Temat: Po co podawać godzinę odjazdu pociągu?
Odnoszę wrażenie że "główni specjaliści PKP" wcale nie jeżdżą pociągami.
Cudownym sposobem pociąg do B przyjechał wcześniej (to rzeczywiście ewenement w PKP)
a pociąg do C spóźnił się (chyba że ktoś stwierdzi że PKP NIGDY się nie spóźnia).
A teraz serio - jedno mnie zastanawia:
PKP potrzebuje godz. odjazdu każdego klienta by sobie obliczyć ile pociągów potrzebuje.
To jakim (najwyraźniej magicznym) sposobem w innych krajach
sobie radzą linie kolejowe?
Bilet w 2 strony:
Austria (OBB) - bilet ważny 2 dni, powrót 30 dni od daty kupienia biletu.*
Niemcy (DB) - bilet ważny do końca 2 dni od kupna, powrót 30 dni od daty kupienia biletu.*
Szwajcaria (SBB) - bilet ważny 24 godz. od kupna, powrót 10 dni od daty kupienia biletu.*
*Bilet ważny na każdy pociąg jadący do miasta docelowego.
Polska - "bilet jaki kupujemy w kasie jest wystawiany na konkretną datę, trasę, przewoźnika i kategorię pociągu"
A tą wypowiedz trzeba koniecznie nagrodzić:
"a jak pani nie pasuje podróż koleją to zawsze są alternatywne środki transportu"
cytat: główny specjalista, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Typowe podejście polskiego usługodawcy do klienta! I'm loving it:)