Marcin R.

Marcin R. BHP i Ochrona
Środowiska

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Ktoś skasował - nie wiedzieć czemu - poprzedni wątek gdzie zamieszczano wszelkiej maści ogłoszenia nie koniecznie będące przedmiotem dyskusji.

A więc tu właśnie ogłaszajcie się, sprzedawajcie, promujcie... oczywiście wszystko w temacie BHP i PPOŻ
Piotr D.

Piotr D. w czym mogę pomóc?

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Konkurencja nie śpi;)

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Chciałbym zaoferować Państwu współpracę, polegającą na udostępnieniu Państwa firmie możliwości szkolenia Waszych klientów metodą e-learning za pomocą naszego serwisu https://www.szkolenia-bhp24.pl. Coraz więcej firm chce szkolić pracowników online, a stworzenie profesjonalnego serwisu szkoleniowego to koszt kilkudziesięciu tysięcy złotych. Dlatego współpraca z nami może rozszerzyć Państwa ofertę o profesjonalne samokształcenie kierowane i dać Wam szansę na dodatkowe zyski przy minimalnych kosztach.

NA CZYM TO POLEGA?

Jest to oferta skierowana dla firm usługowych BHP, a także pracodawców i służby BHP w firmach (jeśli samodzielnie organizują szkolenia okresowe BHP).

Stworzymy dla Państwa konto użytkownika w naszym serwisie https://www.szkolenia-bhp24.pl. Dzięki temu kontu uzyskają Państwo dostęp do Panelu Klienta, za pomocą którego można m.in.:

a) samodzielnie dodawać, edytować i usuwać pracowników
b) samodzielnie uruchamiać szkolenia okresowe BHP online dla pracowników z firm Waszych klientów
c) edytować i drukować wyniki egzaminów końcowych
d) edytować opinie uczestników po szkoleniu
e) oszczędzić czas - system po uruchomieniu szkolenia sam wyśle pracownikowi zaproszenie na szkolenie, a banalnie prosta nawigacja sprawi, że każdy pracownik bez trudu uruchomi i zrealizuje szkolenie
f) śledzić postępy w szkoleniu - system powiadomi Was mailowo o rozpoczęciu i zakończeniu szkolenia (wraz z wynikiem egzaminu końcowego) przez pracownika, a także wyśle na Państwa adres cotygodniowy raport o postępach w szkoleniu
g) zarządzać terminami szkoleń - system wysyła automatyczne przypomnienia email o kończących się terminach szkoleń okresowych BHP wszystkich
h) zarządzać terminami badań lekarskich - system wysyła automatyczne przypomnienia email o kończących się terminach badań lekarskich

KOSZT

Koszt przeszkolenia jednego pracownika (niezależnie od rodzaju szkolenia) to jedynie 5 zł brutto. Szkolenia sprzedajemy w pakietach po 10 szkoleń (50 zł brutto / pakiet). Nie ingerujemy w ceny, które oferują Państwo swoim klientom, co oznacza, że mogą Państwo dowolnie kształtować swoją marżę.

Pełna oferta na stronie:
https://www.szkolenia-bhp24.pl/firmy-bhpKrzysztof Lis edytował(a) ten post dnia 04.10.11 o godzinie 16:49
Dorota C.

Dorota C. Dyrektor oddziału
SEKA S.A

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

SEKA Oddział Lublin przy współpracy
z Wyższą Szkołą Zarządzania Personelem w Warszawie

zaprasza na
STUDIA PODYPLOMOWE

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY

Studia trwają 2 semestry - 180 godzin – zjazdy sobota/niedziela co 2 tygodnie

Planowany termin rozpoczęcia 4 luty 2012 r.

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie SEKA S.A.

Oddział Lublin przy ul. Wolskiej 11

Brak opłaty wpisowej
najtaniej w Lublinie - 2 500 zł/rok!

Wszelkie informacje pod numerem telefonu: 081 749 48 05 lub na http://seka.pl
Michał Klocek

Michał Klocek Auditor wiodący,
Jednostka
Certyfikująca

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Witam i polecam usługi naszej firmy.
Wdrażanie ISO
Wdrażanie OHSAS
Wdrażanie PN N 18001
Wdrażanie ISO 50001
Kompleksowa obługa firm z zakresu BHP i Ochrony środowiska.
Szczegóły na stronie
http://ekobios.pl
pozdrawiam
Bartosz Kowalczyk

Bartosz Kowalczyk Główny Specjalista
ds. BHP, branża
produkcyjna, służba
zd...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Moja znajoma wystawiła na aukcje na allegro, może ktoś będzie zainteresowany:

- http://allegro.pl/show_item.php?item=1879705902 - BHP w praktyce - Rączkowski - stan prawny 2006,

- http://allegro.pl/show_item.php?item=1879706378 - Doradca BHP - poradnik + płyta CD - stan prawny 2006

Jeśli ktoś jest zainteresowany serdecznie zapraszam, przedmioty w dobrej cenie.
Kasper B.

