Ewa Z.

Ewa Z. SZUKAM PRACY

Temat: przekonywanie

Co powiedzieć aby przykonac klienta do skorzystania z karty kredytowej lub innego produktu bankowego ? Co odpowiedzieć gdy klient mówi: nie mam pieniędzy, nie jestem zainteresowany, mam juz kilka kart, boję się używać karty (nie mam do niej zaufania), już miałem kartę kiedyś dlatego teraz za nią dziękuję, banki to złodzieje, nie potrzebuję, nie mam czasu, za wysokie opłaty, konkurencja ma lepsze karty, jak będe zainteresowany - to sam przyjdę ? Jakie jeszcze inne zastrzeżenia mogą pojawić się i jak na nie odpowiedzieć aby nie starcić klienta ?
Artur Król

Artur Król Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...

Temat: przekonywanie

Na poczatek zaczac od upewnienia sie ze dany produkt jest dla klienta faktycznie najlepszym rozwiazaniem - i miec taka pewnosc w sobie.

To podstawowa rama, bez ktorej nie ma sensu kontynuowac rozmowy.

Odpowiedzi na szczegolowe pytania pozniej lub jutro ;)

konto usunięte

Temat: przekonywanie

.Kacper Korzeniewski edytował(a) ten post dnia 19.02.10 o godzinie 10:06
Artur Igor Poczekalewicz

Artur Igor Poczekalewicz Realizacja
przedsięwzięć
gospodarczych,
pozyskiwanie środ...

Temat: przekonywanie

Artur Krol:
Na poczatek zaczac od upewnienia sie ze dany produkt jest dla klienta faktycznie najlepszym rozwiazaniem - i miec taka pewnosc w sobie.

Takie przekonanie oprocz wewnetrznej spojnosci, ktora jest bardzo wazna - bo jak mamy kogos przekonac do czegos czego sami nie jestesmy pewni? - daje ekologie o czym napisał Kacper. Bardzo wazne.

Gdy to już masz - najprościej - postaw się w rolę klienta, tego konkretnego. Zastanów się co dla niego jest ważne, jakie ma cele, wartości, co go nakręca i czym kieruje się w życiu i pomyśl w jaki sposób produkt który oferujesz (np. karta kredytowa) może mu pomóc, przydać się lub po prostu jak może poprawić mu życie.

.. a później po prostu mu o tym powiedz.



Wyślij zaproszenie do