pod uwagę (jakościowe i ilościowe)

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.

Poznaj Tajemnicę sukcesu!
SZKOLENIE SOCIAL MEDIA


Obrazek


Zapraszamy
Dawid Pacha

Dawid Pacha Social Media w
biznesie

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Zapraszam na Studia Podyplomowe Analiz Marketingowych organizowane przez Szkołę Główną Handlową kierowane do osób z wyższym wykształceniem.

Opłata za studia 6 800,- PLN ( płatne w II ratach po 3400,- każda).

Studia rozpoczynają się 24.10.2010 r.

Są jeszcze wolne miejsca.

Więcej informacji na: http://analizymarketingowe.edu.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Sztuka Komunikacji z Brianem Tracy


Obrazek


Czy wiesz, jak skutecznie się komunikować?

=> Jakie czynniki są kluczowe w procesie komunikacji?
=> Co zrobić, aby wzbudzić zaufanie w rozmówcy?
=> Jak skutecznie negocjować z ludźmi?
=> Jak zadawać odpowiednie pytania?
=> Jak budować relacje?
Odpowiedzi na te i inne pytania, poznasz w
darmowym kursie internetowym Briana Tracy
, dostępnym na stronie:

http://briantracy.pl/site/sztuka-komunikacji/

Zapisz się już teraz i stań się mistrzem komunikacji!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szkolenie - Marketing w social media

Zapraszamy na kolejne szkolenie z marketingu w social media - Facebook, Twitter, Blip, Youtube, blogi i inne.

Tym razem dwa terminy: 30 września i 28 października.
godz. 9.00-15.30
Warszawa, Rondo ONZ 1

Na szkoleniu dowiesz się, jak zaistnieć w social mediach.
Przedstawimy krok po kroku:
* Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy;
* Czym są mikroblogi – Blip, Twitter i inne. Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
* Tworzenie strony firmowej, grup i zakładek na Facebooku;
* Wykorzystanie „ściany" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
* Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
* Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Blipie;
* Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
* Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
* Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
* Przygotowanie konkursów, promocji;
* Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu;
* Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów;
* Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie.

Podczas szkolenia przewidziany jest czas na pytania od uczestników i dyskusje. Pomożemy rozwiązać problemy, założyć własne profile lub stronę na Facebooku, wskażemy na co uważać. Przekazujemy wiedzę praktyczną, dzięki której uczestnicy szkolenia mogą samodzielnie działać w social media.

Więcej informacji i rejestracja: www.razdwaprojekt.pl/szkolenia

Cena szkolenia: 800zł (+0% VAT)
Na hasło Goldenline zniżka - cena 750zł
Przy jednoczesnym zapisie 2 osób cena 650zł/os.
Powyżej 3 osób cena 600zł/os.

Zapraszam :-)
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu "Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem".

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Prelegenci:

Obrazek
Iwona Kubicz - Associate, Head of Strategy&Development Department
Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Nadzorowała procesy komunikacyjne poprzedzające prywatyzację spółek z sektora energetycznego m.in. Energa. W On Board PR koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: TEVA, Zentiva, Adamed, Europalnt oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce m.in. dla Polskiej Platformy Technologicznej Innowacyjnej Medycyny. Swoje doświadczenie w On Board zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel. Jest autorką licznych publikacji na łamach pism marketingowych oraz wydawnictw akademickich. Pracowała w działach PR takich firm, jak: TUiR Warta S.A., VIVA Art Music. Poza pracą w On Board PR prowadziła zajęcia w Instytucie Dziennikarstwa UW na specjalizacji Marketing Medialny i Public Relations. Doktorantka w Zakładzie Komunikacji Społecznej i Public Relations Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia z zakresu organizacji i zarządzania oraz studia dziennikarskie na UW.

Obrazek
Ewa Marczyk-Chłopecka - Head of Department, Pharmaceuticals, Biotechnology and Medical Market
Zarządza działem obsługującym klientów z sektora farmaceutycznego. Jest Absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Public Relations i Media Marketing oraz London School of Public Relations, obecnie studiuje Zarządzanie Projektami na SGH. Z branżą public relations związana jest od ponad 5 lat. Specjalizuje się w projektach z dziedziny Healthcare oraz FMCG. Obecnie koordynuje realizację projektów PR dla firmy farmaceutycznej: Zentiva, Adamed i Fresenius Kabi Polska. Realizowała strategie komunikacyjne dla takich Klientów, jak: Teva, OPDF, Europlant PhytoPharm, Blau Farma i UCB Pharma oraz Unilever (marka Flora), Grupa Żywiec (marka Żywiec). We współpracy z towarzystwami medycznymi i lekarskimi prowadziła następujące projekty w obszarze Healthcare: Polskie Towarzystwo Psychiatryczne - Ogólnopolski Program Zmiany Postaw Wobec Psychiatrii "Odnaleźć siebie", Polskie Towarzystwo Kardiologiczne - "Serce na nowo", Polskie Towarzystwo Epileptologiczne - "Pomagaj bez obaw", Klinika Zaburzeń Snu "Dobrze śpij - aktywnie żyj", Unia Farmaceutów - Właścicieli Aptek - "Bezpieczne stosowanie leków". Realizowane przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane, w tym m.in.: IPRA Golden World Award w kat. Public Affairs oraz w kat. Healthcare, Magellan Award w kat. Corporate/Organizational Communication.

