Mateusz Skłodowski

Mateusz Skłodowski Copywriter, Gnyszka
Fundraising Advisors

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Właśnie kompletujemy grupę na następne szkolenie fundraisingowe. Szkolenie będzie nastawione na praktyczne metody i techniki pozyskiwania środków w komunikacji z potencjalnymi darczyńcami. Oprócz tego nauczymy Cię zasad wytwarzania trwałej relacji z darczyńcą i podtrzymywania jej w dłuższej perspektywie. Wszystkie szczegóły na stronie:
http://fundraisingadvisors.pl/szkolenie-fundraising-sz...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam serdecznie,
zapraszam wszystkich na udział w warsztatach :
"SOCIAL MEDIA JAKO ELEMENT STRATEGII KOMUNIKACJI FIRMY"

Warsztat skierowany jest do :
Pracowników działów marketingu oraz PR, Menadżerów ds. komunikacji, Specjalistów ds. e-marketingu, Brand managerowie, Menadżerowie i właściciele MSP

Pełny program szkolenia:
http://www.trainersteam.pl/tematy-szkoleniowe/social-m...

Szkolenie prowadzi DAWID TRZECIAK, współtwórca agencji WeAreMedia.
Z agencją WeAreMedia zdobył wiele prestiżowych nagród m.in.: Mixx-Awards Best in Show - Najlepsza kampania w Internecie w 2010 roku, Mixx-Awards - Najlepsza kampania w kategorii marketing społecznościowy, Złoty Orzeł w kategorii Interactive - Social Media Marketing, Kampania roku 2010 wg raportu Interaktywnie.com, Wyróżnienie na Webstarfestival w kategorii Webstar Creative, Nominację w konkursie Kreatura w kategorii internet/multimedia.

Więcej o trenerze :
http://www.trainersteam.pl/trenerzy-trainers-team/dawi...

Gdzie: Warszawa
Kiedy: 28-29.11.2011

Więcej info ?

Zapraszam do kontaktu :
Konrad Raczyński

E-mail: konrad.raczynski@trainersteam.pl
Tel.: 022 201 94 27
Mobile: +48 505 503 097
Konrad Raczyński edytował(a) ten post dnia 29.10.11 o godzinie 00:14
Łukasz Sałajczyk

Łukasz Sałajczyk Programista
JavaScript

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Napiszemy autorskie aplikacje promujące, konkursy, zakładki i wiele więcej... Wszystko po to aby Twoja marka cieszyła się popularnością na Facebooku.

Przykładowe realizacje:

http://apps.facebook.com/zbudujwieze/ - osobiście uważamy że jedna z lepszych aplikacji promocyjnych na FB.

http://apps.facebook.com/mbalance_memo/

http://www.facebook.com/ZabezpieczamSie?sk=app_1585451... - ranking fanów fanpage`a

---

http://www.clearmind.pl/
kontakt: biuro@clearmind.pl


Obrazek
Barbara Lubczańska

Barbara Lubczańska COWORKING DONE
RIGHT!

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, biuro coworkingowe Idea Place zaprasza na darmowe szkolenie:

Wtorek 15.11.2011r. godz. 15.00 – 16.30 Social media marketingowy potencjał społeczności – Łukasz Kaszuba Agencja Marketingowa TurnArround

Miejsce: Wrocław - Idea Place
Termin: 14.11.2011r. - 18.11.2011r.

Więcej informacji pod adresem: http://www.ideaplace.pl/en/cms_0009/

Obrazek


Uploaded with ImageShack.us

Zapraszamy!Barbara Lubczańska edytował(a) ten post dnia 08.11.11 o godzinie 12:49

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

-Ilona Woźniak edytował(a) ten post dnia 13.11.11 o godzinie 13:42
Grzegorz O.

Grzegorz O. Mobilny doradca,
przedsiębiorca
społeczny,
kreatywny czł...