Kasper B. www.qjakosci.com.pl

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Zapraszam

http://qjakosci.com.pl

Atrakcyjne ceny!

Kasper
Michał Kurek

Michał Kurek Audytor Wiodący

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszam do zapoznania się z szkoleniami otwartymi firmy TÜV SÜD Polska na Listopad-Grudzień 2011

Dokładne terminy oraz lokalizacje szkoleń znajdą Państwo w
KALENDARZU SZKOLEŃ 2011

Szkolenia realizowane są w Warszawie, Poznaniu oraz Chorzowie.

W szczególności polecam szkolenia:

System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy PN 18001/OHSAS 18001
Auditor wewnętrzny SZBiHP PN 18001/OHSAS 18001
Ocena ryzyka zawodowego
Ocena zgodności systemu BHP z wymaganiami prawnym
SCC- szkolenie dla pracowników opercyjnych
SCC- szkolenie dla kadry kierowniczej

To tylko część naszych propozycji. Wszystkie realizowane szkolenia znajdą Państwo na STRONIE INTERNETOWEJ

Nasze szkolenia - Twoja wartość
-małe grupy szkoleniowe;
-doświadczeni trenerzy, auditorzy i praktycy;
-duża liczna ćwiczeń pozwalających doskonalić umiejętności;
-korzystne warunki cenowe i rabaty;
-szkolenia zamknięte dopasowane indywidualnie do wymagań klienta;
-kompleksowa oferta szkoleniowa.

Każde szkolenie może być realizowane w też w formie zamkniętego, z uwzględnieniem Państwa wymagań i specyfiki branży.

Zapraszam do udziału w szkoleniach.

Pozdrawiam
Michał KurekMichał Kurek edytował(a) ten post dnia 08.11.11 o godzinie 20:40
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl
Maciej Makowski

Maciej Makowski Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Jeżeli interesują się Państwo tematyką szkoleń i leży Państwu na sercu bezpieczeństwo innych. To zapraszam Państwa do mikroblogu traktującego o ogólnie pojętej tematyce bezpieczeństwa i związanych z nim warunków. Blog Meritum w bardzo ciekawy sposób pokazuje dlaczego warto dbać o bezpieczeństwo w pracy, swojego samochodu, komputera itp. Więcej informacji na temat, czym zajmuje się firma Meritum znajdzie Pan na naszym powyżej wymienionym blogu. Zapraszam! http://www.goldenline.pl/mikroblog/meritum-szkolenia-i...
Barbara Kotowska

Barbara Kotowska Specjalista ds.
e-lerningu,
Edustacja.pl Sp. z
o.o.

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Aktualnie obowiązujące przepisy prawne narzucają na służby publiczne odpowiedzialne za bezpieczeństwo, posiadanie konkretnej dokumentacji, opisującej i oceniającej bezpieczeństwo danego regionu.

Jednym z takich dokumentów jest plan zarządzania kryzysowego, którego integralną częścią są mapy zagrożeń i mapy ryzyka. Powinien być on opracowany przez wszystkie poziomy administracji publicznej.

Zachęcam więc do do wzięcia udziału w szkoleniu internetowym "Opracowanie map zagrożeń i map ryzyka" (http://sklep.edustacja.pl/do/item/01_mapy_ryzyka/Oprac...

Proponowane szkolenie uzupełnia informacje w zakresie posługiwania się dostępnymi technikami i narzędziami w procesie zarządzania bezpieczeństwem.

Składa się z 2 etapów:
1. 7 modułów tematycznych do opanowania przez uczestnika w dowolnej kolejności.
2. internetowy test końcowy

Uczestnik po zaliczeniu kursu otrzyma stosowne zaświadczenie.

Grupy docelowe to:
- wydziały, centra zarządzania kryzysowego lub komórki pochodne,
- Państwowa Straż Pożarna,
- Policja,
- Inspekcja Sanitarna,
- Inspekcja Weterynaryjna,
- Państwowa Agencja Atomistyki,
- Inspekcja Ochrony Środowiska,
- Krajowy/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej

Zapraszam,
Barbara Kotowska
Piotr Solarek

Piotr Solarek Manager Produktu
Środki Ochrony
Indywidualnej / PPE
Produ...