Obrazek
dr Jacek Wędrowski - Partner, Szef zespołu "life science", Radca Prawny
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Bird & Bird pełnił funkcję Corporate International Counsel w RJR/JTInternational (Genewa) i Baxter AG (Zurych). Był doradcą prawnym międzynarodowych transakcji o zasięgu globalnym zawieranych poza Polską, w tym m.in. w USA, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Japonii. Jacek Wędrowski wykładał na University of California w Los Angeles; wykłada na studiach MBA w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka w Warszawie. Publikował artykuły w periodykach: Studia Północnoamerykańskie PAN i Ruch Ekonomiczny, Prawniczy i Socjologiczny. Jest autorem książek o prawie międzynarodowym, które ukazały się nakładem wydawnictwa PAN, PWN i Ossolineum. Główne specjalizacje Jacka Wędrowskiego obejmują: prawo farmaceutyczne i medyczne, korporacyjne, energetyczne, fuzji i przejęć oraz kontraktowe. Włada biegle językiem polskim, angielskim, duńskim i rosyjskim, zna francuski i niemiecki.

Cena: 1 390 zł brutto

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
4 października 2010 – Warszawa, Hotel InterContinental, ul. Emilii Plater 49

Koordynator Projektu:
Emilia Jasiak
tel. 32 258 15 90 w.76
tel. kom. 510 280 615
email: e.jasiak@ckl.pl

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek


Pozdrawiam serdecznie mając nadzieję, że temat będzie dla Państwa interesujący,
Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.
Łukasz Pietrzak

Łukasz Pietrzak Specjalista ds.
szkoleń, AKADEMIA
EUROKADRY

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

A K A D E M I A......E U R O K A D R Y zaprasza na szkolenie:

Nowelizacja ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz skutki jej wprowadzenia.

Czy wiesz:
• Jak przygotować się do zmian które zaczną obowiązywać wraz z wejściem zmienionych przepisów?
• Co oznacza nowa ustawa dla Twojej firmy?

Cele szkolenia:
• Zapoznanie z przyczynami nowelizacji ustawy.
• Naświetlenie skutków jakie pociągają za sobą nowe przepisy dla Twojej firmy
• Uzyskanie wiedzy w zakresie uregulowań prawnych obejmujących problematykę
praw autorskich i praw pokrewnych oraz wskazanie zmian legislacyjnych
• Wskazanie najczęściej pojawiających się problemów praktycznych związanych z prawem autorskim
• Wskazanie narzędzi jurystycznych do dochodzenia praw wynikających z ww. umów
• Wskazanie konsekwencji prawnych wynikających z naruszenia przepisów prawa autorskiego
• Umiejętność zastosowania odpowiednich środków prawnych celem ochrony własnych interesów na rynku

Czas i miejsce szkolenia:
25 październik 2010r., WARSZAWA
W cenie szkolenia: serwis kawowy, lunch w trakcie zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia
Cena udziału w szkoleniu: 590 zł

Jeśli są Państwo zainteresowani uczestnictwem - proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Serdecznie Państwa zapraszam
Łukasz Pietrzak
AKADEMIA EUROKADRY

Obrazek

22 811 12 22
lukasz_pietrzak@eurokadry.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Chcielibyśmy w imieniu organizatorów projektu Social Media Manual zaprosić
do udziału w badaniu na temat komunikacji marketingowej firm w przestrzeni
Social Media. Wasze wsparcie pomoże nam ustalić zakres wykorzystania
potencjału Social Media przez osoby odpowiedzialne za komunikację w
działających w Polsce firmach, jak również bliżej zdefiniować obawy związane
z tą częścią internetu.

http://www.socialmediamanual.pl

Dzięki i pozdrawiam,
Marcin
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek

Koordynator Główny: Mariusz Karbowski
info@social-impact.pl

Serdecznie zapraszamy na czwartą edycję konferencji z cyklu Social Impact:

Co zmienia rewolucja informacyjna w funkcjonowaniu placówek zdrowotnych? Czy instytucje publiczne i niepubliczne w Polsce dostrzegają e-pacjenta w rozwijającej się sferze mediów społecznościowych? Czy szpital może być jeszcze bliżej pacjenta niż teraz?