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Wolne moce przerobowe. Posiadam w kieszeni dużo zapału i wolnego czasu. Nie będę ukrywał szukam nowego zajęcia, które się opłaca. Interesują mnie takie obszary działania jak obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta, pr manager, copywriter, administrator www. Pomogę również w reklamie, prowadzeniu bloga internetowego lub fan page na facebooku. Jestem zainteresowany każdym rodzajem współpracy. Podgląd CV w profilu osoby zainteresowane proszę o kontakt.
Maria S.

Maria S. absolwentka
rosjoznawstwa

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek

Zapraszamy na otwarte szkolenie

Fundraising i sponsoring – jak pozyskać darczyńcę

Najbliższe terminy 26.11.2011 hotel Express by Holiday Inn Kraków.

Obrazek
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób skuteczniej pozyskiwać darczyńców używając różnorakich technik sprzedażowych. Przekonasz się jak przygotować się do rozmowy oraz nauczysz przygotowywać case statement oraz elevator pitch. Nauczysz się w jaki sposób przygotowywać przekonujące prezentacje a także jak nawiązać skuteczną współpracę z korporacjami. Na koniec dowiesz się o podstawach fundraisingu 2.0, czyli wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania funduszy.
Największe korzyści
- Poznasz techniki pomocne w pozyskiwaniu darczyńców
- Dowiesz się jak umiejętnie szukać darczyńców
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z fundatorem
- Dzięki wskazówkom unikniesz błędów przy tworzeniu oferty i prezentacji
- Poznasz podstawy fundraisingu 2.0

Grupa docelowa
-
- Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy w organizacjach
- Specjaliści ds. marketingu i PRu w organizacjach, fundacjach i stowarzyszeniach
- Osoby odpowiedzialne za sponsoring i kontakty z mediami
- Project managerów poszukujących źródeł finansowania

Tematy sesji szkoleniowych: KLIKNIJ BY POBRAĆ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ SZKOLENIA

Wprowadzenie
o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
o Corporate Social Responsibility (CSR)
o 4 podstawowe mity fundraisingu
o Sprzedaż a fundraising?
Przygotowanie: Kim jesteśmy?
o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
o Porady dotyczące pisania fundrasing planu
Przygotowanie prezentacji
o Zasada 6x6
o Podpora – nie zapora
o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
o Identyfikacja graficzna
Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie
o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
o Do kogo zwracam się o fundusze?
o Korporacja
o Analiza marki i sytuacji firmy
o Analiza działań marketingowych i strategii PR
o Czego oczekuje korporacja?
o Co gdy mamy kilku sponsorów?
Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem
o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego kontaktu.
o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
o Techniki i pomocne wskazówki
o Język korzyści
o co to jest język korzyści?
Jak opowiadać o pomyśle?
Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
o Argumentacja i techniki perswazyjne
o Typy charakterów
o Aktywne słuchanie i pencil-selling
o Jak argumentować?
Czy można się kłócić, czyli o negocjacji
Utrzymywanie relacji z fundatorem
o Strategia utrzymywania relacji
o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?
Wprowadzenie do fundraising 2.0
o Specyfika social media
o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
o Case studies

Liczba miejsc ograniczona !!!!
Prezentowane moduły zostaną omówione, a następnie zrealizowane w formie case study, ćwiczeń symulacyjnych, dyskusji. Szkolenie w większości zostanie poprowadzone metodą warsztatową.
Szkolenie poprowadzi: Kamil Stanuch – ekspert w dziedzinie pozyskiwania funduszy i e-marketingu
Cena zawiera: obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim, opiekę merytoryczną trenera przez 1 miesiąc po zakończonym szkoleniu.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz ofertę szkoleniową w PDF

Wszelkich informacji udzielamy pod nr Tel: 781 762 201 lub pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@revsolution.pl

ZAPRASZAMY!
Zespół Revsolution Sp. z o.o.
Tel: 781 762 201
e-mail: biuro@revsolution.pl

Obrazek
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek


Mam przyjemność zaprosić na absolutnie wyjątkowe spotkanie, które gościnnie poprowadzi Joel Therien, specjalnie dla Polaków.