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek


C O M A B O X

Comabox® to zaawansowany system składający się z automatycznego urządzenia dystrybuującego środki ochrony osobistej wewnątrz przedsiębiorstwa oraz specjalnego oprogramowania przeznaczonego do zarządzania Projektem.

Głównym zadaniem Comabox®'u jest zapewnienie pracownikom dostępu do rękawic ochronnych lub innych środków BHP przez 24h/dobę bezpośrednio przy stanowiskach pracy lub w miejscach dla nich ogólnodostępnych. Ponadto Comabox® gwarantuje stosowanie ochron odpowiednich do zagrożeń, jakie występują podczas pracy.

Szczegółowe informacje:
Piotr Solarek
tel. 693 921 546
e-mail: Piotr.Solarek@procurator.pl
http://www.comabox.comPiotr Solarek edytował(a) ten post dnia 16.11.11 o godzinie 15:06

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...


Obrazek

Zapraszam Państwa na szkolenie otwarte, skierowane do pracowników wyznaczonych do udzielania pierwszej pomocy na terenie zakładu pracy.

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników pod kątem teoretycznym i praktycznym do prowadzenia akcji ratowniczej w najczęściej występujących stanach zagrożenia życia.

Program szkolenia został opracowany na podstawie Wytycznych 2010 Polskiej Rady Resuscytacji i aktualnej wiedzy medycznej.

Data szkolenia: 28.11.2011
Miejsce szkolenia: Kraków, ul. Wielopole 17/31
Czas trwania: 9.00 – 14.00
Koszt: 100 brutto/os.

Zapisy na szkolenie poprzez stronę: http://www.stayandplay.pl/oferta/otwarte-szkolenie-z-p...

W programie m.in.:

- Bezpieczeństwo w trakcie akcji ratunkowej
- Prawidłowe wzywanie pomocy
- Resuscytacja krążeniowo-oddechowa u osób dorosłych
- AED – wykorzystanie w trakcie resuscytacji automatycznego defibrylatora zewnętrznego.
- Pozycja bezpieczna
- Pierwsza pomoc w zadławieniu, podejrzeniu zawału mięśnia sercowego, napadzie drgawkowym
- Elementarne zasady postępowania w przypadku obrażeń ciała

Dodatkowe informacje:

Grzegorz Nowak
tel.: +48 500 69 26 26
http://www.stayandplay.plGrzegorz Nowak edytował(a) ten post dnia 20.11.11 o godzinie 11:36
Jacek U.

Jacek U. Fenix - usługi ppoż

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Zabezpieczenia ppoz.

http://www.fenixppoz.pl
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

OBSŁUGA FIRMY
W ZAKRESIE BHP , KADR, P.POŻ
Dzięki kompleksowej obsłudze w ramach umowy wypełniam zadania służby bhp . Zapewniam profesjonalne wykonanie powierzonych zadań oraz stałą zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres zadań tej usługi zgodny jest z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
( Dz. U. Nr 109,poz 704 z poźn zm.)
W ramach bhp wykonuje między inni :
· Szkolenie wstępne, okresowe bhp
· Prowadzenie kompleksowych kontroli stanu bhp w firmie
· Sporządzanie i opiniowanie instrukcji bhp ogólnych, stanowiskowych
· Opracowanie oceny ryzyka zawodowego
· Opracowanie planu przeprowadzania szkoleń bhp w firmie
· Opracowanie dokumentacji powypadkowej
· Doradztwo w zakresie przepisów bhp
· Udział w komisji bhp
· Prowadzenie wymaganych prawem pracy rejestrów w zakresie bhp
· Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów , dotyczących bhp oraz ustalenie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp
· Opracowanie norm przydziału odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz środków higieny osobistej
· Opracowanie norm środków utrzymania higieny osobistej prania, naprawy, konserwacji odzieży i obuwia roboczego
· Sprawdzanie warunków pracy i stanu bhp oraz przedstawienie zleceniodawcy występujących nieprawidłowości
· Sporządzanie niezbędnych wykazów prac: szczególnie niebezpiecznych , wykonywanych przez co najmniej 2 osoby, wykaz prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej , wykazu prac szczególnie uciążliwych i szkodliwych dla zdrowia kobiet, wykazu prac wzbronionym młodocianym
· Odpowiedzi na nakazy wystąpienia Państwowej Inspekcji Pracy