Od kilku lat w środowisku medycznym trwają intensywne dyskusje dotyczące zmiany pozycji Pacjenta, który z petenta systemu zdrowotnego zmienia się we współdecydującego partnera w procesie leczniczym. Świadoma współpraca pacjentów jest pożądanym warunkiem sukcesu terapii.

Jednocześnie rozwijające się technologie komunikacyjne stawiają przez obszarem ochrony zdrowia kolejne wyzwania. Najbardziej interesującym z nowych trendów wydają się być media społecznościowe. Wykorzystanie social media w placówkach zdrowia publicznego w innych krajach to nie kwestia teoretycznej dyskusji, ale intensywnie rozwijający się sposób codziennego komunikowania. Pacjenci i lekarze korzystają z nich od dawna: tworzą rankingi lekarzy, placówek i wymieniają się opiniami na ich temat. Blogi i wirtualne społeczności pacjentów oraz lekarzy, materiały wideo, dotyczące profilaktyki i terapii konkretnych schorzeń – to tylko niektóre formy aktywności w tym obszarze. Media społecznościowe wykorzystywane są także coraz częściej przy realizacji kampanii społecznych, dotyczących zdrowia.

Strategiczne wykorzystanie social media przez instytucje zdrowia publicznego, świadomy udział w tej komunikacji pacjentów, świadczeniodawców i organizatorów systemu w komunikacji bezpośredniej, daje szansę na zbudowanie platformy opartej na zaufaniu, transparentności i otwartości na wzajemne potrzeby. Dotychczas jednak polskie placówki ochrony zdrowia pozostawały biernym przedmiotem dyskusji. Zmniejszenie dystansu w relacjach między pacjentem a szpitalem niesie ze sobą zarówno niewątpliwe korzyści, jak i zagrożenia, o których należy rozmawiać.

19 października br. w sali Ministerstwa Zdrowia, odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja, dotycząca tych i wielu innych aspektów wykorzystania social media w służbie zdrowia.

Konferencja Social Impact IV – Social Media w ochronie zdrowia. Bariery i trendy przyszłości organizowana jest przez Ministerstwo Zdrowia, Centrum Zdrowia Dziecka i Interactive Research Center Sp. z.o.o. .

Ministerstwo Zdrowia

Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka” – to jeden z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce, będący jednocześnie instytutem naukowo – badawczym, pracującym na rzecz nowoczesnej pediatrii. Tylko w 2009 r. w 23 oddziałach IPCZD hospitalizowano 30 605 pacjentów oraz udzielono 157 308 konsultacji w specjalistycznych poradniach szpitala. W przeciągu tego roku wdrożono również 11 nowych technologii medycznych. Naukowcy z IPCZD realizują liczne projekty naukowo-badawcze finansowane ze środków krajowych i zagranicznych. Specjaliści z naszego szpitala obecni są w mediach, uczestniczą w dyskusjach społecznych, ale również udzielają specjalistycznych porad i konsultacji medycznych.

Interactive Research Center Sp. z.o.o. organizator cyklu konferencji Social Impact jest agencją badawczą zajmującą się badaniami Internetu ze szczególnym uwzględnieniem Social Media. We współpracy z ośrodkami akademickimi Interactive Research Center wdraża nowe techniki i metodologie badań społecznych w Polsce.

Konferencja wymaga uprzedniej rejestracji na stronie http://www.social-impact.pl/?page_id=8


Obrazek


http://www.goldenline.pl/grupa/ircenter/
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witajcie

Wszystkich zainteresowanych pracą z social media zapraszam do kontaktu.
Rozwojowa firma szuka kogoś kreatywnego, kto ma doświadczenie w tym temacie.

Pozdrawiam
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Szukam osób znających rynek niemiecki od strony reklamy (w tym prasowej) i innej np Socjial Media

info na PW/PRIV

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek


Dziś wystartowaliśmy z konkursem, którego nagrodą główną jest dość fajny laptop. Szczegóły tutaj.

Zapraszam do śledzenia jego przebiegu, może być momentami ostro :) Oczywiście zapraszam również do udziału w konkursie.
Ewa Zamińska

Ewa Zamińska
www.DoradztwoBizneso
we.com

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

udostępnię konto na nk_pl

lub

pomogę w pozyskaniu dowolnej liczy znajomych (lub opcje po 1000 osób)

zapraszamEwa Zamińska edytował(a) ten post dnia 18.11.10 o godzinie 12:28



Wyślij zaproszenie do