ZAPISZ SIĘ TUTUAJ

Joel będzie mówił o tym jak zbudować 7-cyfrowy biznes w marketingu sieciowym będąc zupełnie zwyczajnym człowiekiem. Bez specjalnych umiejętności marketingowych.
W trakcie spotkania oficjalnie otworzy serwis GVO Polska i ogłosi absolutnie wyjątkowy konkurs, w którym każdy będzie mógł zdobyć duże pieniądze. Nie tylko kilka pierwszych osób. O tym jednak dowiesz się więcej od Joela już w ten czwartek.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ, a w czwartek koniecznie zarezerwuj sobie miejsce już przed godziną 21:00, bo spodziewamy się pełnego pokoju konferencyjnego.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Witam,

poszukujemy ambitnych i nietuzinkowych osób/firm do współpracy przy projektach dla firm farmaceutycznych.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na priv.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia:
- pracownicy działów PR agencji reklamowych
- przedstawiciele domów mediowych
- pracownicy działów marketingowych w korporacjach
- niezależni konsultanci marketingowi
- przedstawiciele środowiska Małych i Średnich Przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie

Czas trwania i forma szkolenia:
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.plMagdalena Siwek edytował(a) ten post dnia 28.11.11 o godzinie 08:33
Daria R.

Daria R. trener biznesu,
menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

MARKETING W BLOGOSFERZE
15 grudnia 2011, Warszawa


Dowiedz się jak wykorzystać potencjał blogosfery w marketingu! O faktach i mitach, sukcesach i porażkach oraz niekonwencjonalnych pomysłach na marketing opowiedzą Kominek – najpopularniejszy bloger w Polsce oraz Mirek Połyniak - trener i praktyk e-marketingu.

Poznasz także praktyczną stronę współpracy między blogerem i agencją. Dowiesz się:
• jakie możliwości stwarza blogosfera do prowadzenia działań PR-owych i marketingowych
• jakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger
• na czym polega fenomen społeczności
• w jaki sposób realizować różne rodzaje akcji na blogach
• na jakie prawne aspekty współpracy z blogerami należy zwrócić uwagę.

Szczegółowy program, sylwetki trenerów i zamówienia na stronie: MARKETING W BLOGOSFERZE

Szkoleniu towarzyszy konkurs na blogach Kominka i Mirka.
Do wygrania wejściówki na szkolenie!Daria C. edytował(a) ten post dnia 08.12.11 o godzinie 09:06

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Jeszcze tylko przy zgłoszeniu w dniu dzisiejszym - niższa cena szkolenia! Zapraszamy.
Magdalena Siwek:
Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych
19-20 grudnia 2011r., Warszawa

[b]Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...
>Magdalena Siwek edytował(a) ten post dnia 02.12.11 o godzinie 10:13
Wojtek Szywalski

Wojtek Szywalski PressPadApp.com

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne


Obrazek
15 Grudnia o 20:00 zapraszam Was na bezpłatny Webinar na Facebooku mający na celu poszerzenie/ugruntowanie wiedzy na temat mediów społecznościowych. Wypowiadać będą się wspaniali ludzie, praktycy i eksperci swojej branży. Będzie można komentować i wymieniać się doświadczeniami na żywo na udostępnionym czacie.Wojtek Szywalski edytował(a) ten post dnia 09.12.11 o godzinie 15:00
Agnieszka G.

Agnieszka G. step by step

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Bezpłatne warsztaty Ericpol Innovation Pathway 2012

Zapraszamy wszystkich na zbliżające się wielkimi krokami bezpłatne warsztaty biznesu Ericpol Innovation Pathway 2012 - „Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem”. Już dziś zapraszamy na nie przedsiębiorców branży IT i ICT.