W ramach spraw kadrowych wykonuje między innymi:
· Sporządzanie list obecności dla pracowników
· Prowadzenie akt osobowych
· Prowadzenie ewidencji czasu pracy
· Zgłoszenie rozpoczęcia działalności do Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej
· Opracowanie przepisów o równym traktowaniu w zatrudnieniu i zakazie dyskryminacji
· Udział w opracowaniu planu urlopowego dla firmy
· Prowadzenie ewidencji urlopów w firmie
· Opracowanie regulaminu pracy
W ramach usługi P/POŻ wykonuje między innymi:
· Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
· Sporządzenie instrukcji na wypadek pożaru
· Wykonywanie okresowych przeglądów podręcznego sprzętu gaśniczego
· znaki bezpieczeństwa dotyczące ewakuacji
· znaki bezpieczeństwa dotyczące ochrony p.poż

Usługi wykonujemy w ramach:
· umów na czas nieokreślony
· jednorazowych zleceń
· umów zlecenie, umów o pracę, umów o dzieło
Każda oferta sporządzana jest indywidualnie dla poszczególnych klientów po uwzględnieniu takich czynników jak; rodzaj działalności, ilość zatrudnionych osób jak również umiejscowienie przedsiębiorstwa. Dlatego wyznaczony specjalista obsługuje konkretna firmie jest w stałym kontakcie z naszymi klientami.
Stanisław Bartosik

Stanisław Bartosik Minimalizacja ryzyka
w biznesie

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Szukam kogoś z Łodzi do wykonania szkolenia wstępnego BHP. Szczegóły na priv.
Marcin R.

Marcin R. BHP i Ochrona
Środowiska

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

Nie jest to ogłoszenie ani reklama związana z bhp. Nie jest to też temat do dyskusji tak więc w temacie ogłoszeń zwracam się do Was z prośbą:

Kolega, a właściwie jego żona potrzebuje pomocy. Być może nie macie jeszcze pomysłu co zrobić z 1% podatku.

Polecam się Waszej pamięci.

Szczegóły na blogu
http://rakwspak.blog.pl/
http://zusmiechem.free.ngo.pl/?karolina-buczma,131

Pozdrawiam
Marcin

konto usunięte

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

KONFERENCJA | Monitoring, zabezpieczenia, ochrona


Obrazek

Monitoring wizyjny GigaCon
19 stycznia 2012 | Warszawa | Hotel Courtyard by Marriott

WSTĘP BEZPŁATNY


Wydarzenie pod Patronatem honorowym Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych oraz Polskiej Izby Ochrony poświęcone tematyce bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej, obiektów przemysłowych oraz biurowców będzie dla Państwa szansą do zapoznania się z najnowszymi technologiami, rozwiązaniami i trendami.

Szereg ekspertów w tej dziedzinie podzieli się z Państwem swoją wiedzą z zakresu:

- Projektowania systemów monitoringu;
- Monitoringu wizyjnego obiektów i obszarów;
- Systemów CCTV i IP-CCTV; integracja i konwergencja;cyfrowego zapisu i archiwizacji obrazu;
- Systemów telewizji przemysłowej;
- Systemów kontroli dostępu;
- Systemów sieciowych i cyfrowych do zarządzania zasobami, archiwami;
- Satelitarnego monitoringu pojazdów;
- Zabezpieczeń imprez masowych;
- Zabezpieczeń mechanicznych (kraty, rolety antywłamaniowe);
- Systemów sygnalizacji włamania, napadu, pożaru;
- Wyposażeń policji, straży miejskiej, firm ochroniarskich;
- Bezpieczeństwa publicznego (infrastruktura i koordynacja).

Strona wydarzenia: http://gigacon.org/monitoring_wizyjny
Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/formularz_rejestracji_monitoring_wi...

Firmy zainteresowane prezentacją zapraszam do kontaktu

Klaudia Kurzawska

22 427 35 32
klaudia.kurzawska@software.com.pl

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. k.


Obrazek
Dorota C.

Dorota C. Dyrektor oddziału
SEKA S.A

Temat: Reklamy, Ogłoszenia, Usługi...

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA NA STUDIA PODYPLMOWE! LUBLIN! BEZ WPISOWEGO!

SEKA Oddział Lublin przy współpracy
z Wyższą Szkołą Zarządzania Personelem w Warszawie

zaprasza na
STUDIA PODYPLOMOWE

BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY

Studia trwają 2 semestry - 180 godzin – zjazdy sobota/niedziela co 2 tygodnie

Planowany termin rozpoczęcia 4 luty 2012 r.

Zajęcia prowadzone będą w siedzibie SEKA S.A.

Oddział Lublin przy ul. Wolskiej 11

Brak opłaty wpisowej
najtaniej w Lublinie - 2 500 zł/rok!

Wszelkie informacje pod numerem telefonu: 081 749 48 05 lub na http://seka.pl



Wyślij zaproszenie do