Spotkanie odbędzie się 13 - 15 stycznia 2012, w tatrzańskiej Dolinie Bystrej w schronisku na Kalatówkach. Zapraszamy firmy zdeterminowane by ruszyć trudnym szlakiem innowacji i osiągnąć szczyty technologii w skali międzynarodowej. Tę ostrą szkołę biznesu i przetrwania gwarantuje Ercipol Telecom.

Wśród prelegentów Ericpol Innovation Pathway 2012 będą takie gwiazdy jak Thomas Qvist z Ericsson, czy Doug Solomon z IDEO i wielu innych znamienitych gości.

Z twórcami innowacji spotkać się będzie mógł każdy, kto działa w branży informatycznej i chce udoskonalić swoją wiedzę. Wystarczy tylko wypełnić formularz. Spotkanie jest bezpłatne.

Dołącz do spotkania na: http://www.goldenline.pl/spotkanie/ericpol-innovation-...

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Jak sprawić, by nasze Święta były jeszcze wspanialsze czyli sztuka składania życzeń – Threx podpowie jak sprawić, żeby nasi bliscy na długo zapamiętali tegoroczne wspólne chwile.
Powiemy też o tym jak marzenia uskrzydlają i co chcielibyśmy mieć w przyszłym roku. I o tym, co będzie na pewno – o kolejnej edycji naszej Szkoły Trenerów Biznesu THREX.
Nadchodzi grudzień, a w grudniu chcemy powiedzieć o THREXie zupełnie inaczej!
Chcemy dostroić się do Świątecznego nastroju i podarować chwilę dla siebie!
16 grudnia w ten PIĄTEK spotkanie świąteczne w CCIFP ul. WIDOK 8 WARSZAWA
Zainteresowanych proszę o potwierdzenie pod adres:
aleksandra.karwowska@threx.pl
Łukasz Kałuża

Łukasz Kałuża właściciel, operator
kamery, montażysta,
Look Media

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Firma Look Mdia zleci prowizyjne pozyskiwanie zleceniodawców produkcji filmowych.

Oferta skierowana jest w szczgólności do agencji PR, agencji reklamowych i eventowych.

Nasza firma zajmuje się m. in. produkcją filmów promocyjnych, korporacyjnych, produktowych, relacjami z koncertów, konferencji, szkoleń, produkcją reportaży, teledysków, filmów instruktażowych, obsługą video blogów, tworzeniem animacji.

Oferujemy: elstyczne warunki współpracy i wysokie prowizje.

Działamy na terenie województwa mazowieckiego i kujawsko-pomorskiego.

Jesteś zainteresowany? Dowiedz się szczegółów. Skontaktuj się z nami: kontakt@lookmedia.info

http://www.youtube.com/watch?v=ML5VTQb7cFA&feature=cha...
Paulina Majewska-Goździk

Paulina Majewska-Goździk Jest przynajmniej 69
powodów....

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Marketing na facebooku (8h)
Firma GoWork zaprasza na warsztaty praktyczne dla właścicieli kont i osób odpowiedzialnych za PR na Facebooku w małych i średnich firmach
Szkolenie odbywa się 5.01.2012r. w Katowicach bądź Poznaniu.
Serdecznie zapraszamy!!
Cele szkolenia:
- Zapoznanie się z zaawansowanymi możliwościami Facebooka
- Zdobycie umiejętności do prowadzenia skutecznych kampanii PR na Facebooku
- Poznanie narzędzi do promocji i reklamy firmy
Adresaci szkolenia:
- Entuzjaści Facebooka
- Brand managerowie
- Firmy poszukujące nowych możliwości nawiązania kontaktu z klientem
- Specjaliści od e-marketingu, PR
- Właściciele małych i średnich firm
- Specjaliści ds. komunikacji
- Rzecznicy prasowi
Cena szkolenia:
Cena szkolenia 599 zł brutto Szkolenia trwa 8 h
W cenę szkolenia wchodzi:
• Materiały szkoleniowe
• Dyplom ukończenia oraz zaświadczenie
• Serwis kawowy i słodki poczęstunek
• Obiad
• Konsultacje poza szkoleniowe on-line
Miejsce szkolenia:
Katowice:Centrum ul. Moniuszki 7, piętro 7,lokal 6, 40-005 Katowice - ścisłe centrum
Poznań: Stary Rynek, ul. Kozia 16,II piętro,lokal 220,60-815 Poznań – ścisłe centrum

Dane kontaktowe:W razie jakichkolwiek pytań lub w celu zapisania się na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 22 622 13 09 lub meilowy: paulina.majewska@gowork.pl
Adam Przeździęk

Adam Przeździęk Trendwatcher,
Blogger, Marketing
Expert

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Interactive Agency Chilid poszukuje kandydatów na stanowisko Sales Representative!

Jeśli zgodnie z przysłowiem na pustyni potrafisz sprzedać piasek, wiesz jak zadbać o Klientów, uwodzić ich i podbijać serca, dodatkowo interesują Cię nowe technologię, zdecydowanie powinnaś/powinieneś przesłać nam swoją aplikację. Bo warto!

Szczegóły rekrutacji tym razem Wam 'sprzedamy', ale w przyszłości to WY będziecie sprzedawać!

Na chilid.pl:
http://chilid.pl/praca

Na interaktywnie.com
http://interaktywnie.com/praca/oferta/3371/gliwice-chi...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

E-BIZNES, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Szczegóły i zapisy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru e-biznesu dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/wideo.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, które może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
• Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
• Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
• Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
• Google AdWords - narzędzia promowania, dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni

Termin szkolenia: 18-19 stycznia 2012 (kolejne warsztaty odbędą się w marcu, możliwość zgłoszenia również na termin marcowy na stronie: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/)

Lokalizacja: Warszawa

Prowadzący: Piotr Chmielewski, referencje i opinie o poprzednich szkoleniach: http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo na stronie szkolenia dofinansowanego: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia/komunikaty komercyjne

Powiedzenie „Nie ma Cię w internecie, nie istniejesz” nabiera dziś nowego znaczenia i zostało zmienione na „Nie ma Cię na Facebooku nie istniejesz”. To Social Media kształtują dziś marki i budują ich relacje z klientami.
FanPage na Facebooku, profile na Twiterze, nk.pl czy Strony na Google Plus odgrywają w promocji firm ogromną rolę. Portale społecznościowe podbijają serca użytkowników internetu, budując przestrzeń, w której znajdziesz masę swoich potencjalnych klientów.
Firma Zieltraffic bardzo dobrze zna tę przestrzeń i pomaga innym korzystać z jej mechanizmów, prowadząc do budowania trwałej i mocnej relacji z klientami. W ramach działań w Social Media proponujemy:

•Zaplanowanie skutecznej kampanii w Social Media
•Zbudowanie od podstaw profilu, na najważniejszych kanałach społecznościowych (Facebook, Google Plus, nk.pl, blip., YT) wraz z kreacją graficzną i niezbędnymi zakładkami, komunikacją z użytkownikami i moderowaniem profilu
•Korzystne cenowo dotarcie do milionów użytkowników internetu
•Głównie skupiamy się na portalu Facebook:
- stworzenie FanPage od podstaw
- uzupełnienie danych, oraz oprawa graficzna
- opracowanie dodatkowych zakładek
- aktywny dialog z fanami, monitorowanie tablicy
- na zlecenie: konkursy, aplikacje, reklama Facebook Ads
•Zgromadzenie wokół profilu aktywnej i zaangażowanej społeczności

Chcesz więcej?

Zapraszamy do kontaktu:
paulina.nazaruk@zieltraffic.pl
http://www.zieltraffic.pl/
https://www.facebook.com/ZieltrafficPL


Obrazek
Paulina Nazaruk edytował(a) ten post dnia 09.01.12 o godzinie 11:24



Wyślij zaproszenie do